6. Bölüm

47 2 20
                                    

Jungkook: Çünkü onu seninle kıskandıracağım.

Jennie: Be-Ben inmek istiyorum. Y-Yapamam.

Diyip ona sardığım ellerimi kendime çektim. Motordan indim.

Jungkook: Nereye gidiyorsun? Herkes gitti.

Jennie: Gelmeyeceğim.

Jungkook: Neden istemiyorsun?

Jennie: Ben yakın arkadaşımla arama kötü şeyler sokamam. Taksiye biner-

Jungkook beni kolumdan çekip, kendine doğru çekti. Yüzlerimiz çok yakındı.

Jennie: Bırak beni.

Jungkook: Hayır.

Jennie: Sen idolsün! Neden âşıksın!? Liseli değilsin! İşine odaklan! Beni de bu işlere sokma! Bırak şimdi beni!

Jungkook: Hayır! Seni bırakmayacağım! Tamam yardım etme! Ama yanımda eskisi gibi arkadaşım ol.

Jennie: Ah tamam. Soruma cevap ver neden idol olduğun halde âşk yaşamaya çalışıyorsun?

Jungkook: Bende bir insanım. Sevgilim olabilir. Kimseyi de ilgilendirmez.

Jennie: Tabi beni ilgilendirmez...

Diyip kendimi ondan hızlıca çekip motora doğru yürüdüm.

Jungkook: Jennie bak öyle demek istemedim. Ah dur. Kimse derken fanları kastettim. Lütfen Jennie!

Duvara yaslandım. Jungkook geldi, önüme geçti, konuşmaya devam etti.

Jungkook: Jennie hadi ama ne olur. Yanlış anladın.

Jennie: Ben senin o kadar da yakın arkadaşın değilim! Neden peşimden koşuyorsun!? Yürü motora konuyu kapat yaşanmamış gibi yap!

Ellerini duvara yasladı.

Jennie: Jungkook yürü motora. Jungkook? Çeksene elini. Ben Iu değilim. Yürüsene! Duymuyor musun!?

Birden bana sıkıca sarıldı.
Bir dakika ne!? Jungkook bana sarıldı... Bana sarıldı!! Sarılarak konuşmaya devam etti.

Jungkook: Özür dilerim Jennie. Aslında haklısın. Öncelikle seninle iyi arkadaş olmak istiyorum. Çünkü gerçekten çok iyi birisin. Ve Iu'yu unutacağım. Zaten âşık değildim. Kolay olur. Bana sarılır mısın arkadaşım?

Arkadaş...

Jungkook'a sarıldım. Nedensizce kokusunu içime çektim. Onu çok özledim sanki... sanki yıllardır görmüyorum. Sanki içimde büyük bir özlem varmış gibiydi. O his... anlatılmazdı ve yaşıyordum.

Jungkook'tan ayrıldım.

Jennie: Ah tamam. Şimdi gidelim. Unut kötü anıları. Yürü.

Jungkook: Tamam.

Motora bindik. Ona sarıldım. O hissi üçüncü defa yaşamak... ahh mükemmel.

Jungkook: Sıkı sarıl Jennie!

Ve gittik.

Onların evine geldik. Motordan aşağı indim.

Jennie: Hadi gel.

Jungkook: Jennie.

Jennie: Efendim?

Jungkook: Ee... boş ver.

Jennie: Tamam.

Eve geldik.

Soyeon kapıyı açtı.

Soyeon: Hoş geldiniz.

Jennie: Hoş bulduk. Soyeon sana birşey diyeceğim.

Soyeon: Tamam gel mutfağa geçelim.

İDOL [JENKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin