Aecha birkaç kez daha dürttü ağabeyini fakat uyanmadı. En son komodinin üzerinde duran içinde su olan bardağı aldı ve onun yüzüne döktü.
Garip sesler çıkartarak uyandı Hyunjin."Kızım gerizekalı mısın sen? Ya boğulsaydım?!"
"Feriha kalk bi gören olucak Feriha."
"Ha ve ha Aecha! Düzgün uyandırsaydın ya!"
"Lan kaç kere dürttüm seni! Kaç kere 'ağabeyciğim kal hadi' hadi dedim, ben bile bilmiyorum! Sabır. Geç kalacaksın servise, birazdan gelir, kalk."
"Ne servisi?"
"Ağabey, cidden salak mısın?"
"Düzgün konuş ağabeyinim ben senin. Hem ciddi ne servisi?"
"Hani geziniz vardı ya onun için."
"Siktir! Tamamen unutmuşum. Nasıl bir rüyaydı o..."
"Ne rüyası?"
"Ben sana gelince anlatırım. Kimseye söylemek yok ama?"
"Aşk olsun a-"
"Şaka şaka. Hadi çık ben hazırlanayım."
"Tamamm."
"Tanrım, ben be yapacağım?! Minho'nun yüzüne nasıl bakacağım? Bir de aynı odadayız, şaka gibi! Şimdi gitmesem bir ton laf... Of of!"
Hemen hazırlanmaya başladı Hyunjin.
~
Serviste herkes oda arkadaşları ile beraber oturmuştu. Tabii Hyunjin, Minho'nun yüzüne bakmıyordu daha doğrusu bakamıyordu.
Hyunjin cam kenarında, Minho ise koridor tarafında yani yanındaydı.
"Günaydın." dedi Minho.
Cevap vermedi Hyunjin. Çünkü gerçekten duymamıştı.
"Hey! Orada mısın?"
"Ne?"
"Günaydın, dedim."
"Ha günaydın." dedi Hyunjin kısa ve öz Minho'ya bakarak.
Yol biraz uzundu. Bir ya da bir buçuk saatlik falandı. Tabii molalar falan derken daha da uzamıştı.
Minho bir süre sonra uyuya kaldı ve kafasını istemeden Hyunjin'in omzuna koydu.
"Siktir..." dedi içinden Hyunjin.
Kalbi sabah ki rüyadan sonra daha da hızlı atmaya başlamıştı. Utanmıyordu fakat çekingenlik hissediyordu.
Bir süre sonra mola da Minho uyandı. Hyunjin hemen kafasını cama yasladı.
"Ah kusura bakma seni rahatsız ettiysem üzgünüm."
"Sorun değil." dedi Hyunjin yine onun yüzüne bakmamaya çalışıp ağzının ucuyla söyledi.
"Bunda bir gariplik var bugün." diye içinden geçirdi Minho.
"Hyunjin,"
"Efendim?"
"İyi misin sen? Bir sorun mu var?"
'anladı ya of...' dedi içinden Hyunjin.
"Hayır, gayet iyiyim." dedi sahte bir o kadar da samimi bir gülüşle.
"Bana pek öyle gelmedi de..." dedi inanmamış bir şekilde.
...
Vote ve yorum lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damn I Love You | HH
Fiksi Penggemar! DÜZENLENİYOR ! "Dünyayı iste, dünyayı veririm sana. Herşeyi yaparım senin için, HERŞEYİ."