~מתאו~
''את אוהבת את הים?'' שאלתי מסתכל על סטלה בזמן שהיא עסוקה בלשחק עם החול באצבעותיה ולהסתכל על המים.
''כן זה המקום הכי יפה והכי מרגיע שיכול להיות'' היא אמרה מסתכלת עליי.''אולי נכנס קצת למים???" סטלה שאלה בהתלהבות וקמה מהחול.
''המים קפואים ואין לנו בגדים להחלפה ויותר גרוע מזה אנחנו נרטיב לי את האוטו'' אמרתי
''נו פליז'' סטלה אמרה ומשכה את היד שלי לכיוון המים בזמן שהיא נכנסה רק עם בכפות רגליים.''מתאו'' היא אמרה מנופפת עם היד שלה בפנים שלי כי בהיתי.
אני לא חושב שאני אוהב אותה.
''אני מכיר אותה בקושי יום.
אבל אני מחבב אותה.
אבל זה לא הולך לעבוד בינינו.
''מה מה'' אמרתי מנהר את ראשי מהמחשבות.''הכל טוב?" היא שאלה יוצאת מהמים
''כן בטח'' עניתי
''קר לי קצת'' היא אמרה רועדת.
''אמרתי לך'' אמרתי הורדתי את הפוטר שלי והבאתי לה ככה שאני הייתי עם חולצה קצרה.''לא לא יהיה לך קר'' היא אמרה מחזירה אתלי את הפוטר.
''חם לי'' אמרתי מכניס את הראש שלה לתוך הפוטר.
''אוף איתך'' היא אמרה מכניסה את הידיים לפוטר.
ניצחתי.~סטלה~
נכנסנו לאוטו והייתה שתיקה חצי מהדרך.
''נהינת?'' מתאו שאל.
''כן תודה הייתי צריכה את זה'' אמרתי.
''הכל טוב?'' שאל מסוקרן אך לא מוריד את העיניים מהכביש.
''כן כן פשוט החיים בזבל'' אמרתי מסתכלת מהחלון של האוטו.
''החיים לא בזבל יש זבל שצריך לזרוק מהחיים'' מתאו אמר והסתכלתי עליו בהרמת גבה.''הלוואי שזה היה כזה פשוט כמו שאתה מתאר'' אמרתי עם חצי חיוך.
''כן אה, טוב את רוצה לצאת? או שנשאר לישון באוטו'' הוא שאל בציניות.
''תאמת? בא לי'' אמרתי רציני, כי מה?!? זה נשמע כיפי.
''ואו ואו ואו את יודעת שצחקתי נכון?" הוא אמר מסתכל עליי.
''כן כן כן אבל יהיה לי ממש כיף ואני צריכה קצת כיף אזזזזז אולי תעזור?" אמרתי מתחננת.
''כן אבל..'' הוא אמר ועצרתי אותו.
''אין אבל יש לי קצת כסף במגן של הטלפון נלך למכולת נקנה דברים לאכול ולשתות אני אכנס לבית שלי יביא לנו משהו לישון איתו וזהו'' אמרתי ויצאתי מהאוטו והוא יצא גם.''אל תעשי את זה יותר בחיים שלך כשאת איתי'' הוא אמר ואני הסתכלתי עליו במבט של מה עשיתי רע.
''מה עשיתי'' שאלתי
''את לא יכולה לפתוח לעצמך את הדלת'' הוא אמר.
''למה לא?'' אמרתי כי מי הוא שהוא יזלזל בנשים.
''כי אישה צריכה שיכבדו אותה כבר אמרתי לך אני מכבד נשים יותר ממה שאת מכבדת'' הוא אמר.''תלמד יש שתי מקרים או אישה לאישה זאב או אישה לאישה מלכה אין באמצע זה או ששתינו צבועות אחת אל השנייה או ששתינו אוהבות אחת את השנייה'' אמרתי
''אני בחיים לא אבין נשים'' מתאו אמר.~
''53 בבקשה'' המוכר בחנות אמר.
באתי להוציא את הכסף מהמגן של הטלפון ואז הוא אמר.
''יש עוד דרכים לשלם''
וואי זה בדיוק הסיבה שבחיים בנות לא הולכות לבד בחוץ מאוחר.
''לא תודה'' אמרתי ואז מתאו נכנס שילם ולקחתי את הדברים ויצאתי והוא נשאר.
''אתה בא?" שאלתי את מתאו.
''כן כן'' הוא אמר בא לכיוון שלי ודפק מבט רצחני למוכר.''קח'' הבאתי לו את הכסף מהמגן שלי על החטיפים והשתייה שהוא קנה.
''את צוחקת עליי עכשיו?" הוא אמר מסדר את האוטו כדי שיהיה נוח להירדם בו כי השעה 2 בבוקר אז אנחנו צפויים להירדם.
YOU ARE READING
between two worlds {1}
Romanceקטע מהספר🎀 מתאו אני מבינה שכבר הכרת את הזונזונת ההבאה שלך'' איזה ילדה אמרה וחטפתי עצבים. ''תקשיבי חמודה אני לא יודעת מאיפה צצת אבל כדאי לך מאוד לחזור לשם לפני שאני מחליפה לך בין המוח ללב, טוב בובה?'' אמרתי ומתאו חייך אליי. ''אי פעם אמרו לך שאת לא '...