Geldik ikinci kurala ve ikinci erkek tipine.
'Bay Mesaj'
Bu erkek tipi duygularını sadece yazarak anlatabiliyorlar.WhatsApp bildirimleriyle telefonunuzu çökeltir fakat iş konuşmaya geldi mi kasılır.
'Bugün çok güzeldin.'
'Senin yanında kendimi çok mutlu hissediyorum.Bana çok iyi geliyorsun,beni mutlu ediyorsun.'
'Sensiz çok kötü olurdum.'
Ne kadar hoş mesajlar değil mi?
Evet çok hoşlar,ama emin olun ki,bu yazdıklarınızı:yüz yüzeyken ya da değerli vaktinizden beş on dakika ayırıp ararsanız bu cümlelerin mucizeliği bin kat artar.
Bay Mesaj hiçbir zaman sizi aramaz.Elleri ne ile kirli olursa olsun sizi aramak yerine ekranı kirleterek size mesaj tuşlar.
Bay Mesaj'ın ünlü sloganı "Hadi WhatsApp'tan devam edelim mi?"
Şimdi kızlara sesleniyorum,eğer siz Bay Mesaj gibi birisinden hoşlanıyorsanız bence soğumaya hazır olun.Size ne kadar diller döktürse de mesajlarda,bunun bir gün zevki kaçacaktır.Koyduğu her kalbe,yazdığı her tatlı söze artık vücudunuz dopamin hormonu(1) salgılamayacaktır ve buna şimdiden hazır olmalısınız.
Erkekler,size de tavsiyemi örnek anımdan sonra vereceğim.
' İlişki Öncesi Evresi:
Telefonu yanıma bırakıp televizyonda çalan hareketli müziğin sesini açarak ayağa kalktım.İçim çok neşeliydi ve dans edesim vardı.Gerçekten de o beni dünya'nın tek kızı gibi hisettiriyordu.Telefonumun titremesiyle kanepede duran telefonuma ışık hızıyla uzandım.
İçim kıpır kıpır ediyordu.Daha sevgili sayılmasak da onun benden hoşlandığını hissediyordum.Ve galiba ben de ondan hoşlanıyordum.
Galiba mı? diye sordu alayla iç sesim.
Galiba değil.Ben onu seviyordum evet!Seviyorum!
Gelen yeni mesajı cokuyla okumaya başladım.
'Sen çok tatlısın.'
Yüzümde belirlenen gülümseme daha da büyürken beni sıcak basmıştı.
İlişki Başlayalı Dokuz Ay Geçti:
'...Ve senle kendimi çok mutlu hissediyorum...Yüzüne söylemekten çok utanıyorum ama seni seviyorum...Ve sen bana baktığında...'
Uzun paragraflık bir mesaja bakarak içinden birkaç cümleyi okudum ve derin nefes alarak önümde duran çayı yudumladım.
Artık bıkmıştım.Dokuz buçuk aydır herşey aynı çizgide hareket ediyordu.
Laf..Laf...Laf...
Bir de aramak yerine,onun seçimi on dakika boyunca kuru paragraflar yazmaktı.Çay bardağını geri masaya koyarak,telefon ekranını kilitledim.
Anlamıyordum...
"Yine mi sümüklü mesajlar?"diye sordu annem kahvaltısına devam ederek.Gözlerimi kapatıp hafifçe kafamla onayladım.Annem bile alışmıştı artık bunlara.'
Hayatımdan bir kesit daha...
Gelelim ana fikire,
Bir kız sizin için gerçekten değerli ise,bunu mesaj atarak değil de onun yüzüne söylemeye çalışın.Biliyorum bu zor,ama böylesi daha etkileyicidir.Her erkek mesajla duygularını ifade edebilir.Önemli olan kıza sizin başkalardan daha özel olduğunuzu göstermektir.
Aynı iltifatları sıkça kullanmayınız.Bu kızı çok sıkar.Örneğin bir kız aynı kıyafeti yanınızda her gün giyerse,siz o kıyafete artık alışacaksınız.Alıştıktan sonra ise nefret etmeye başlayacaksınız.
Mesela benim arkadaşım,sevgilisinin elbisesine iltifat ettikten sonra kız heryerde o elbiseyi giymeye başlamış.Sinemada,kafede,okulda,onun evine giderken,o onun evine gelmişken,Avm'ye gezmeye çıkmışken,kısaca ÇIKTIĞI HER YERDE.
Böylece birgün,arkadaşımın rüyasında o kız düğünde aynı elbiseyle geziyordu ve dört tane kız çocukları o elbise ile doğmuştu.Garip mi? Evet garip. Bu da galiba Kızlar İçin Tavsiyeler kitabına bir ilham kaynağı olabilir.
Her zaman dediğim gibi yorumlarınız benim için çok değerli lütfen biraz zaman ayırarak bana fikrinizi belirtin.Üçüncü kural gelsin mi?
(1)Dopamin Hormonu:Dopamin genellikle serotonin gibi "mutluluk hormonu" olarak anılır. Mutluluk hissi vermek onun görevlerinden biridir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mükemmeliğe Doğru Ya Da Onun Aslanı Nasıl Olurum?
Random'Mükemmeliğe Doğru, Ya Da Onun Aslanı Nasıl Olurum?' Erkekler için küçük ve net tüyo kitabı. Bebeğin yine sana trip mi atıyor?Ve nedenini bilmiyor musun? Bir hata yaptığını söylüyor ama olayın abartıldığını mı düşünüyorsun? Ya da sen buraya yanlışlı...