15 septembrie 2015
Azi e scoala!!! Vom merge la minerit!! Bumti bumti bumti bumti!!!! *dans de psihopat* (am uitat sa spun ca la ei in sat nu aveai voie la minerit fara card de admisie (si cardul il primesti cand termini scoala de minerit))
Deci, sa imi fac ghiozdanul: cartile, apa, pachetul(3 mere), tarnacopul, coasa, niste lemn neprelucrat, carbuni si penarul. Sa imi iau haina:adica uniforma (adica o armura de piele albastra cu alb) si geaca(un chestplate de diamond(am dat jos tunica si am pus chestplateul si in clasa pun tunica inapoi. ))
*La scoala*
Wow cati elevi suntem. Asa... Sa ma asez in a doua banca. Gata. Sa imi scot cartile. Am scos cartea de minerit, caietul, penarul si tarnacopul.
Ne zice profesoara:
-Buna ziua, copii!
-Buna ziua, doamna invatatoare!
-Astazi vom merge la minerit intre orele 12:00 si 14:00 la minerit apoi o sa mergem la ferma. Ati inteles?
-Daaa!
-Hai, lasati-va cartile si toate alea de la celalalte materii si luati-va tot ce aveti pentru minerit.
Toti copii isi iau tarnacoapele, caietele si cartile(si niste mancare) si pleacam cu totii la mina scolii...
*In mina*
Profesoara:
-Copii, fiecare are un tunel. Luati-va cate un semn si scrieti-va numele si puneti-l deasupra tunelului. Apoi veniti la mine.
-Da!! (Copiii, inclusiv eu)
Eu mi-am luat o placuta si am scris: "Notch Steve"(Notch:numele de familie; Steve: prenumele) (nu ma judecati pentru nume nu am avut idei...), si m-am dus la profesoara. Dupa ce toti am terminat, doamna ne-a strigat pe rand la tunele(Maria Cojocaru la tunel 1., Boicu Daria la tunel 2. Etc.). Am asteptat sa ma cheme si pe mine.
-Redstone Foxy la tunel 26!
Foxy? Redstone? Poate e bun la redstone...
-Notch Steve la tunel 27!
M-am dus la tunel.
-Blue Lissa la tunel 28!
A venit o fata la celalalt tunel.
Am asteptat sa ne spuna doamna sa minam. A terminat toti copii, si ne-a spus:
-Soateti-va tarnacoapele si minati!
Eu mi-am scos tarnacopul de diamond si toti copiii erau "woooow" Si Lissa ma intreaba:
-Imi dai si mie unul?
-Sigur!
Ii dau un tarnacop si eu imi iau altul. Am inceput sa minam. Toti copiii minau in fata si cautau diamond. Eu m-am dus la chest si mi-am pus toata piatra acolo(fiecare copil are un chest), dar am pastrat un stack.
M-am dus inapoi si am continuat sa minez. Am gasit iron! Si gold! Yeeey!!! M-am dus repede la profesoara si i-am spus:
-Am gasit iron si gold. Unde il pun?
Doamna mi-a facut semn la cele trei cuptoare care erau deasupra chestului meu. Eu m-am dus si mi-am pus ironul in cuptor si goldul in alt cuptor. M-am intors la tunelul meu si dau de carbune.
-Chiar imi mai trebuiau din astia!
Am luat tot carbunele si am mai minat. Am mai minat am minat si am dat de diamond! I-am aratat profesoarei si ea mi-a spus sa il pastrez.
Eu am dat aprobator din cap si m-am dus in chest sa pun piatra. M-am intors in tunel. Am mai spart si am dat de redstone! Iau tot redstone-ul. Vad iron. Mult iron. Foarte mult iron. Il iau repede si il pun la prajit. Ma duc sa mai minez. Am spart niste piatra si suna clopotelul. Ora s-a terminat! Doamna profesoara ne cheama pe toti. Eu imi iau lucrurile din chest si din cuptoare si astept sa ne spuna doamna sa urcam. Si am urcat!
Doamna ne astepta in clasa pentru ca a ajunc mai repede. Ne-am astezat in banci. Eu stateam fix langa colegii de la minerit. Doamna ne spuse:
-Copii, ia sa vedem ce aveti!
