30

888 118 64
                                    




[seungmin ~ minho]

siz:
minho
iletildi, 15.35

neredesin sabahtan beri
iletildi, 15.36

evine geldim kimse yoktu
iletildi, 15.36

jisunga yazdim o da cevap vermedi
iletildi, 15.37

neredesin
iletildi, 15.37

kucak kedisi:
selam sevgilim
(16.00)

siz:
geri zekali embesil

odumu kopardin bir sey oldu sandim

seni öldürecegim

nerdesin sen amcik kac saat oldu neden haber vermiyorsun ben burda bascavusun esegi miyim

kucak kedisi:
ya kes amk ne kiziyon hemen

ufak bir isim vardi

siz:
siktir git o zaman mal

kucak kedisi:
kapıyı ac

siz:
yo

kucak kedisi:
askim bir sey getirdim

acar mısın lütfen

🙏🥺

siz:
iceri gir de yakana nasıl yapısıyorum

kucak kedisi:
dudaklarıma yapısmanı tercih ederim

siz:
cok beklersin




Seungmin sinirli adımlarla kapıya doğru ilerleyip ardına kadar açtı. Minho sabahın kör saatinden beri ortalıkta yoktu ve mesajlarına cevap vermemişti. En son gece konuşmuşlardı ve bu saate kadar bir daha yazmamış olması şaşırtıcı bir durumdu. Çünkü her ne olursa olsun Minho Seungmin'in dibinde biterdi.

Kapıyı açtığında elinde bir köpek taşıma kafesi tutan sevgilisini görünce tüm siniri yerini koca bir şaşkınlığa bıraktı.

"Mongmong ve ben geldim!" dedi Minho sanki az önce azar yememiş gibi bir neşeyle.

Seungmin kollarını iki yana sarkıtmış şaşkın bakışlarla ikisine bakıyordu. Daha fazla bekleyemeyen sevgilisi sabırsız bir sesle konuştu.

"Yavrum çekil de içeri girelim ağaç olduk amına koyayım."

Yavrum kelimesini duyan Seungmin kendine gelerek ona sinirli bir bakış attı. "Bunun için mi sabahtan beri yoktun? Ver bakalım ona bana. Oy sen ne tatlı bir şeysin öyle ya. Gel bakalım çıkalım o kafesin içinden. Sana etrafı gezdireyim. Mongmong! İsmini Minho mu koydu senin? Sen ne şirin bir şeysin öyle ya! Pati ver bakayım."

Köpeği sevgilisinden almış içeri doğru ilerlemişti bile. Neşeli sesi tüm evi dolduruyordu. Elleri boş öylece kalakalan Minho bir süre onun sevinçli bir şekilde yeni hayvanını sevmesini izledi.

Birkaç dakika sonra Minho'nun varlığını tamamen unutmuş olan Seungmin kucağındaki küçük köpeğe tüm sevgisini aktarırken omzunun dürtülmesiyle kendine geldi.

"Ben de burdayım." diyordu Minho surat asarak. Çırpınan köpeği kendi haline bırakıp yerden kalkarak onun karşısına dikildi.

"Benim için köpek mi aldın gerçekten?" Bakışları tıpkı Mongmong'unki gibi olduğundan onun yanaklarını sıkmak istedi Minho. Bunun yerine sakince başını sallayarak "Sahiplendim. Satın alma sahiplen." dedi eliyle hashtag işareti yaparak.

wish you h(w)ell ☆ 2min  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin