1. BÖLÜM. Papatya

16 3 27
                                    

Merhabaaa sizinle yeniden bir kurugunun içindeyizz

Umarım bu sefer bu tutar

Başlama tarihlerini alalımm

Haydi o zaman tutma ümidi ile başlayalım iyi okumalarrr


Yorgun bir günün akşamında oturup kahve içmek kadar keyifli bir şey yoktu. Yine her akşam olduğu gibi kahvemi alıp bilgisayarımın başına geçtim. Gün içinde başka davalara baktığımdan papatya dövmeli katilleri pek araştıramıyorum . Onları genelde akşam araştırırdım. 

  Hepsi oldukça usta katillerdi. Arkalarında hiç bir iz bırakmadan, temiz iş yaparlardı. Arkalarından bıraktıkları tek şey papatyalardı.

  Onlar, öldürdükleri insanların üstüne papatya koyuyorlardı. 

  Bir kaç dosyaya baktığımda elde ettiğim tek bilgi, onların 6 kişilik bir çete olduğuydu ve hepsinin sırtında birer papatya dövmesinin varlığıydı.

  Saat geç olunca odama geçtim. Üzerimi değiştirip yatağıma uzandım ve kendimi derin bir uykuya hazırladım

                   §§§§§§§

 "Dilara hanım, istediğiniz dosyaları getirdim" Elimi öne doğru uzatıp Bilge'nin elindeki dosyayı aldım. Boyun hizasında olan kısa saçlarını bugün toplamıştı.

 "Teşekkür ederim" sıcak bir gülümsemeyle odadan çıkarken bir kaç bağrış sesi onu durdurdu.

"Bu adam beş yıl yatacaksa..."

"B-bu benim oğlumu öldürdü!"

"Cezasız mı kalacak?"

"Oğlunuzu ben öldürme-"

"Bak hala konuşuyor" Dışarıda ne olduğunu anlamak için kapıya doğru ilerledim. Bilge'nin yanında durduğumda, bir grup kafilenin karşılıklı olarak tartıştığını fark ettim. Olaya müdahale edecekken koridorun diğer ucundan gelen ses ile herkes sustu.

"Hey! Neler oluyor burda" Güvenlik bağırarak karidora giriş yapmıştı. Yaşlı ve kısa boylu bir kadın lafa girdi önce. Eliyle esmer bir çocuğu göstererek,

"Bu adi herif benim çocuğumu öldürdü. Şimdi de sadece 5 yıl yatar diyorlar" dedi.  Derin bir nefes alarak cümlesine devam etti "Nerde adalet?" Güvenlik, yaşlı ve kısa boylu teyzenin yanına geldi.

"Karar verildi mi?"

"Hayır"

"E o zaman neden bağırıyorsun teyze?" Yalvarır gibi olan ses tonu Bilge'yi kıkırdatmıştı.

"Duruşmanız ne zaman?" Diğer güvenliğin yönelttiği soru ile bütün fısıltılar kesildi.

"Bugün"dediğim de esmer genç hariç herkes bana baktı. Bugün olduğunu biliyordum çünkü bu dosyaya ben bakıyordum.

"Bugün saat 15:00'da" gözlerimi kısa boylu teyzeye diktim. "Lütfen tartışmanızı orada yapın" arkamı koridora verip masama doğru ilerledim. Bilgisayarımı açıp, bu dosya hakkında bazı bilgileri temin ettim. Elde ettiğim bilgileri bir yere not aldıktan sonra düzenledim. Ardından onları Kadirhan Bey'e vermek üzere  Bilge'yi çağırdım.

"Buyrun Dilara hanım" meraklı gözleri bir bende bir masada dolaşıyordu.

"Bu dosyayı Kadirhan Bey'e verebilir misin?" Elimle uzattığım dosyayı, hızlı adımlarla yürüyerek aldı. Ardından odamı terk etti

  

                §§§§§§§§§§

"Sessizlik!" Başsavcının bağırışı ile salonu derin bir sessizlik aldı. Esmer genç yere bakarken, kısa boylu teyze ona ateş saçan gözlerle bakıyordu. Diğer yandan esmer gencin annesi, kendinden emin bir şekilde oturuyor hatta olayla ilgilenmiyordu.

PAPATYA DÖVMELİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin