Cidden fazlasıyla şok oluyorum. Cidden Yg bir grupla aynı zamanda bir erkek grupla bizi düet mi yaptıracak ah inanılmaz!
Yg: Hatta bu olaya dahil olmak isteyen idoller var mı diye sordum. Yuna, Yeonjun, Miyeon, Soyeon, Hwasa, Iu, Kai de katılacak. Yani 18 kişi olarak yapacaksınız. Yarın ki ödül töreni de iptal oldu 2 hafta sonra büyük bir ödül töreni var. O zamana kadar yetiştireceğiz.
Blackpink: Tamam.
Yg: Şimdi dans prova odasına gidelim. Orada idoller, Jyp, Hybe da var.
Hep beraber dans prova odasına gittik. Orada Bts ve diğer idoller de var.
Yg: Merhaba. Şimdi idoller önümüzde sıra olun.
Jyp: Şimdi anlatıyorum. Erkek ve kadın idol çift olarak oynayacak. Şarkının ismi Love(Aşk) olduğu için ona göre olacak. Örneğin kiminiz Rapper Aşk, kiminiz En iyi Aşk, kiminiz havalı Aşk olacak.
Hybe: Bence Suga ile Soyeon ya da Jennie olmalı tam rapper aşkına uyuyor.
Suga: Ben konuşabilir miyim?
Yg: Elbette.
Suga: Bence Jennie başka idollere daha iyi uyar. O yüzden Soyeon ile olmalıyım.
Jyp: Ama en iyi rapper ve en iyi rapper yan yana olsa daha iyi olur. Her neyse Suga ile Jennie çokta Aşk olarak yakışmıyorlar. O yüzden Soyeon ile eşsin Suga. Soyeon ve Suga Siz oturabilirsiniz.
Hybe: Hwasa ile Rm olmalı onlarda kadın ile adamın ne olursa olsun en iyi şekilde yaşatan aşıklar olmalı. İsimleri de Eşit Aşk olmalı.
Yg: Haklısın.
Jyp: Bencede.
Hybe: Siz oturun Hwasa ve Rm.
Yg: Bence Yuna ve Yeonjun olmalı zaten eskiden Yeonjun, Jungkook'un 3D şarkısını, Yuna da Jennie'nin You and Me şarkısını söylemişti hem de karşılıklı bir birlerini görmüşlerdi. [bu bilgi doğru :)]
Jyp: Bencede Siz de oturun isminizinde Küçük Aşk olsun. Çünkü diğerlerine göre yaşınız da küçük tam oldu!
Yg: J-Hope ve Miyeon olmalı. Çünkü birisi rapper diğeri vocal yapıyor isimleri de Zıt Aşk olmalı. Oturun J-Hope ve Miyeon.
Jyp: Evet güzel oldu.
Hybe: Jimin ve Rose olmalı ikisi de vocal yapıyor tam uyarlar.
Jimin: Bence ben olmayayım. Rose ve benim sesim ince çok yorar milleti ama Rose ve Jin'in sesi fazlaca tonlamalı, onlar yapmalı.
Yg: Haklısın. Jin ve Rose isminiz Vocal Aşk olsun. Oturun.
Jyp: Jimin ve Jisoo olmalı birisi ince diğeri hafif kalın sesi var. Büyüleyiciler. İsimleri de Aşk olsun. Oturun çocuklar.
Yg: Tamam Lisa ve Taehyung olsun. İkisi zaten son zamanlarda Celine sayesinde fazlasıyla popülerler. İsminiz Celine Aşk olsun. Oturun.
Aha şimdi sıçtım. Ya Kai ile ya da Jungkook ile eş olacağım off...
Yg: Bence IuKook ve KaiNnie olsun zaten çok shipleniyorlar.
Jyp: Bence de
Jungkook: Hayı-
Hybe: K-pop'ın Ace'si Jennie ve Jungkook Bence ikisi olmalı.
Yg: Ama ikisi olmamalı. Daha çok para kazanırız.
Jyp: Hybe'a katılıyorum.
Yg: Tamam. Jennie ve Jungkook. Iu ve Kai olsun.
Hybe: JenKook Ace Aşk olsun. Kai ve Iu da Sahne Aşk olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL [JENKOOK]
FanfictionJennie Blackpink üyesi, Jungkook Bts üyesi. İdol oldukları için aşkları olacak mı yoksa olamayacak mı? Yada birbirlerine âşık olacaklar mı? Diğer üyeler kimlere aşık olacak?