Erkek soyunun temel türü olan boş laflılık,nesilden nesile aktarılmaktadır.Kızların en çok nefret ettiği tip erkektir.İlk önce söyledikleri laflara göre gözünüzde süpermen gibi gözükmeye başlarlar.
'Seni hergün arayacağım.'
'Sen iste ben hep yanındayım.'
'Hemen yarın kontör atacağım.'
'Senin için dünyayı yıkarım.'
'Elbette alırız.'
'Seni hiç bırakmam.'
'Sensiz yapamam hiç.'
Ve anlayabildiğiniz gibi bu sözler sonrasında herşey yolunda gitmez.Ama önce ne kadar da umut vericidirler dimi kızlar?
Yapılmayan sözü hatırlattığınızda bu erkekleri iki grupta incelemek mümkündür.
1.Saldırıya Geçenler,
2.Korumaya Geçenler.
Saldırıya Geçen Erkekler,sözünün yapılmamasında hep sizi suçlarlar.Neden? Çünkü,biz vicdansız kızlar,onları anlamıyoruz,ve biz onların üzerine çok geliyoruz,hiç anlamıyoruz,destek olmuyoruz,vicdansızlığın dibine vurmuşuz,hiç mutlu olmuyormuşuz,vs. vs....
İroni....
Korumaya Geçen Erkeklerin,saldıranlardan farkları ise hiçkimseyi suçlamamalarıdır.Kısmet öyle yapmış ki falanca iş olmadı,bu yüzden yeni söz verildikten sonra konu kapanır ve her şey eski döngüsündeki yerini alır.
Eğer ki bu iki tip erkeklerden biri iseniz,hiçbir kızın sizi çekeceğini beklemeyin.Söz namustur ve kızlar buna çok dikkat eder.Erkeklerin verdikleri sözde durmaları onları gözümüzde daha çekici yapar.
Boş laflar,uzun paragraflık mesajlar,tripler,küsmeler,nazlar daha çok kızlara hastır.Ve lütfen bunun böyle kalmasını sağlayın.
Not:Bir kıza 'Seni beş dakika sonra arayacağım' gibi bir kısa söz vermişseniz bile,emin olun o andan itibaren bir deney içindesiniz.Kız telefonu elinde tutarak saatten gözlerini ayırmaz.Zamanında ararsanız ne mutlu size!
Ah yok...Unuttunuz mu?
O zaman yandınız...Kız telefonu yanından ayırmayarak kaç kez ekrana bakmıştır tahmin bile edemezsiniz!Burada artık kendinizi affetirmek için çaba sarf etmeniz lazım.Bu da sonraki konumuz da olabilir.
Unutmayın ki ilişki bir sorumluluktur.Ve onu gerçekten isteyip istemediğinizi tekrar kendinize sormalısınız.
Yorumlarınızı bekliyorum herzaman ki gibi,
beğenmediğiniz ya da beğendiğiniz yer varsa belirtin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mükemmeliğe Doğru Ya Da Onun Aslanı Nasıl Olurum?
Losowe'Mükemmeliğe Doğru, Ya Da Onun Aslanı Nasıl Olurum?' Erkekler için küçük ve net tüyo kitabı. Bebeğin yine sana trip mi atıyor?Ve nedenini bilmiyor musun? Bir hata yaptığını söylüyor ama olayın abartıldığını mı düşünüyorsun? Ya da sen buraya yanlışlı...