Flashback...
"Anne artık İspanyolca kursuna gitmek istemiyorum ne işime yarayacak?"
"Güneş gitmen gerekiyor abini tek mi bırakacaksın?"
"Bana ne katkısı olacak?" Diyerek 9 yaşındaki Güneş gitmemek için ağlamaya başladı fakat annesi ısrarcı olduğundan dolayı Güneş gitmek zorunda kaldı.
Abisi arda bunu hiç sorun etmiyordu hep isteyerek gidiyordu belki de bir kızdan kaynaklıydı...
Melisa.
Arda onun için gidiyordu ama kız kurslara gelmemeye başlayınca Arda da gitmekten pek hoşnut duymadı.
Flashback end.
.
.
.
.
.
.
"Abi sen şimdi ciddi ciddi Real Madrid'e gidiyorsun öyle mi?"
"Kızım sen neden bana inanmıyorsun?"
"Tamam ya inanıyorum."
Salondaki koltuktan kalktım ve tam odama doğru ilerlerken Ardanın bana tekrar seslenmesiyle ona döndüm.
"Akşam yemeğe gidiyoruz ve sende geliyorsun."
"Ne yemeği?"
"Veda yemeği."
"Tamam abi." Dedim ve içeriye doğru gitmeye başladım.
Odama geldim masamın önündeki sandalyeyi kendime doğru çevirdim ve oturdum dirseklerimi masaya dayadım ve ellerimle yüzümü kapadım.
Bu çocuk gerçekten gidiyor muydu?
Oturduğum yerden kalktım ve dolabımdan kıyafet bakmaya başladım.
Siyah düz kısa bir elbise buldum yatağımın üstüne koydum ve saati beklemeye başladım.
.
.
.
Kıyafetlerimi giydim ve salona gidip oturdum.
Arda salona geldiğinde gerçekten çok güzel olmuştu.
Normal bir takım elbise giymişti.
"Çok kötü olmuşsun."
"Aynı senin gibi Güneş."
"Hmm hm öyle."
"Aman neyse bu arada bizi Jayden alacakmış çok ısrar etti."
"Tamam." Dedim ve Jayden'nin gelmesini beklemeye başladık.
Jayden fenerbahçede en samimi olduğum kişilerden birisiydi çok ortak noktamız vardı ve enerjisi mükemmeldi.
Ardanın telefonu çalmasıyla ona döndüm telefonu açtı "tamam geliyoruz." Dedi ve telefonu kapattı.
Ayakkabılarımı giymek için kapıya yöneldim kapıyı açtım ayakkabıyı ayağıma geçirdim Arda da bu sürede giymişti ve beraber aşağıya indik.
Apartmandan çıktığımızda Jaydeni gördüm ve ona doğru yürümeye başladık.
Jayden arabadan çıkmış arabanın kapısının önünde telefonuyla ilgileniyordu bizi görünce telefonu bıraktı ve bize gülümseyerek bakmaya başladı.
Jaydenin yanına geldiğimde onun bir şey demesine fırsat vermeden kollarımı onun boynuna sıkıca doladım o ise bu fırsatı değerlendirerek bir elini belime diğer elini ise saçlarıma koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unforgettable| Jude Bellingham
FanficArda Güler Real Madrid'e transfer olur ve kardeşi Güneş Güler onunla birlikte İspanya'ya gitmeyi tercih eder.