פרק 1

31 3 1
                                    

~סטלה~

לא תמיד הייתי חלק מהמאפיה.
אני גם לא כל-כך קשורה.
אני חיה בספרד ולמרות שהוציאו אותי מהבית ספר שלי והכניסו אותי לבית ספר לעבריינים בגלל המאפיה אני עדיין בקשר עם חברים שלי מהבית ספר הקודם.

בבית ספר שאני נמצאת בו עכשיו יש אנשים שהם סתם ערסים ומופרעים ויש כאלה שההורים שלהם איכשהו קשורים למאפיה כמוני.

היום זה היום הראשון שלי שם ואין לי שמץ מי האנשים שם איך הם מתנהגים וכאלה.

''סטלה'' אימי קראה לי ויצאתי מהחדר שלי אל המטבח.
''את יפייפיה'' אימי אמרה וחייכתי.

~

הגעתי לבית ספר והרגשתי לא קשורה בשיט.
כל הבנות שם או פרחות או מפונקות, אני לא כזאת.

אני אומנם נראית כזאתי כולם ציפו שאני אהיה כזאת בגלל שאני בלונדינית עם עיניים כחולות בהירות אני לא חושבת שזה נכון לחשוב על מישהו משהו רק בגלל צבע שיער ועיניים.

ואני לא חושבת על הבנות האלה משהו רק בגלל ניראות תאמינו לי.
אני לא מחפשת אהבה או משהו בסגנון.

מצאתי איזה מקום בלי אנשים וישבתי שם.
איזה גבר נאה יחסית התקדם לכיווני ''בחיים לא ראיתי אישה יושבת במקום שלי'' אמר ''ועוד שהיא לא מתמזמזת איתי'' הוסיף.

''תמיד יש פעם ראשונה'' אמרתי מחייכת.
''מתאו ואת?'' שאל והתיישב לצידי.
''סטלה, איך אתה קשור לפה?'' שאלתי והוא הביט בי.
''אני נראית לך סרט? מה אתה בוהה בי'' אמרתי .
''רק אני שואל שאלות'' הוא אמר ואני גילגלתי עיניים.
''אהבתי את הקשיחות כביכול אבל לא אצלי'' הוא הוסיף ממשיך להביט בי.

היה צלצול קמתי ללכת לכיתה והוא הלך אחרי.
התיישבתי והוא התיישב לידי.
''גם בשיעור אני צריכה לסבול אותך?'' שאלתי בציניות.
''מתאו אני מבינה שכבר הכרת את הזונזונת ההבאה שלך'' איזה ילדה אמרה וחטפתי עצבים.

''תקשיבי חמודה אני לא יודעת מאיפה צצת אבל כדאי לך מאוד לחזור לשם לפני שאני מחליפה לך בין המוח ללב, טוב בובה?'' אמרתי ומתאו חייך אליי.
''אי פעם אמרו לך שאת לא 'ביצית' כמו שאת חושבת?'' עוד איזה ילדה אחת פצלוחה נכנסה 'לריב'.
''אויש כן אני כן'' אמרתי וסימנתי להן ללכת.
''אהבתי'' מתאו אמר מחייך.
''אוקיי הבנתי אתה מאפיה שמראה רגשות'' אמרתי צוחקת, לא באמת ידעתי אם הוא מאפיה אבל הייתי בטוחה ב 99%.

''אני לא מראה רגשות'' הוא אמר יוצא מהכיתה והלכתי אחריו.
''אתה מחייך ככה לכל אישה שאתה רואה?'' שאלתי מתיישבת על הספה במקום שלו.
''לא'' הוא ענה מתיישב לצידי.
''אז צדקתי, כמו תמיד...'' אמרתי צוחקת מגלגלת בשיער כמו כל הבנות פה (רק שאני עשיתי את זה בקטע של צחוק...)
הוא צחק גם והוציא חפיסה מהכיס הוציאה לי סיגריה אחת.
''לא אני לא מעשנת''

~~~
היוששש פרק ראשוןןןןןן
תגידו לי אם אהבתם
או אם לשנות משהו
או שעדיף שאני אמשיך את הספר השני
זהווו לאב יוווווווו❤️

between two worlds {1}Where stories live. Discover now