#1: Spawn-ul

487 30 14
                                    

M-am spawn-at intr-o padure. Fara sa stau pe ganduri, am inceput sa tai lemne. Am adunat 3 stack-uri (1 stack=64 buc; si cu mana.. A durat o groaza). Am plecat din padure, in speranta de a gasi o campie. Fara nici un rezultat. Chiar opusul; se inmulteau copacii. Nu mai suportam. Era deja mijlocul zilei si eu nici mancare nu mai aveam. M-am catarat intr-un copac. Am vazut o pajiste si.. O gramada de oi (aveam o versiune cu mancare de oi). Fara a sta pe ganduri, am inceput sa alerg pe copaci pana la acea pasune. Mi-am facut un crafting table, o sabie de lemn si un tarnacop de lemn. Am omorat tate oile (care erau 14) Si am mancat niste carne cruda... Am inceput sa caut o pestera. Am gasit una. Fix la intrare erau... Diamante!! Dar si iron si carbune. Am luat un stack de piatra, mi-am facut un tarnacop de piatra si 2 furnale si am luat irone-ul (20 buc)si l-am aruncat in cuptor, si am asteptat sa se topeasca 3 buc. Le-am luat, si frigeau foarte tare. Le-am asezat repede pe crafting table cu doua bete, si mi-am facut un tarnacop. Nici nu mi-am dat seama, dar deja se facuse noapte. 5 zombi veneau spre mine, si unul avea o casca de fier. Am facut repede o sabie de iron, si i-am atacat. Ha! Nici nu m-au atins!! Ok, mi-am facut un pat di m-am culcat repede.

// Va place?? Sper ca da!! //

Viata lui Steve in MinecraftUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum