Gece boyunca Anna'yı uyutmuşlardı eşinin kokusu sayesinde huzurla uyuyordu
Ryan'da uyumuştu, gece boyunca aralıklarla Anna'yı kontrol etmişti
Ryan Sabah kapı sesine uyandı Anna'nın annesi gelmişti yataktan kalkıp Emma'ya baş selamı verip çıktıEmma kızının yanına uzandı bir saat sonra Anna uyandı gözleriyle hemen annesini aradı onu yanında bulunca kalkıp sıkıca sarıldı
Annesi ile bir süre ağladı"Beni seveceğini söylemiştin anne o beni hiç sevmedi eş bağı bile beni sevmesine yetmedi"
"Nerden biliyorsun kızım bence seviyor"
"Sevmiyor anne yaptıklarını bilmiyorsun sadece gördüklerini biliyorsun"
"Doğru düzgün anlat kızım şu meseleyi"
"Yakında evlenecek beni yanına layık görmedi güzeller güzeli bir kız getirdi saraya onunla evlenecek ne olur götür beni burdan anne biraz daha burada yaşarsam kendimi öldüreceğim"
"Saçmalama kızım ne öldürmesi neyden bahsediyorsun"
"Ben kimsenin metresi olmak istemiyorum" diyerek hıçkırdı Anna
"Kimsenin metresi olmayacaksın bebeğim söz veriyorum"
Ryan az sonra odaya girdi Anna'dan ayrı durmak istemiyordu Anna Ryan'ı görünce annesine sıkıca sarıldı ya ona herşeyi anlattığı için annesine zarar verirse ne yapardı keşke anlatmasaydı
"Nasılsın Anna"
Anna cevap vermedi yüzünü annesinin boynuna sakladı
"Saraya yeni bir gelin mi getirdiniz majesteleri evlenecek misiniz"
"Hayır"
"Eğer evlenecekseniz Anna'yı alıp götüreceğim kızıma kendim bakabilirim"
"Anna hiç bir yere gitmeyecek o benim eşim"
"Anna onu sevmediğinizi ve yeni kraliçe adayı geldiğini söyledi nasıl eşim diye bahsedebiliyorsunuz"
"Başka bir kadınla evlenmeyeceğim Anna ile evleneceğim"
Anna duydukları ile şoka uğradı başını kaldırıp Ryan'a baktı
"Bana acımanıza ihtiyacım yok majesteleri beni reddedin ve annemle gideyim yeni bir sürü bulup ona katılacağım eski sürüme de dönmeyeceğim"
"Hiç bir yere gidemezsin sen benimsin benimle evlenip ülkenin kraliçesi olacaksın"
"Ben sizinle evlenmek istemiyorum sizinde düşünceniz benimle aynı yönde ay tanrıçası bize yanlış eş seçmiş beni reddedin belki bende yeni bir eş bulabilirim"
Ryan adete kükredi
"Sen nasıl ben varken başka erkekten bahsedersin Anna sana bir metreden fazla yaklaşan erkeğin kafasını koparırım"
Anna ve Emma sesten irkildi
Emma söze girerek
"O zaman yeni kraliçe arayışı nedendir majesteleri"
"O bir hataydı artık Anna'dan başkası yok bir toplantı ayarlayıp herkese ruh eşimi bulduğumu söyleyeceğim"
"İstemiyorum iki gün öncesine kadar doğru dürüst yüzüme bakmıyordunuz ne değişti kim sizin fikrinizi değiştirdi benim zengin tanıdığım da yok desem ki iş birliği yapıyorsunuz"
"Seni fark ettim Anna seni istiyorum"
"Sizin sözlerinize inanmıyorum lütfen beni bırakın kendinize uygun eş bulun"
"Benim eşim sensin Anna"
Emma müsaade isteyerek odadan ayrıldı yanlız konuşmaları daha iyi olurdu
"Sizin gözünüze girmek için uğraştım o gece partiye geldim diye bana olmadık şeyler söylediniz sizden yüz bulamayınca zengin erkek avına çıktığımı ima ettiniz nerdeyse her gece başka kadınlarla sevişip Jack ava ve beni sabahlara kadar uyutmadınız hadi onlar bilerek olmadı diyelim kızışma döneminde benimle birlikte oldunuz bundan sonra başka kadın olmaz benimle devam edersiniz sandım bir kaç gün sonra yeni kadın getirdiniz Ava ve Jack sayesinde o gece o kadını koynunuza alamadınız o kadın gidince bizim acı çektiğimizi öğrenip bana dönüş yaptınız zamanla severseniz başka luna aramaya gerek duymazsınız sanmıştım üç beş gün sürmedi saray'a kraliçe adayı geldi... Kusura bakmayın ben bu evlilikte yokum hiç bir zaman zenginlikte gözüm olmadı ruh eşim köylü bir çiftçide olsa severek onunla olurdum ama siz beni aylarca görmezden geldiniz hem kullanıp hem başka kadın arayışına girdiniz ben yapamam bırakın annemle gideyim"
"Hatalı olduğumu biliyorum Anna tüm bunları telafi etmeye çalışacağım bir şans istiyorum"
"Eğer Ava'nın cesareti olmasaydı şu an bu evlilik mevzusunu o kadınla konuşacaktınız kusura bakmayın sizi istemiyorum"
"İstesende istemesende bu saraydan ayrılmayacaksın Anna benimle burda yaşayacaksın" diyerek odadan çıktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zalim Kurt Kralı
WerewolfAnna Neden bu kadar huzursuz hissediyorum Ava Ava Çünkü eşimiz şu an başkasıyla sevişiyor Anna... Kralın ruh eşi hizmetçi bir OMEGA çıkarsa ne olur Alfa Kralı onu kendine LUNA olarak kabul eder mi...? İlerki bölümlerde +18 sahneler olacak ona gör...