5.

320 23 6
                                    

Sabah erkenden uyandım ve bugün yapacağım tek şey alışverişti. Belki Arda'yla giderdim ama ardanın geleceğini pek düşünmüyordum Ardanın yanına gittim ve benimle gelip gelmeyeceğini sordum söylediği tek şey buydu.

"hayır."

Ben tek gitmeye karar vermiştim Jude ile gitmek isterdim ama Jude tanınan bir insan olduğu için bu durum pek olası değildi.

Evden çıktım arabaya bindim ve alışveriş merkezine doğru gitmeye başladım.

Alışveriş merkezine geldiğimde otoparka indim arabayı park ederken çaprazımdaki arabanın kenarına arabamı yanlışlıkla sürttüm.

"siktir!"

Arabayı park ettiğim gibi diğer arabanın yanına gittim ve bir şey olup olmadığına bakarken arabanın camları aşağıya indi.

Jude.

"Hey Jude özür dilerim biraz çizilmiş."

"sıkıntı değil bende tam çıkıyordum."

"aa tamam bende biraz gezip çıkarım herhalde görüşürüz."

"defne seninle gezmemi ister misin?"

"yok sağol." dedim ve hızlıca arabanın yakınından uzaklaştım.

Ne bileyim Jude Bellingham ile gezmek fazla tuhaf kaçardı.

Güvenlikten geçtikten sonra karşımdaki mağazaya girip her şeye bakmaya başladım.

.

.

.

Epey fazla şey almıştım şort, tişört, kitap, ince kumaş bir pantolon, kolye, bikini, parfüm, ardaya bir çift ayakkabı, kendime de bir çift ayakkabı ve bir tane küçük defter almıştım.

Arabaya geri gittim ve arabanın camında bir not vardı notu aldım ve okudum.

saat 8'de evin önünde ol seni bir yere götüreceğim
                                                         -Jude

Notu aldım çantamın içine attım arabayı çalıştırdım ve yola koyuldum saat 7.30du bence yetişebilirdim.

herhalde.

evin önüne geldim arabayı park edip hemen aldığım kıyafetleri salona götürdüm annem ve Arda şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

"evet biraz abarttım ama güzel şeyler aldım." dedim ve Ardanın ayakkabısını verdim.

"vay baya iyiymiş teşekkür ederim."

"rica ederim ardacım. Anne bu da senin pek bir şey bulamadım."

"canın sağ olsun kızım teşekkür ederim."

onlara ait olan hediyeleri verdim kendi kıyafetlerimi odama götürdüm ve hemen kapının önüne çıkmak için hazırlanmaya başladım.

Siyah kumaş alt üstüne siyah crop giydim ve soğuk olursa diye üstüme atmak için bir siyah sweatshirt aldım.

odamdan çıktım salonda oturan annem ve Ardanın yanına gidip Jude ile biraz yürüyüş yapacağımı söyledim Ardanın tepkisi her zamanki gibi şöyleydi.

"kolay gelsin prenses." dedi ve yanağımdan bir makas aldı.

Evden çıktım ve kapının önünde duran Jude'u gördüm.

"Selam!"

"selam Güneş." dedi ve sarıldı.

Aynı şekilde bende öyle yaptım ve yine aynı yolları yürümeye başladık.

Biraz yürüdükten sonra beni eve davet etti.

"tabii gelirim."

birlikte evine girdik ve evi gerçekten çok mükemmel bir evi vardı.

"Sen burada otur ben atıştırmalık bir şeyler getirip geliyorum."

"ah aslında hiç gerek yok zahmet etme." dedim ve yüzüme sırıtarak baktıktan sonra mutfağa doğru gitti.

Bende bu sırada yürüdüğümüz yollarda çektiğimiz fotoğraflara baktım ve story atmaya karar verdim.

.

.

.

@gunesguler's story

@gunesguler's story

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unforgettable| Jude BellinghamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin