Jeongin kalktı ve gitti. Bende yemeğimi bitirdim ve masayı kaldıracakken"Efendim, hiç uğraşmayın ben kaldırırım". Onayladım ve odama çıktım. Biraz daha dinlenmek istiyordum. Yatağa yattım ve uyudum.
Jeongin'den
Eve girdiğimde yn oturma odasında değildi. Bir telefon geldi, Changbin Hyung'du bu. Bugün bir mafya buluşması olduğunu söyledi ve yanında bir eş lazım dedi. Onayladım ve yukarı çıktım. Odasına baktım. Uyuyordu, onu uyandırdım"Güzelim, kalk bugün bir mafya buluşması var, 10 dakikan var hazırlan ve aşağı in".
Y/N'den
"Neee, buluşmamı?", "Evet güzelim, buluşma, hazırlan ve aşağıya gel" dedi, odadan çıktı. Üffff, ben uyumak istiyordum.Ama göt(:) korkusundan dolayı kalktım ve kısa bi duş aldım. Saçımı kuruttum ve fön çektim. Elbiseyi giydim, hafif bir makyaj yaptım ve aşağı indim. Jeongin"Offf, of of, bu ne güzellik" "Sağol Jeongin" "Sabah kaçtın ama şimdi kaçamazsın". Üzerime doğru geliyordu. Biraz geriledim ve sırtım duvara değdi, S!KTİR. Biraz daha yaklaştı, nefesini hissediyordum, onu ittirmeye çalıştım, kollarımı tuttu"Kim Y/N, kaçmaya çalışma, başaramazsın". Dahada yaklaştı ve dudaklarını dudağıma sürttüğü an onu ittirdim, kaçtım. Bir yandan sırıtıyordum, hemen yanıma koştu ve kolumdan tuttu"Ahhh, Y/N bir kere bee, bir kere". "Olmaz". Sırıttı ve "Bana Sana aşığım diye bağırmazsan seni burda bırakırım".
"Jeonginn, yapmaa". "Yaparım güzelim". "Tamam" Tamam dedi, "Sana aşığım", "Duyamadım ", "SANA AŞIĞIMM, oldumu?", "Oldu güzelim arabaya geç".Arabaya bindim ve 45 dakika içinde buluşma yerine vardık. İçeri girdik, yavaşça kulağıma eğildi ve"Güzelim kaçmaya çalışma, yoksa bu gece hiç istemediğin şeyler olur". Kafamı salladım, bir süre sonra yanımıza 4 kişi geldi, Jeongin"Güzelim bunlar benim ekip, Chan hyung, Minho hyung, Jisung hyung ve Felix hyung".Hepsiyle el sıkıştım"Memnun oldum". Bir işi olduğunu söyledi ve Chan oppa ve Jisung oppa ile gitti. Yanımda Minho oppa ve Felix oppa vardı. Sıkıştım tuvalete gidecekken Minho oppa"Nereye Y/N? "," Lavaboya, uzun sürmez". İçeriye girdim, işimi hallettim. Felix oppaya dışarı çıkıp hava alacağımı söyledim. Onayladı"Dikkatli ol". Dışarı çıktım ve temiz havayı içime çektim, birden bir ses "Tutun onu",sonrası karanlık...
Aşklar istek varsa yazın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçem (Jeongin İle Hayal Et)
RomanceBir mafya ve normal bir okul kızının sürükleyici aşkı.