Toti copiii au ridicat mana.
-Foxy, spune!
-Eu am: 9 stackuri de piatra, 27 lingouri de fier, 21 lingouri de aur, 5 diamante si 29 carbuni.
-Foarte bine, Foxy! Acum, Steve!
-Eu am 11 stackuri de piatra, 39 lingouri de fier si 4 blocuri de iron ore, 31 lingouri de gold si 5 blocuri de gold ore, 23 diamante si 30 carbuni.
-Bravo! Wow! Acum, Lissa!
-Eu am 10 stackuri de piatra, 30 lingouri fier, 27 lingouri aur, 5 blocuri de iron ore, 5 blocuri de gold ore, 20 diamante si 30 carbuni.
-Bravo! Ia sa vedem cine ii intrece pe Steve si Lissa!
Copiii lasa mana jos. Nu au asa de multe ca noi. Wow!
Profesoara numeste toti elevii. Apoi mergem in pauza. Lissa vine la mine.
-Mersi ca mi-ai dat tarnacopul. Uite, ti-l dau inapoi. *imi da tarnacopul*
-Nu e nevoie! Pastreaza-l! Am acasa multe diamante.
-Serios? Mersiiii!!!
-Cu placere.
Isi pune tarnacopul in ghiozdan si se duce la baie. Un copil se duce pe furis la ghiozdanul ei si incearca sa ii ia niste diamante si... Tarnacopul... Ii spun:
-Ce faci aici? De ce i le iei? Nu iti apartin!
-Si nu imi pasa! Daca le vreau le iau! De ce mi-ar pasa ce spune un nou-venit...
-NU ITI APARTIN!!
As vrea sa scot sabia, dar... Nu o am... Si vad ca nu intelege...
(eu)-ITI MAI SPUN O DATA, NU ITI APARTIN!!!
-Ce vrei tu de la mine? Oricum imi datoreaza diamantele astea!
-Si ce? Le iei cand e si ea de fața! Nu i le furi!
-De ce? Ca te crezi tu mare boss? Ahahahaahah ma faci sa rad! Ia asculta piticanie, regulile nu-s in felul tau, ci a meu! Mama mea e directoare aici si o sa te dea afara din scoal-
-IA TACI! NU IMI PASA CA MAICA-TA E DIRECTOARE!!!! DAR PLEACA O DATA DOAMNE FERESTE CE AI?!?! ma infurii NU AM MAI VAZUT ASA OM IN VIATA MEA! CE NU INTELEGI?!
-Ahahahaha-
-ma infurii si mai tare NU MAI RADE HANDICAPATULE PLEACA O DATA!!!!
-Ce ai spu-
-DA TI-AM ZIS HANDICAPAT! il imping sa plece
-Sa vezi ce iti face profesoara! Hahahaaahahaa ma imponge tare ahahahaahhhaha-
-Mordecai Rono! Ai mari probleme! (Profesoara)
-Dar doamna, Steve vroia sa ii fure Lissei tarnacopul si niste diaman- (Mordecai)
-STIU BINE CE AM VAZUT!
-dar...
-Niciun dar! Vii cu mine la directoare!
Lissa vine si ea. A auzit toata harmalaia.
-Ce s-a intamplat? (Lissa)
-ITI SPUN EU CE S-A INTAMPLAT: STEVE VROIA SA ITI FURE TARNACOPUL SI DIAMANTELE SI EU VROIAM SA IL OPRESC SI PE MINE MA PEDEPSESTE! (Mordecai)
-E.. adevarat?.. (Lissa)
-Nu! (Eu)
-O BA DA! (Mordecai)
-Taci! La directoare cu tine! (Profesoara)
Doamna il duce pe Rono la directoare. Aleluia am scapat de un nenorocit.
-Multumesc! (Lissa)
-Nici o problema.
-zambeste (Lissa)
S-a terminat pauza. Ne asezam toti in banci si asteptam sa vina profesoara.
Profesoara vine.
-Copii, Mordecai Rono a fost exmatriculat!
-Yeeeeey!!!!! Tipete de bucurie
-Lasati-va lucrurile in ghiozdan, si luati-va doar coasa, niste seminte si veniti cu mine!
Oh, am uitat semintele! Nuuuu!!!
Lissa vazuse ca eram panicat si imi dadu un pumn de seminte.
-Mersi! (Eu)
-Ti-am intors favoarea! Rade
-Rad*
Erau seminte de grau, morcovi, cartofi, dovleci si pepeni. Wow are de toate! Chiar si coca beans!
-Stiu ca nu prea avea rost sa aduc si coca beans... (Lissa)
-Nu e nimic... Cred ca o sa ne puna doamna niste lemn de jungla sa le punem rad
-Da! rade
Am ajuns la ferma.
-Alegeti-va cate un partener! Azi vom lucra in echipa! (Profesoara)
Eu am facut echipa cu Lissa.
-Acum, luati galetile de pe cuiere!
Eu m-am dus si le-am luat.
-Azi o sa facem un concurs! Cine are galerile sa ridice mana!
Am ridicat mana.
-Asa, sper ca toti au fost baieti! Va trebui sa duceti galetile l
la rau, sa le umpleti, si sa le aduceti inapoi si sa le puneti in groapa si apoi sa arati pamantul si apoi colegul trebuie sa planteze semintele. Cine termina vine la mine sa ii dau bone meal ca sa le creasca repede. Aveti 6 locuri: cele de la margine cu pepeni si dovleci, cele din mijloc pentru grau, una pentru morgovi si una pentru cartofi! 2 puncte din suma totala arata disciplina si cum ati asezat totul. Pregatiti?
-Da!
-Trei, doi, unu, START!
Am pornit repede la rau si am umplut galetile. Am mers mai incet cand am mers inapoi, ca sa nu vars apa. Am ajuns primul, pentru ca ceilalti s-au grabit si au varsat apa pe drum. Am varsat apa si le-am asezat pe iarba si am luat coasa si am arat pamantul. Lissa a pus semintele frumos in ordine si eu am pus niste item frame-uri si le-am pus in fata la fiecare. La una am pus dovleac, la alta pepene, la cele din mijloc grau iar la celalalte morcov si cartofi. Ne-am dus la doamna sa ne dea bone meal si am intrebat-o daca putem decora. A dat afirmativ din cap si am fugit repede inapoi. Am luat gard si am pus in jur si am pus o portita la intrate. Am pus bone meal pe jos ca sa apara flori, iarba etc. Am pus chiar un mic copacel in spate. Am terminat!
-AM TERMINAT! (Eu&Lissa)
Dar nu trebuia sa strigam. Trebuia mai intai sa creasca de tot dovlecii si pepenii. Au crescut cativa pana sa ajunga la noi. A ramas unul si mai avea doua grupe pana la noi. Una!!! A venit. Nu mai avem sanse. Dar stai! A crescut!! Aleluia!
-Bravo copii! Acum in clasa sa clarificam notele! Haideti! (Profa)
Am mers in clasa si doamna ne-a felicitat. Am primit 10 la minerit si 10 la gradinarit. Yeeey!
*Mai tarziu*
Prima zi la scoala s-a terminat. Abia astept sa vad ce facem maine!
*Mai tarziu*
Mi-am facut ghizdanul si sunt la rand. Astept... Si mergem acasa! Am iesit din scoala si ma indrept spre casa mea. Am deschis usa, am intrat. Mi-am trantit ghiozdanul pe jos si m-am asezat in pat. Ce greu a fost ghiozdanul! Ia sa imi scot tot din ghiozdan. Asa... Toate in chest. Maine fac ferma. Cu siguranta. Dar acum... Cascat Sa trag un pui de somn.// Am si revenit cu capitolul promis! Stiu, stiu ca am zis ca in capitolul asta fac ferma, dar mi-am dat seama ca e scoala... In capitolul urmator fac ferma.... Adica o sa incep cu scoala si apoi cand se intoarce Steve de la scoala face ferma. Apoi... Sar peste "cateva" zile ca sa fac capitolele alea de Craciun si Anul Nou... Bye! \\
// Pfoai 1772 cuvinte.... LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG \\