30. Bölüm

24 2 22
                                    

Jungkook: BEN JENNİE İLE ARTIK NİŞANLI OLMAK İSTİYORUM!

Lisa: Çok küfür ettik. S*çtık.

Rm: Olum sen mal mısın? Şirket senin nokta kadar hatanı görse seni boğacak.

Jungkook: Of banane.

Taehyung: Sabah Jennie Jungkook'u aramış. Hybe telefonu açmış ve Jungkook Hybe "takıntılı arkadaşım, gizlice telefonumu alıp öyle yapmış" dedi.

Rose: Gerizekalı. Madem bu kadar korkuyorsun niye kıza teklif ediyorsun?

Jennie: Ay durun. Şimdi Jk sen bana...

Jungkook: Evliliğe adım atalım diyorum.

Suga: Biz ne diyoruz bunlar neyden konuşuyor.

Soyeon: Haklısın. Bunlar niye bu kadar UwU takılıyorlar?

Suga: En azından TaeLisa gibi değil.

Soyeon: Ayy hiç almayayım.

Jungkook: Ailem birkaç güne gelecek. O zaman seni alıp onlarla yemeğe çıkartırım.

Jennie: Tamam.

Aslında biraz fazla mutluydum ve gergindim. Ahh çok heyecanlıyım.

Herkes evine gitti Seojun hariç. Ben Seojun'a yaşadıklarımı anlattım. En çok o adamın beni kaçırmasına ve Jungkook ile sevgili olmadan onun kucağına düştüğüme şaşırdı.

Aradan 3 saat geçti. Seojun bile evine gitti. Blackpink yatmıştı. Saat 02.00'dı Ben ise... Ah ben heyecandan uyuyamadım ki... Jungkook'un ailesi sayesinde...

Telefonumu kurcalamaya başladım. Seojun'un instagram hesabı gözüme çarptı. Bende tabiki bakmaya başladım. Vay be.. Gerçekten vücudu, yüzü, giyiniş tarzı gerçekten bayağı ilgi çekici ve hoştu.

Daha çok baktığımda sevgilisi bile olmadığını gördüm. Bu ilginçti çünkü bıu kadar yakışıklı ve zengin birisinin sevgilisi bile olmaması tuhaftı.

Onun fotoğraflarına bakarken bana mesaj attığını gördüm. Hemen mesaja tıkladım.

Seojun

Seojun

Uyudun mu?

Siz

Hayır. Niye ki?

Seojun

Bende uyuyamadım.
O yüzden bana gelsene.

Siz

Bilmem ki... Çok geç oldu.

Yazıyor...

Ondan mesaj beklerken Jungkook aradı. Bu saate?

Telefonu açıp kulağıma koydum.

Jennie: Efendim?

Jungkook: Oh uyumuyorsun çok iyi! Her neyse ne yapıyorsun?

Jennie: Hiç. Niye?

Jungkook: 2 gün sonra ailem geliyor.

Jennie: Sen de bu saate haber vereyim dedin dimi?

Jungkook: Özledim biraz da ondan. Ee... Şuan kapının önüne geliyorum desem?

İDOL [JENKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin