Daha bir okuyucu kitlem olmamasına rağmen şansımı deneyerek hergün yeni kurallar çıkarmaya çalışıyorum.Bugünkü konumuz yapışkan erkekler.Ben yapışkan erkekleri iki grupta incelemek istiyorum.
1.Grup, Uhu Erkekler.
2.Grup, Japon Yapıştırıcısı Erkekler.
Uhu erkekler size çabuk yapışırlar.Sahiplenirler,değerli olduğunuzu son derece iyi bir şekilde göstermeye çalışırlar.Ama bizim meşhur naz festivalinin ilk evresinde vazgeçerler.Uhu işte daha ne beklersiniz?
Japon Yapıştırıcısı Erkekler,inatçıdırlar sizi sahiplenirler.Naz festivalinin tüm evrelerini yapsanız da tersleseniz de sizinle beraber kalırlar.Bu kızların çok hoşuna gider AMA,
Eğer ki Japon Yapıştırıcı Erkeği hiçbir şekilde kızın hoşlanma açısına girmiyorsa kız ondan nefret edecektir.Yan etki gibi birşey.
Kısaca bir kıza kendinizi beğendirmek istiyorsanız onu iyi bilmeniz gerekir.Çünkü her kızın ayrı bir ayarı vardır.Onu kaçırdın mı kız yok olur.
Not: Bir kızın sizden hoşlanma şansını ölçün,ondan sonra gaza basın.Yoksa kızın sevgisini değil nefretini kazanırsınız.
Kıza alışma süresi tanıyın, her beş dakika mesaj atarak kızı bulandırmayın.
Uzun vadeli planlar yapmayın.Bu kızı korkutur.
İlgilenin fakat dozunu kaçırmayın.
BONUS
Tabii ki mizah amaçlı hazırlanmış listeyi sunmak istiyorum size.Çünkü,bu kuralla ilgili anım olmadı Allah'a şükür.Oldu da pek eğlenceli ya da komik değil bu yüzden anlatma gereği duymadım.
Evet baylar ve bayanlar,
Kızların İğrendiği Erkek Tipleri
1.Yılıştıkça yılışan, ittikçe daha da yaklaşan erkeklerdir.
Bu erkeklerle çok iyi dram sahneleri olabiliyor WhatsApp'ta.Araya Titanic müziği koyasım var.
-Tamam yeter bırak beni konuşmak istemiyorum seninle.
+Ben seni istiyorum ama.Ben seni hiç bırakmayacağım anlıyor musun?Bırakmayacağım!Seninle mutluyum çünkü.
-(Engelledi)
2.Gitmem deyip gidenler.
Şimdi bu cidden çok saçma bence.Herkes bir gün gidecek sen de bunu biliyorsun.O zaman niye bu kadar emin bir şekilde bunu iddaa ediyorsun?
+Biliyor musun ben seni hiç bırakmayacağım ama hiç.
-Ay Osman çok tatlı ya.
3 Gün Sonra
+Ben soğdum yeter artık bitti.
3.Ayvalık'da yazlığı olmayan erkeklerdir.
No Comment ...
4.Kıroları sevmezler.
+Slm.Nbr?
+NbR?
+Ndn cvp yzmyrsn??
5.Sakin Erkekleri
Hele ki telefonda konuşurken,
-....sonra o bana dedi ki evet ben de.Ben dedim ki hadi canım!Sonra o dediki evet evet!Yusuf?
+(Yavaşça) Efendim?
-Yaşıyor musun?
+Tabii ki hayatım.
-Tamam o zaman.Sonra işte ben ona dedim ki...
6.Koyun gibi erkekler...Hem kıllı hem pısırık..
Haftada iki şişe vücut kılları için şampuan harcayan erkek tipi.
7.KISACA
1- Esnerken ağzını kapatmayan,
2- Kendine güvenmeyen,
3- Kendine fazla güvenen, ukala,
4- "geliyom, gidiyom, napıyon? yavrum, gülüm, ayva çiçeğim, deve tabanım "tarzında konuşan,
5- Ve bakımsız- pis
6- Ve zekadan eksik,
7- Ve bi baltaya sap olamamış,
8- Ve hayatında iki kitabı bitirememiş,
9- Ve iki kelimeyi yan yana getirip cümle kuramayan,
10-Ve kendini ezdiren, isyan etmeyen erkeklerdir.
Galiba tüm erkekler iğrenç. :D
Sizin en nefret ettiğiniz tip nedir kızlar?
Peki erkekler,siz hangilerini bu listede alakasız buluyorsunuz?Hangisi savunulabilir derecede?
Bölüm Hakkında Düşünceniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mükemmeliğe Doğru Ya Da Onun Aslanı Nasıl Olurum?
Acak'Mükemmeliğe Doğru, Ya Da Onun Aslanı Nasıl Olurum?' Erkekler için küçük ve net tüyo kitabı. Bebeğin yine sana trip mi atıyor?Ve nedenini bilmiyor musun? Bir hata yaptığını söylüyor ama olayın abartıldığını mı düşünüyorsun? Ya da sen buraya yanlışlı...