"Nasılsın luna alışabildin mi"
"İyiyim idare ediyorum David ama bana Luna deme lütfen henüz Ryan ile eşleşmedim"
"Seni fark etmesi için elimden geleni yapacağım çünkü onun ruh eşi sensin eğer başkasını işaretler seni reddederse asla mutlu olamaz ve senin ölme riskin çok yüksek omegalar güçsüz varlıklar"
"Ne yapabilirim ki David beni beğenmiyor istemiyor"
"Seni egiteceğim Anna sen bizim lunamız olmaya sonuna kadar layıksın sadece bunu Ryan göremiyor"
"Göreceğe de benzemiyor"
"Yarın dövüş alanına gideceğiz seni eğitmesi için usta dövüşçü buldum ayrıca bir hafta sonra Kral için eş arama töreni yapılacak geceye iyi hazırlanmamız lazım biraz görgü kurallarına çalışmalısın ayrıca yeni kıyafetler ve makyaj malzemesi alacağız sana seni baştan sona değiştireceğiz"
"Bilemiyorum David ya kızarsa plan ters teperse"
"Ters tepmeyecek merak etme"
"Kralın sevgilisi var mı David"
David duraksadı ne diyeceğini bilemedi
"Sorun yok David söyleyebilirsin çünkü kurdum kurduyla konuşuyor yani dün gece seks yaptığını biliyoruz Ryan'ın kurdu bizi istiyor ama Ryan istemiyor"
David şok olmuş bir şekilde
"Çok üzgünüm Anna"
"Üzülme David benden önce bir hayatı vardı bir anda değişmesini bekleyemezdi ayrıca beni eş olarak görmüyor reddetmesi an meselesi"
"Reddedemeyecek merak etme"
David'i yerim diyenler ❤️ adam adam
Anna David ile biraz daha sohbet edip mutfağa geçti Kral hazretlerinin zıkkımlanma zamanı geliyordu sabahki gibi bir baskın istemiyordu
Ryan koluna dokununca vücudu baştan sona titremişti acaba o titreşim neydiAva içerden göz devirdi
"Eş bağı sevgili insan sahibim"
"Aman ne bileyim be sanki her gün sevgili değişiyoruz annemi biliyorsun izin vermiyordu bir yere gitmemize"
"Öğren işte cahil kalma lazım olur"
"Neye lazım olacak sanki bizi isteyen var"
"Elbet bir isteyen olur Anna güzel kızlarız yani"
"Kendine iltifatta edermiş"
"Ederim neyse git yemek hazır mı bak Ryan sabah öyle bağırınca çok korktum o benim alfam sözü bende emir etkisi yaratıyor"
"Biz niye omegayız ki ava keşke alfa olsaydık"
"Yapacak birşey yok Anna hadi iş başına"
"Aman tamam be ne değerli alfan varmış"
Anna yemek salonuna girip yemekleri kontrol eder herşey hazırdır
Bir süre ayakta bekler bu Kral nerdedir ayakta durmaktan yorulmuştu
Biraz sonra yanında ilk gün gördüğü kızla içeriye girer Caroline miydi neydi ismi lazım değilRyan Anna'ya bakar sonra sandalyesine oturur
Caroline de oturunca yemek servisine başlar
İkisi de sessizce yemeğini yiyordu Caroline'nin gözü sürekli Anna'ya takılıyordu"Bu hizmetçi hep tepemizde mi duracak böyle"
Ne o haspam rahatsız mı oldun
"Evet"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zalim Kurt Kralı
WerewolfAnna Neden bu kadar huzursuz hissediyorum Ava Ava Çünkü eşimiz şu an başkasıyla sevişiyor Anna... Kralın ruh eşi hizmetçi bir OMEGA çıkarsa ne olur Alfa Kralı onu kendine LUNA olarak kabul eder mi...? İlerki bölümlerde +18 sahneler olacak ona gör...