#3: Casa Noua

233 13 4
                                    

M-am trezit. Mi-am luat sabia de diamond, niste emeralde si un crafting table. Am plecat cu dorinta de a gasi un sat, dar fara nici un rezultat. Cand ma intorceam sa plec inapoi acasa, un sat parca s-a spawn-at in fata mea. Am cautat o casa mare, si am alungat sateanul.
-Mars! Satean prost!
-Lasa-ma, idiotule! Pleaca!
-Ia taci, ca am o sabie de diamond si nu mi-e frica sa o folosesc! Mai spun o data, MARS!!!
-Eu plec, dar ai grija!
A pleca sa ii spuna sefului satului dar a cazut intr-un lac micut de lava. Noob. Ma rog, am retinut coordonatele si am plecat inapoi. Am baricadat usa, ca sa nu intre vreun satean. Mi-am luat tot ce aveam, si am plecat spre sat. Acolo am dezbaricadat usa si am rebaricadat-o inauntru. M-am gandit sa fac o scara in tavan, dar nu. Puteau inta zombi, scheleti etc. Am facut o usa din fier, cu o maneta secreta. Am sapat o groapa de un bloc, unde am pus un chest. Deasupra chest-ului am pus un bloc de dirt. Manevra: trebuie sa ai o coasa. Dai cu coasa la blocul de deasupra chest-ului si la un bloc de langa el. Incerci sa dai click (dar tot reusesti) pe chest (am uitat sa spun; trebuie sa pui in chest un lever...) si iei lever-ul si il pui si ai deschis. Gata. Iei leverul (si usa ramane deschisa) si il pui pe dinauntru si inchizi usa. Tare, nu? Ma rog... Zis si facut. Era seara. M-am decis sa ma duc la un satean sa il intreb unde e fieraria.
-Unde-i?! Spune!!!
-Nu! Nu e treba ta, da?
-Sunt din sat, idiotule.
-Aha.. Ok. Fieraria e langa fantana din sat. O sa o vezi. Are lava.
-Ok. Multam. Dar stii unde-i scoala?
-Da. E tot in centru. E doar din cobble si are un semn in fata.
-Multam. Buna seara.
-Buna seara.
Am ajuns acas' si m-am culcat. Maine dimineata o sa ma duc la fierar sa discut cu el si sa ii fur chestiile din chest cand nu e atent.

// Heyy! Va plaje cartea? E super??? Spuneti in comm! Please! //

Viata lui Steve in MinecraftUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum