-7. Bölüm-

27 4 0
                                    

2 gün geçmişti ve planımız işliyodu. Sabah kalktım ve getirilmiş olan yemeği yiyip sedye ye oturdum artık halisilasyon görüyordum. İğnelerin dozları aşırıı fazlaydı. Aradan biraz zaman geçmişti ve Yusuf'un annesi geldi, bir kaç makineyle oynamıştı ve ilaç verip gitmişti. Akşama doğru makinelerin kalp atışımın durduğunu gördüm ve artik rol yapmam gerektiğini anladım tek yapacağım nefes alıp vermemek ve bu konuda çok iyiydim çünkü yüzücüydüm. Hemşire, doktor, Yusuf geldi ve kontrol ettiler, planımız işliyordu once beni aldılar ve birşeyin içine koydular sonrada arabaya bindirdiler bi ormana geldik orada çıkardılar beni ve polisler geldi, hastaneye gidip istenen şeyleri yaptım ama çok yorgundum hiç halim yoktu kısa bi süre sonra Yusuf'un annesi Ayşe Teyze geldi eve bıraktı. Kapıyı çalıp bekledim kapıda Mert'i gördüm beni gördüğü anda sımsıkı sarıldı.

"M-mert b-bırak boğazımı sıkıyorsun" dememe rağmen bırakmadı. Özel bölgesine vurup bırakmasını sağladım, çok şükür nefes alıyordum. İçeri geçtiğimde herkes şoka girmiş bi şekilde bana bakıyordu. Annem, Özge, Babam, Nehir, Burak, Tolga, Caner, Aylin hepsi sırayla sarıldı ve oturduk olanları anlattim. Konuştuktan sonra herkes evlerine gitti tam odama çıkarken annem çağırdı.

"En yakın zamanda telefonunu ve hattını değiştirip şehir dışına hatta yurt dışına taşınıyoruz"

"Anne şakamı yapıyorsun arkadaşlarım okulum bur-"

"Kes sesini. Okul veya arkadaşların mı daha önemli yoksa hayatın mı?"

"Tabikide hayatım ama-"

"Aması yok Duru dediğim olucak zaten okullar bitiyo seneye daha iyi bi okulda olucaksin ve hayatın düzene girecek"

O sırada gözlerimin dolduğunu hissettim ve hızlıca odama çıktım. Direk kızlarla olan gruba yazdım.

𝐒𝐢𝐳: AMINAKOYİM YA

𝐍𝐞𝐡𝐰𝐫𝐫:Nolduu lann

𝐒𝐢𝐳:Seneye ypkum annemler bu yaşananlardan sonra taşınmaya
karar verdi

𝐀𝐲𝐥𝐢𝐨𝐧𝐧:Taaşaak mı geçiyolarr aw

𝐒𝐢𝐳:Yoo baya ciddiler amk

Ö𝐳𝐠𝐞𝐞𝐚𝐬:Bizde kall

𝐍𝐞𝐡𝐰𝐫𝐫:Mal bu kız valla yaa

𝐍𝐞𝐡𝐰𝐫𝐫:Zaten yaşanan şeylr yüzünden gidiyo

Ö𝐳𝐠𝐞𝐞𝐚𝐬:Heeee

𝐒𝐢𝐳:Salaksın heee

Kızlarla konuştuktan sonra annem yanıma geldi ve ne zaman, hangi ülkeye gidiceğizden bahsetti ve telefonumu alıp iki tane uygulama indirdi geri verdiğinde odadan çıktı direk ne indirdiğine baktım. Bunlar telefon güvenliği ve ebeveyin kilidiydi. Ne yani çocuk gibi telefonumu annemler mi kontrol edicek? Saka gibiydi, sanki bi ruyadaymisim gibi hissediyordum.

....
(2 hafta sonra)

O gün gelmişti iki hafta boyunca markete bile çıkamadım annemler çok endişeleniyordu ve haklılardı ve o gün gelmişti. Artık okullar yoktu taşınma vakti gelmişti.

"DURUU HADII VALİZİNİ HAZIRLA EŞYALARINI KOLİLERE KOYY GİDİCEZZ!!" Annem aşağıdan seslenir seslenmez yerimden sıçradım. Gitmek istemiyordum ama hayatım tehlikedeydi. Söylenmeden kalkıp eşyalarımı topladım ve hazırlandım.

(kombin bu ve şapkalı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(kombin bu ve şapkalı)

Sacimi düzleştirdikden sonra makyajımı yapıp evden çıktık. Taksiye bindik ve bir saat sonra havalimanina geldigimizi fark ettim. Tam arabadan inecekken Mert'in aradığını fark ettim.

"Selam naber"

"İyi gibi sen"

"Hiç iyi bende şey dicektim Cafeye gidicektimde sende gelmek istermisin"

"Aslında iyi olurdu daaa beni bundan sonra goruceğini hatta ariyacagini bile sanmıyorum"

"Niye kötü birşey mi oldu"

"Amerika'ya taşınıyoruz-"

Telefon bi anda kapanmıştı...

*Mert'in anlatımıyla*

Şaşkınlıkla ve hüzünle telefonu kapattım hâlâ aklımda iki cümle vardı.

"Beni bundan sonra goruceğini hatta ariyacagini bile sanmıyorum" ve "Amerika'ya taşınıyoruz" demesiydi. Gözlerimin dolduğunu hissettim ve yüzümü yıkamak için banyoya gittim noluyordu bana niye üzülüyordum. Onunla konuşurken bile kalbim deli gibi atıyordu ama ona aşık olamazdım içimden bi ses onunla olursam hayatımızın mahvolucagindan bahsediyordu...



Sessiz katil (k-kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin