Bölüm 14: Kayıp Duygular

8 2 7
                                    

Y/N'den

"Jeongin, sakin ol biraz"
"Nasıl sakin olayım, evleneceğiz, düğünümüz var, ve şuan bebeğimizi görmeye gidiyoruz".

Güldüm, ve camdan dışarıyı izlemeye başladım. Herşey çok ani olmuştu, anne olacağım ve evleniyorum. Mutluyum ama endişeliyimde.

"Yine ne düşünüyorsun o güzel kafanla?"

"Hiiç aşkım, sadece olaylar nasıl bu kadar ani oldu ona anlam veremiyorum".

Gülümsedi. "İyiki kader seni bana getirdi, iyiki seni kaçırdım"

"Heyy, şuan ben hala kayıplardayım"

"Merak etme, kayıplarda değilsin, hem neden konuyu değiştiriyorsun?"

Sırıttım, "Jeongin, ben senin hakkında hiç birşey bilmiyorum, bana sevdiğin şeyleri anlatır mısın?"

"Tamam, favori rengim kahverengi, çünkü gözlerin kahverengi :)"

"Jeongin doğru düzgün anlat"

"Tamam yaa, favori rengim turuncu ve kahverengi, en sevdiğim hayvan tilki, favori meyvem şeftali, Arkadaşlarımı çok seviyorum, ata binmek ve sörf yapmak hobim, ve fobim ise, sensiz kalmak"

"Teşekkürler"

"Rica ederim"

Araba durdu hastaneye geldik.
Jeongin kapımı açtı ve arabadan indim. Yavaşça hastaneye doğru ilerledik. İçeri girdik ve sekreterin yanına gittik.

"Bayan Seo'nun odası nerde acaba?"

Sekreter bilgisayara bir şeyler yazdı ve

"4.kat,soldan 3. oda, randevunuz varmı?"

"Evet var, teşekkürler".

Asansöre doğru ilerledik kapı açıldı. İçeride iki tane erkek vardı. Asansörün kapısı kapandı.

Jeongin'den

Asansördeki erkekler karımın bacaklarına bakıp bakıp duruyorlar. Sinir oldum.

"Ulan p**ler, ne bakıyorsunuz karımın bacaklarına"

"Seni ilgilendirmez"

Saçlarını tuttum ikisinin

"Öylemii, bekleyin siz"

"Sevgilim, cebimdeki telefondan Z6 adlı korumayı arar mısın?"

"Ta-tamam"

Korkmuştu. Z6'yı aradı ve yanında 20 korumayla ********* Hastanesine gelmelerini söyledi. 5dk sonra geldiler ve gençleri götürdüler.

"İyimisin güzelim?"

"Sadece korktum biraz, o kadar"

"Neyse, sen o p** leri düşünme, bebeğimize odaklan".

Gülümsedi.
Devamı sonraaaa
Muck muck öpüldünüz💋💋💋

Devamı

Asansör açıldı. Kapının önüne geldik. Kapıyı çaldım. "Girr". Kapıyı açtım. Kadın bize baktı gülümsedi.

Seo:Hoş geldiniz.

Yang, yn:Hoş bulduk.

Seo:Yn hanım, sizi içeriye alalım.

Yang:Ben?

Seo:Önce özel bir kontrol yapacağım, sonra sizi içeriye alırım.

Yang:Peki.

Y/N'den

Odaya girdim. Bir sedye ve bir kaç makine vardı. "Uzanın lütfen". Sedyeye oturdum ve yavaşça uzandım. "Karnınızı açın lütfen. Açtım." Acıyorsa söyleyin. "." Tamam".
Karnımın bir kaç yerine baskı yaptı, acımadı. Göbek deliğime yakın bir yere dokunduğunda hafiften bağırdım."Acıdı"."Evet, günlük yavaşça buraya biraz kremle masaj yapmanız lazım.". "Tamam". Ardından kapıyı açtı ve Jeongini çağırdı. Jeongin endişeli gözlerle bana baktı. "İçerden bağırma sesi geldi, iyi misin?".
"İyiyim, bir şey yok".

"Yn hanım, şimdi ultrason yapacağım".
Bir şişeden karnıma bir krem sürdü. Ve makineyi açtı.Makinenin ucunu karnımda gezdirdi.Ekranda minicik bir şey belirdi. "İşte bu yang bebek, cinsiyeti daha belli değil, 3 ay sonra belli olur"

Jeonginin gözleri parıldıyordu. Ellerimi tuttu ve öptü. "Beni hayallerime kavuşturdun, çok teşekkür ederim."

Gülümsedim. "Evet, yang bebeğin fotoğrafları burada, haftaya bugün yine aynı saat burada olun".

Sedyeden yavaşça kalktım. Jeongin elimden tuttu ve bana yardımcı oldu. Odadan çıkarken Bayan Seo "Sağlıcakla" dedi. Ona döndüm ve gülümsedim. Jeongin merdivenlere doğru ilerliyordu. "Jeongin ben merdivenlerden in-". Hızlıca beni kucağına aldı. "Aynı olayı bir daha yaşayamam". Merdivenler bitti ama Jeongin beni hâlâ indirmedi. "Jeongin beni indirir misin?". Sırıttı "Olmaz". "Nereye gidiyoruz peki?". Beni indirdi ve arabanın kapısını açtı. "Nikah tarihi almaya". "Jeongin, hiç bence süslü bir nikah yapmayalım, yıldırım nikahı yapalım bitsin.". "Amaaaa, ben hep böyle güzel bir nikahımız olsun isterdim.". Güldüm "Küçük erkek çocuğu, düğünümüz süslü ve güzel olur". Arabayı çalıştırdı. "Peki o zaman sen nasıl istersen". Yaklaşık 20 dk sonra geldik. Jeongin arabadan indi. Ve sonra kapımı açtı. Bende arabadan indim. İçeri girdik. Sekretere "Merhaba, ben şimdi yıldırım nikahı yaptırmak istiyorum". "Peki, kimliklerinizi alayım.". Jeongin cüzdanından kimlikleri çıkardı ve sekretere uzattı. Sekreter "Nikah yarın"."Şuan yapabilir miyiz nikahı?". "Beni takip edin"

Hızlandırma
Odadan çıktık, kadın bize cüzdanı verdi. Jeongin devam etti "Birde düğün tarihi alabilir miyim?". "En yakın 7 gün sonra var, ondan sonraki 1.5 ay, hangisini tercih edersiniz?". Jeongin bana döndü "Hangisi senin için uygun?". "7 gün sonra olsun düğünümüz". Sekreter başını salladı. "7 gün sonra düğününüz var." Jeongin elimi tuttu ve "İyi günler". dedi.

Öpüldünüzzz
Muck muck❤️❤️💋💋
  

Farkındayım, çok uzun süredir bölüm atmıyorum çünkü okul var, ödevler çoğaldı ve özel dersim var. Boş bulduğum an bölüm atmaya çalışacağım. Bay bayyy❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kraliçem (Jeongin İle Hayal Et) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin