#9: Scoala+Ferma (part1)

101 6 0
                                    

Ma trezesc.... *cascat*
WTF WTF E ORA 7:30!!! HAI HAI REPEDE LA SCOALA!!!
Imi caut tot pentru azi, ma spal, ma schimb si am fugit la scoala.
Ajung acolo, imi dau geaca jos si ma asez in banca. Vine doamna profesoara:
-Copii, azi va dau orarul:

Luni: 12:00-13:00=Lupta;
13:00-15:00=Minerit;
15:30-16:00=Gradinarit.

Marti: 12:00-14:00=Lupta;
14:00-15:00=Minerit.

Miercuri: 12:00-14:00=Gradinarit;
14:00-16:00=Lupta.

Joi: 12:00-13:30=Minerit;
14:00-15:00=Lupta;
15:00-16:00=Gradinarit.

Vineri: 12:00-16:00=Minerit.
Dupa cum vedeti, aveti mineritul in fiecare zi inafara de miercuri.
-Da, doamna!
-Azi este marti, deci: lasati-va toate lucrurile si luati-va doar sabiile, arcurile si armuri! Daca vreti, luati si mancare.
-Daaa!
Imi iau sabia, armura, arcul, sageti si niste mere. Ca ieri, toata lumea: "Wooooow". Surprinzator, toata lumea avea armura de piele, doar Lissa cu armura de iron. De unde o avea?
Fraiere, ieri ati minat, ce crezi ca a facut cu ironul ala?
A, da.... Pai si de ce nu si-au facut si ceilalti?
Poate pentru ca... Nu au avut destul! Nu ai voie sa ai armura de piele combinata cu armura de iron!
Si tu de unde stii?
Pentru ca sunt subconsie-...
-Haideti, copii!
Am mers repede in rand, si am asteptat.
*Mai tarziu*
Am ajuns pe terenul de lupta. Moaaamaaaaa! Ce mare e! Cate lucruri!
Era un teren mare, cu nisip pe jos (daca (,) cazi, sa nu te lovesti), multi saci, manechine (armor standuri), tinte (pentru arc) locuri speciale pentru fiecare copil, banci pe langa, si chiar si niste mese!
M-am dus la un dulap si mi-am scris numele, si mi-am lasat merele.
-Pregatiti-va arcurile! Tragem la tinta! Dati-va armura jos.
Mi-am lasat sabia si armura, si mi-am luat arcul si 50 sageti (aveam 1 stack). Am vazut-o pe Lissa cautand disperata ceva in geanta. Nu avea sageti!
M-am dus la ea si i-am dat jumatate din sageti (32 si 32). Ea mi-a multumit.
-Copii, veniti aici!
Am mers la tinte si erau cate cinci locuri (1 loc-1 copil). Noi eram 30 copii, asa ca am format 5 randuri a cate 6 copii.
-Fiecare copil are doua tinte.Trebuie sa apese butonul ca sa se aprinda lumina, si asa va dati seama daca ati nimerit.Facem concurs!
Eu eram in rand cu Foxy, Lissa si alti 3 copii.
-Pregatiti?
-Da!
Mi-am pregatit arcul (eram primul).
-3,2,1.... START!
Am incarcat arcul si mi-am fixat privirea pe tinta. Am tras si... Am nimerit. Ma duc la a dua tinta, care e mai departe. Inarmez arcul si ma concentrez. Dau drumul la sageata si... Nimeresc! Fuc repede la coada randului si astept. Acum era Foxy.
*Dupa ce randul ajunge la ultimul copil*
Hai, Lissa! Suntem primii daca nimeresti! Da drumul la sageata! Si.... A reusit! Daaaaa!! In ultima secunda (aveam timp)!
-Si.... STOP!
Perfect! Am terminat primii!
-Asezati-va in randul de la inceput.
M-am dus primul, si Lissa ultima, Foxy in spatele meu etc etc.
-Adunati-va aici!
Doamna ne-a chemat la o banca mare, mare.
-Asa. Pe cine strig se ridica in picioare! Ioana, Matei, Anastasia, David, Vlad si Monica! Locul 5!
Am aplaudat.
-Mircea, Teona, Alexa, Anisia, Daria si Ariana! Locul 4!
Iar am aplaudat.
-Marin, Teodora, Alexandu, celalalt Alexandu, Teodor si Emily! Locul 3!
Iarasi am aplRazvan
-Mimi, Marius, Rares, David, Ondina, Maria! Locul 2!
Am aplaudat...
-Steve, Lissa, Foxy, Amalia, Diana, Razvan! Locul 1!!
M-am ridicat in picioare. Yeeeeey! Toti 6 ne-am imbratisat intr-un grup mare si ne-am felicitat. Ce smecher! (lol)
*Mai tarziu*
Doamna ne-a strans intr-un grup mare si ne-a spus:
-Pregatiti-va sabiile!
Mi-am luat sabia. Am mancat un mar, mi s-a facut foame.
-Fiecare sa se duca la cate un sac!
M-am dus la un sac, si am asteptat.
-Incercati sa nu distrugeti sacurile!
-Daaaa!
-Porniti!
Am inceput sa lovesc in sac, ca si cum era un adversar real.
*Mai tarziu*
-Copii, s-a terminat ora! Strangeti-va tot si mergem in clasa! Steve!
M-am intors repede.
-Da?
-Ia cheia, du-te inainte si descuie clasa.
-Pot sa iau pe cineva cu mine?
-Desigur!
M-am dus si am chemat-o pe Lissa. Nu stiu drumurile in scoala asta, si ea era oricum veche aici.
Am mers pe holuri si am ajuns in fata usii clasei noastre. Am deschuiat si am intrat inauntru. Am lasat cheia pe catedra, si m-am dus la banca mea. Dupa cateva minute au venit si ceilalti.
-Copii, haideti sa clarificam notele!
*Mai tarziu*
Am luat 10! Yeey!
*Mai tarziu*
Mi-am lasat lucrurile de la lupta si le-am luat pe cele de la minerit.
-Luati tarnacoapele si mergem la minerit!
Eu le aveam pregatite deja, si m-am ridicat si am mers in rand. Au venit si ceilalti. Mergem spre mina, si cand am ajuns m-am dus la tunelul meu. Am asteptat sa ne spuna doamna sa minam.
-Incepeti!
Am inceput sa minez si am dat de iron. Am sapat in continuare si nimic. Deodata, vad lava. O chem pe doamna invatatpare si ea imi da niste galeti ca sa o iau. Zis si facut.
-Ce fac cu ele?
-Da-mi-le mie.
I-am dat galetile si am continuat sa minez. Am dat de diamond! Si carbuni! Yeeeey!
*Mai tarziu*
Am inventarul full... Ma duc la chest si imi pun piatra, diamantele, niste carbuni, lapizlazuli si cateva emeralde. Goldul si ironul le-am pus in furnace, si am fugit la tunel. Am mai spart un stack de piatra si cativa carbuni si s-a sunat. Imi iau tot sin chest si furnace-uri si ma duc la rand. Pornim. Mergem in clasa si eu iki las toate lucrurile in ghiozdat si astept sa spuna ceva doamna.
-Cine vrea sa spuna ce are?
-Eu!
-Eu!!
-EEEUUUU!!!
-Marius!
-Am 8 stackuri de piatra, 47 iron si 17 iron ore, 36 gold si 9 gold ore, 1 stack carbune, 10 diamante si 13 lapizlazuli.
-Bun! Acum, Lissa!
-Eu am 11 stackuri piatra, 58 iron si 21 iron ore, 49 gold si 12 gold ore, 2 stackuri de carbuni, 28 diamante, 13 emeralde si 21 lapizlazuli.
-Bravo! Steve!
-Am 13 stakuri de piatra, un stack de iron si 19 iron ore, 53 gold, 2 stackuri de carbuni, 34 diamante, 15 emeralde si 22 lapizlazuli.
-Bravo! Marius, Lissa si Steve, puteti pleca. Aveti 10!
Eu imi strang lucrurile si plec, neuitand sa o salut pe doamna:
-La revedere! O zi frumoasa!
*Mai tarziu*
Am ajuns acasa. Imi las ghiozdanul, imi asez toate lucrurile la locul lor si mananc ceva. Hmmm... Ce sa fac.... Ferma! Dar mai intai... Sa dorm putin.... *cascat*

Viata lui Steve in MinecraftUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum