18. Bölüm

4.3K 169 16
                                    

Anna yine eğitim alanındaydı Carlos ile yakın dövüşe artık geçmişlerdi
Bir süre çalıştılar

"Epey çalışkan bir öğrencisin Anna kolay öğreniyorsun yakında kol ve bacaklarını daha iyi kullanacaksın"

"Teşekkür ederim Carlos senin sayende gerçekten çok iyi bir öğreticisin"

"Bende teşekkür ederim ama öğrenmeni sağlayan senin azmin"

"Güçlü olmak istiyorum ilerisi için lazım olacak"

"Nasıl yani anlamadım Anna"

"Bir gün burdan gitmek zorunda kalacağım Carlos ve bu iyi şartlarda olmayacak"

"Seni gerçekten anlamıyorum Anna bir sorun mu var"

Anna burukça gülümsedi

"Sorun yok Carlos"

"Bak Anna seninle bir aydır çalışıyoruz az çok birbirimizi tanıyoruz eğer buradan gitmek zorunda kalırsan lütfen bana gel sana elimden geldiğince yardımcı olurum diğer sürülerde tanıdığım çok alfa var bende alfayım abim sürünün başına geçtiği için eğitmen olmaya karar verdim sana memnuniyetle yardımcı olurum"

"Gerçekten benim için bunları yapar mısın Carlos"

"Tabiki bunu yapmak zor değil seni başka sürüye katabilirim kendi sürüme"

Anna'nın gözleri dolar

"Çok teşekkür ederim Carlos bir gün mecbur kalırsam seninle geleceğim sana güveniyorum"

"Güven bana Anna seni öğrencim olarak değil kardeşim gibi seviyorum gerçekten çok iyi bir kızsın"

"Teşekkür ederim Carlos şey birşey daha sorsam çok mu ileri gitmiş olurum"

"Yok asla öyle düşünme"

"Benim eski sürümde annem var onuda senin sürüye almak mümkün mü"

"Mümkün Anna abimle konuşup halledebilirim"

Anna Carlos'a sarılıp ağlamaya başladı hayatında çok insan yoktu o yüzden Carlos'a minnettardı ona çok iyi davranıyor abilik yapıyordu

"Neden ağlıyorsun şimdi bir sorun varsa anlat dinlerim"

Anna Carlos'tan ayrılıp

"Şimdi anlatamam lütfen ısrar etme ilerde bir gün anlatacağım şimdi işimin başına dönmeliyim Kral'ın kahvaltı saati hatta geç kaldım beni dinlediğin için teşekkür ederim"

"Tamam ama ne zaman ihtiyacın olursa burdayım kolay gelsin sana"

"Teşekkür ederim iyi günler"

Carlos başını salladı
Anna koşarak odasına girdi yatağında oturan Kral'ı görünce afalladı

"Nerden geliyorsun Anna"

Anna panikledi

"Koşudan geliyorum majesteleri geç kaldığım için özür dilerim"

Ryan ayağa kalkıp Anna'ya yaklaştı
Burnunu Anna'ya yaklaştırıp kokladı

"Üzerinde neden yabancı erkek kokusu alıyorum Anna"

Anna daha fazla panikledi

"Kimsenin değil efendim nerden çıkardınız"

Ryan Anna'nın koluna yapıştı

"Bana yalan söyleme Anna kokudan kim olduğunu bulurum ve onu gebertirim sana güzellikle soruyorum kimdi sana dokunan erkek"

Anna artık ağlamaya başladı
Şimdi Kral'a ne cevap verecekti

"Gerçeği anlatacağım ama birşey yapmayacağınıza söz verin"

"Eğer mantıklı bir açıklaman varsa birşey yapmayacağım"

"Ben sizin kahvaltınızı servis etmeden önce dövüş eğitimi alıyorum eğitimcim erkek"

"Bana sordun mu eğitim alırken Anna"

"Ben sadece biraz güçlenmek istedim siz beni reddedince ihtiyacım olacak"

"Neden ihtiyacın olacak Anna"

"Saraydan gidince kendi başımın çaresine bakmalıyım"

"Seni saraydan göndereceğimi kim söyledi"

"Siz beni reddedince gideceğim ya"

"Hayır gitmeyeceksin ben senden sıkılana kadar burda kalacaksın"

Ee yok devenin nalı artık 😅

"Bana çok zarar vereceksiniz majesteleri lütfen geç olmadan beni bırakın"

"Bırakmam Anna"

"Lütfen majesteleri beni anlayın siz eşleşmeden gitmek istiyorum"

"Gitmeyeceksin dedim Anna uzatma artık bir daha eğitime gitmeyeceksin"

"Her dediğinizi yapıyorum bari eğitimime engel olmayın"

Ryan düşündü aslında mantıklıydı

"Tamam ama üzerinde başka erkeğin kokusunu hissetmek istemiyorum Anna yoksa gidemezsin"

Anna başını olumlu anlamda sallayıp banyoya ilerledi duşunu alıp çıktı
Üzerini giyinip yemek odasına ilerledi
Kral baş köşede oturmuş onu bekliyordu daha fazla kızdırmamak için hemen yemeğini servis etmeye başladı




                              Açıklama

Arkadaşlar şimdi kıskançlık var hatta sahiplenme de var ama bunu sadece Ryan olarak düşünmeyin bu hisleri hissetmesinde ki en büyük etken Jack yani kurdu ☺️

Zalim Kurt Kralı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin