7

2.9K 196 31
                                    

Selamlarrrrrr

Oy vermeyi unutmayın

Hayırlı bayramlarrrrr

Bayram diye bölümü erken atayım dedim💋🤍

Yazım yanlışları için soryy

***
O gün hastalanmıştım ve hemencik iyileşmiştim.Ailemin benim için endişelenmesi beni duygulandırmıştı boran abi hastalandığımı duyar duymaz işlerini bırakıp hemen mardine geri dönmüştü.

Şuan ise sesizce koltuğa oturmuş sesimi çıkarmadan olan biteni izliyordum. Oğuzhan abi düşman olan aileye aşık olmuştu galiba ve bu sorun yaratmıştı.

Boran abi ne kadar bağırıp çağırsada oğuzhan abi seviyorum lan ne yapabilirim demişti.

Tüm aile gergindi şuan.Boran abi bi ara bağırarak olayın bana buluşacağını söylemişti.Aklıma gelen berdel olayları ile korkmuştum.

Bir şey olmazdı dimi?

Olmaz aşkım koskoca boran abin var kendine gel!

Haklı

Saat geç olduğu için uykum gelmişti ama uyumak istemiyordum.Boran abi bir oraya bir buraya gidip geliyordu oğuzhan abi dışında herkes burdaydı.

Dedem ağrıya bir dostunun düğününe gitmişti yanına da serkan amcayı götürmüştü.

"Olum sakin ol!"dedi babam

"Baba Allah aşkına nasıl sakin olayım! sende biliyorsun bunlar bize kız mız vermez! bu gerizekalı oğuzhan da ne yapıp edip kaçırır bu kızı olan ya onlara yada denize olucak! eğer öyle bir şey olursa ikisini de yaşatmam!"
dedi boran abi kükreyerek

Bağırdığı için biraz korkmuyor da değilim.

"Lan olayın ucu denize dokunursa ben yaşatmam onları kendine gel ve sakinleş!"dedi babam

Boran abi derin bir nefes alıp önümdeki koltuğa oturdu.

"Evet boran sakin ol lütfen"dedi selim abi

Kafasını sallayıp gözlerini kapattı ve alnını ovaladı.Başı ağrıyordu galiba bana da öyle olurdu o yüzden hemen kalktım ve arkasına geçip ellerini alnından çekip ona masaj yapmaya başladım.

Nefes alışverişleri düzelmişti sakince alıyordu artık.Az önce öyle hızlı ve düzensiz alıyordu ki bir şey olucak sandım.

"Çocuklar geçin odanıza sizde geç oldu"dedi babam

Mert ve emir ayağa kalkıp gittiklerinde adar abi ve selim abide gitti.Ben,boran abi annem,babam,ve çınar abi vardık

Bir 5 dakika sonra çınar abi iyi geceler diyip gitmişti.

"Yeter abicim yoruldun"dedi boran abi

Kafamı sallayıp ellerimi çektim elimden tutup avucumun içini öptü.

"Git uyu sende geç oldu"dedi

"Sende gel"dedim

Kızım sal adamı!

Sanane ya abim değil mi alla alla!

Ayağa kalkıp babam ve anneme döndü

"İyi geceler"dedi boran abi

"Sana da oğlum"dedi ikisi aynı anda

Gülümsedim.

"Geceniz güzel olsun"dedim gülümseyerek

Gerçek ailem mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin