Bölüm 9:Hayalim(smut)

12 3 3
                                    

Cevap vermesine fırsat vermeden onu öptüm. Bana karşılık verdi. Alt dudağımı emmeye başladı,ve ısırdı. İnleyerek geriye çekildim. Sırıttı, "S**tir et işi, karşımda bu güzellik varken". Öpmeye devam etti. Bu sefer dilimi emdi. Bende dilimi onun ağzında gezintiye çıkardım. "Yatakta mı devam etmek istersin burada mı?". Cevap vermek yerine inledim ve ona sarıldım. Beni kucağına aldı ve yatağa attı.

Üzerime çıktı ve göğüslerimi emmeye, ısırmaya başladı. Göğsümde morarıklık ve ısırılma izi vardı. "Zevkli miymiş güzelim". "Mmhhh, yang devam et azıyorum". Emmeye devam etti. Bu sefer boğazımı emmeye başladı. Köprücük kemiğimden amıma doğru ıslak bir yol çizdi. "Mmmhh, güzelim şuan daha da zevkleneceksin". Amımı yalamaya başladı. İnlememeye çalışıyordum ama olmuyordu. "aamm Jeo-mmhh". Bu sefer diliyle beni becermeye başladı. "Bu kadar hızlı boşalacağını bilmiyordum, zevkli mi?". " Jeongin elin çalışsın".

Parmağını içime soktu. Hızlıca ileri geri yaptı. Aşırı zevkliydi. "Güzelim sokayım s**imi içine". Kafamı salladım. Önce deliğime sürttü. Sonra hızlıca içime soktu ve içime boşaldı. "Sürtün" dedi bana. Hızlıca sürtündüm. Jeongin erkeksi sesiyle inledi. "Harikasın". Yanıma uzandı "Sakso çekmek istermisin?". Penisini çekiştirdim. "Otur jeongin". Ağzıma aldım penisini. İyice emdim ve ısırdım. İnlemeye devam etti. "Sağol güzelim bu gece için".

"Jeongin bunu sık sık yapalım, çok zevkli"

Ertesi gün sabah....

Y/N'den

Sabah uyandım. Her tarafım ağrıyordu. Yanımda jeongin masumca uyuyordu. Onu uyandırmadan alnından öptüm. "İyiki beni kaçırdın yang". Ona sarıldım. Biraz sonra uyandı "Günaydın güzelim, aç mısın?", "Hemde nasıl". "O zaman aşağı inelim". " Jeongin, odada yesek, utanıyorum dışarı çıkmaya". "Olur, söylerim x1 hizmetçisine".

"Jeongin, patetesler harika, nerden bulmuş bu tarifi?"
"Onun özel tarifi, banada yapar hep." Ayaklandı yang "İşe gitmem gerekiyor". Pantolonunun üzerinden penisine baskı yaptım,"Bu ne zaman tekrar içime girer". Yavaşça inledi "E-en yakın zamanda". Dilimle Yang'ın dudağını yaladım. "Bende gelsem olur mu?". "Bir gün olabilir ama bugün değil, aşırı yoğunum". Ona sürtündüm "Bugün burda kalsan?". Yatağa yattım ve bağıtmaya başladım. "İstiyorum, istiyorum babacık". "Hiç bekleyemez misin sen?". "Hayırr". "Üzgünüm, çok yaparsak rahatsızlanırsın". Yaaaaa, Anlıyorum, görüşürüz babacık". "Görüşürüz kalbimin sahibi"

Y/N azgın çıktı ksvsşsndk

Kraliçem (Jeongin İle Hayal Et) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin