Bölüm 12: Hayal Kırıklığı (smut)

9 3 2
                                    

Y/N'den

Jeongin bana evlenme teklifi etmişti. Mutluydum ama hazır değilim, ben daha evliliğe hazır değilim.Çok ani oldu. "Cevap vermeyecek misin?". "Je-jeongin". "Efendim aşkım?". "Seni mutsuz etmek istemem ama ben daha hazır değilim, evlenmek istemiyorum". Bunu dedikten sonra içime bir yumru oturdu. Mutlu jeonginde yok oldu, yüzü soldu. Ama ayağa kalktı ve elimi tuttu. "Hazır değilsen olmanı beklerim" dedi. Ağlıyordum, onu üzdüğüm için. "Neden ağlıyorsun güzelim?". "Se-seni ü-üzdüm hığğ". Hıçkırarak ağlıyordum. Bana sarıldı ve kafamı öptü. "Ağlama, sen ağladıkça dahada üzülürüm". Ona sarıldım. "Seni seviyorum". "Ben daha çok seviyorum". Gülümsedim. "Aferin, hiç ağlama, hep böyle gül,ben duş almaya çıkıyorum". " Beraber duş alalımmı? ". Onayladım, odama doğru ilerledim.

Üzerimi çıkardım, bornozumu giydim. Jeonginin odasına koştum. Odaya girdim, Jeongin çıplaktı, üzerinde sadece boxer vardı. "Girebilir miyim?". Cevap vermedi ve bana sarıldı. "Hadi gidelim". Beni banyoya çekti. Küvetin suyunu açtı. Su dolduğunda kendi içine girdi. "Hadi gelsene". Bornozumu çıkardım. Jeongin bana hayran hayran bakıyordu. Küvete girdim. "Kucağıma otursana". "Amacın bu muydu?". "Yaa, çok çabuk farkettin". Güldüm "Cidden istiyor musun?". "Hemde çokkkk". "Çocuk gibisin Jeongin". "Evet, insanlar yüzüme bakamıyor korkudan, ama yanında bir çocuk gibiyim". Kucağına oturdum "Mutlu oldunmu küçük çocuk?". "Hemde çoooookk".

Birden sesi kalınlaştı "Ama bu kucağımdaki güzellikten faydalansam?". "Olmaz". Vucüdumu kendine çevirdi.

Devamını getiremiyorum gece 11

Muck öpüldünüz

Devamı

"Eminmisin?". Düşünür gibi yaptım. "Aslında birazcık olabilir". Güldü. "Tamam o zaman.".

!!!!!!Smut başlangıcı!!!!!!!!!

Dudağıma yapıştı. Sanki her an ondan ayrılabilecek mişim gibi. Bu sefer üst dudağımı emmeye başladı. Ağzıma metalimsi bir tat geldi. Dudağım kanıyor. "Jeongin, az yavaş ol dudağım kanıyor.". "Yıllar sonra sevdiğime kavuşmuşum, bırakırmıyım?". Bu sefer boğazımı emmeye ısırmaya başladı. Bense minik minik inlemeler bırakıyordum odaya. Göğüslerime baktı. Birde bana.
Kafamı sallayıp onay verdim.

Sol göğsümü emmeye başladı. Sağ göğsümüde eliyle yuvarlıyordu. Daha da çok inliyordum." Je-jeon-gin d-dur."."Ne oldu güzelim?". "Göğüslerim, acıyor". "Ahhh, sanırım biraz sert davrandım, üzgünüm". Alnını öptüm. "Üzülme, biz buraya duş almaya gelmiştik hani?". Sırıttı "Ama sen varken ben kendimi tutamıyorum". Güldüm. Parmaklarını ağzıma uzattıı. İyice emdim parmaklarını. Ağzımdan çekti ve bir parmağını içime soktu. Hızlıca ileri geri yapmaya başladı. Ben o hızlandıkça inliyordum. Bu sefer ikinci parmağınıda içime soktu ve makas hareketi yapmaya başladı. Daha da inliyordum. Parmaklarını çıkardı. "Sakso çekmek istiyorum babacık.". "Ama benim işim bitmedi". "Küçük çocuk, anne ne derse o". Dudak büzdü. Bu sefer o benim altıma geçti.

Penisini çekiştirdim ve avucumun içiyle sıktım. Bayağı inledi. "Yavaş yavrum, acıtıyorsun.". Güldüm. "Amacım o yönde zaten." Eğildim ve penisini ağzıma aldı. Biraz yaladım ve somurdum. Bağırır gibi inliyordu. "Sa-sa-kin gü-güz mmhhğğğ". Bu sefer ısırdım. Gözünden yaş gelmek üzereydi. "Biraz hassassın.". "Sanırım.".

!!!!!! Smut bitti!!!!!!!!

"Jeongin?". "Efendim güzelim?". "Sen ilk yaptığımızda içime boşalmadın değil mi?". "Ha-hatırlamıyorum". "Boşaldıysan hamile olabilirim.". "Ne güzel olurdu bir kız babası olmak". "Hayalinmi?". "Evet".

"Jeongin bana bir hamilelik testi getirirmisin?". "Bekle çalışanlara söyleyeyim". Jeongin banyodan çıktı. Bende duşumu alıp odama gittim. Üzerime beyaz bol bir tişört, altımada dizimin altında siyah bir şort giydim. Kapı çaldı. "Gir". "Güzelim test burda, al ve sonucu bana haber ver". Kafamı olumlu anlamda salladım.

Tuvalate girdim ve testi yaptım. Sonucu görünce afalladım. "Jeonginnn". "Efendimmm". Testi ona gösterdim.

Şaşırdı kaldı.

En güzel yerde kestim kiiii
Ehehehe
Neyse yeni bölüm akşam.
Muck muck öpüldünüz., 💋💋

Kraliçem (Jeongin İle Hayal Et) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin