-9.Bölüm-

4 3 0
                                    

Sabah uyandığımda yanımda Aylin vardı. Yarı şaşkın yarı uykulu ona bakiyodum bi anda rüya sanıp gözümü yine kapattim. Tekrar alarm sesiyle uyandım ve yataktan kalkıp aşağı indiyodumki evet yine ayağım takıldı ve yere düştüm.

"ANANI AVRADINI OFFF BEN BU SAKARLIKLA NAPİCAM YAA BI TEDAVİSİ YOK MU BUNUNN"

"İYİMİSİNN" dedi annem bende hiçbirşey olmamış gibi yerden kalktım.

"BOMBA GİBİYİM YA UYKUM AÇILDI HEMM"

Aşağı indiğimde masada oturan Aylin, Nehir, Tolga, Burak ve Kıvanç'ı gördüm. Direk kızların boynuna atlayıp sarıldım.

"Aa cokk ayip bize sarılmak yokmu yaa bizde arkadaşınız sonuçta" Tolga yine kıskanmıstı ve gidip onlarada sarıldım.

"Sizin ne işiniz var burda" Derken yemeğe oturdum. Tolga gidelimmi der gibi baktı bende hayır anlamında kaşlarımı kaldırdım.

"Ee Mert ve Özge nerde"

"... "

"Noldu, Nehir bişey söylesenize"

"2 gündür yokla-"

"NEE SIZ DALGAMI GEÇİYORSUNUZ YAA NASIL YOKLAR BANA NİYE HABER VERMİYORSUNUZ"

"Duru buraya yeni geldin üzülme diye bisey deme-"

"EN YAKIN ZAMANDA İSTANBULA DÖNÜYORUM"

"Kızım olmaz seni yine oraya gönderemem ya Yusuf yine bisey yaparsa"

"ANNE KIMSE BU SEFER BANA ENGEL OLAMAZ TAMAMMI ONLAR BENİM ARKADAŞLARIM BULMAK ZORUNDAY-"

"DURU KALK MASADAN"

"Vay bee baba sendemi iyi tamam size afiyet olsun"

Hızlı bi şekilde odama çıktım arkamdan Aylin'in geldiğini fark ettim ve durdum...

"Duru nolur delice bisey yapma babanlar haklı seni tekrar oraya göndermezler ve Yusuf seni öldü diye biliyo"

"Aylin şuan aşırı sinirliyim lütfen gidermisin kalbini kırmak istemiyorum"

*Yusuf'un anlatımıyla*

"HEPSİ SENİN SUÇUN MERT SEN OLMASAYDIN DURU SUAN BENİMDİ PIÇ SİKTİR GİT HAYATIMDAN YAA DURU SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ BUNU UNUTMA"

"Hmm öylemi olmuş o kız senin yüzünden öldü ONU SEN ÖLDÜRDÜN YUSUF BİZİ BIRAKSAYDIN SUAN BÖYLE OLMAZDI"

"Öylemi merminin ne kadar acıttığını biliyormusun bilmiyorsan hemen dene"

Kafasına silahı doğru uzattığımda Mert konuştu

"Duru öldü benide öldür onunla belki orda mutlu oluruz "

"OĞLUM KES SESİNİİ"

...

*Duru'nun anlatımıyla*

Aylin haklıydı Yusuf beni öldü diye biliyodu ama umrumda değildi onları kurtarmam lazım yoksa gerçekten onları öldürdü. Bilgisayarımı açtım ve bu akşama olan uçak biletini aldım, evimiz hala ordaydı orda kalabilirdim. Banyoya gidip yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim.

"Uçak biletini aldım bu akşam gidiyorum"

"Duru biz halledi-"

"Burak sus onlar benim yüzümden orda gidicem ve gelicem kimseye birşey olmicak"

"Anneciğim canım kızım nolur gitme birisini buluruz onlar halleder babanda aynı fikirde zaten"

"Hayır"

Kimse birşey demeden odama gittim ve içeriye Aylin ve Nehir geldi.

"Bizde senle geliyoruz"

"Tamam ama uçak biletiniz var mı?"

"Evet normalde bizde bu akşam dönüyoruz"

"Tamam o zaman bana yardım edinde sırt çantamı hazırlayalım"

"Tamammm"

Kısa bi süre sonra Tolga'lar geldi.

"Müsait misiniz?"

"Evett gelin"

Sırt çantamı hazırlayıp dedikodu yaptıktan sonra dışarı çıktık. Yeni okuluma gittik ve birşeyler aldık...

Bütün gün gezmiştik babam araba gönderdi ve arabaya gittiğimizde normal dört kişilikti ve biz beş kişiydik tabii şoförde vardı.

"Biri kucağa oturucak yapicak birşey yok" Bütün kızlar sok olmuştuk.

"HAYIRRR söyle yapalım ben tek oturayım önde, Aylin Nehirin kucağına otursun erkeklerde normal otursun veya yürüsünler"

"Olurr ben tamamım"

Herkes yerlerine geçince arabanın arka perdelerini kapatıp oturduk. On dakika sonra eve geldik herkes gidip çantaları hazırlamak için yukarı çıkıyorduki durdurdum.

"Biir dakikaa gitmeden havuza girelimmii bende 2 tane yedek mayo var"

"Erkekler napicak"

Hemen babamın yanına gidip mayo alması için erkekleri gönderdik o sırada kızlarla hazırlanıp aşağı indik erkeklerde o sırada gelmişti ve bir saat havuzda takıldıktan sonra duşumuzu almak için yukarı çıktık. Duştan çıkınca hızlıca hazırlanıp saçımı ördüm ve havaalanına gittik

 Duştan çıkınca hızlıca hazırlanıp saçımı ördüm ve havaalanına gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombin buuu)

Üç saat sonra uçağa bindik o sırada içimi korku sardı...

___________

Selaamm okurlarr nasılsınız bakalım kitabimi sevdiysen aşağıdaki yıldıza basarmisinn ve yorum atarsan sevinirimm 5 beğeni gelince yeni bölüm geliyoo

Şimdiden teşekkürlerr 😻

Sessiz katil (k-kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin