Bölüm 5:Kaçırıldım

30 4 2
                                    

Y/N'den

Uyandığımda bir sandalyede bağlıydım. Karşımdaki kahverengi saçlı adam "Sonunda güzellik uykun bitti". Sırıtarak yanıma yaklaştı,

"Jeongin nerede?". Kulağıma doğru eğildi ve "Cehennemimde:)". "Sakın ona zarar verme", "Tek şartım var, benim olacaksın, merak etme seni dünyanın en mutlu kadını yaparım, evleniriz, çocuğumuz olur, mmmm 2 kız 2 erkek nasıl?, endişelenme yardım ederim , beraber büyütürüz". "Hayır, öldürseler evlen-". Sözüm bitmeden bir silah sesi geldi, çığlık attım, bu sesin bende bir travması vardı. Birden Jeonginin sesi geldi.

"YN NERDE ULAN O***PU, P*Ç TAE". Jeonginin sesini duydum "BURDAYIM YANG, BURDAYIM". Tae siktir dedi, yanıma yaklaştı, Jeongin kapıdan içeri girdi. Tae beni rehin aldı "Yaklaşma, yoksa zaafını vururum",ardından bir sırıtış, ahhh be kızım hep belalarını çek.

YANG JEONGİN'den

Ordaydı, aşkından ölüp bittiğim ordaydı..... Y/N. Yanında ise P** Kim Tae vardı, azılı düşmanım. Şimdide aşık olduğum kadını kaçırmıştı.
"HEMEN ONU BIRAKK".
"BIRAKACAĞIMI KİM SÖYLEDİ, İNSAN AŞIK OLDUĞUNU BIRAKIRMI HAA"

Sırıttı ve devam etti "Bir tek senmi aşıksın, bende yanıyorum bu kadının aşkından"

"KILINA ZARAR VERİRSEN SENİ YAKARIMMM"

Y/N'den

Onlar bağırışken ben ipimi çözmeye çalışıyordum veeee......... Bitti, ipi çözdüm. Hızlı bir şekilde Jeongine koştum, ama Tae elimi tuttu ve "Nereye?" Jeonginde elimi tuttu "Kocasına:)" Taeden elimi kurtarmaya çalışıyordum, ben uğraştıkça daha sıkı tutuyordu. En son bu savaştan sıkıldığım için bağırmaya başladım "YETER BEEEE, KİMSE BENİM İSTEDİĞİMİ SORMUYO, BEN OYUNCAK DEĞİLİM, İNSANIM, İNSAN. SİZİN KUKLANIZ YADA PARMAĞINIZDA OYNATTIĞINIZ BİRŞEY DEĞİL. BENİM FİKRİMİ SORMADAN KARAR VERİYORSUNUZ, ŞİMDİ İKİNİZDE ELİMİ BIRAKIN, ŞİMDİİİİ". İkiside elimi bıraktı ve yüzüme baktı.

Tae dediki" Tamam karar senin, ya benimle prensesler gibi bir hayat yaşa.." Bakışları Jeongine döndü ve " Yada bu oç'la eziyete mağruz kal" Jeongin Taeye onu öldürecekmiş gibi bakıyordu.

"Tamam kararımı verdim,seçtiğim kişi....

Kraliçem (Jeongin İle Hayal Et) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin