Ma trezesc mai tarziu avand in vedere ca e sambata. Cand deschid ochii imi vad usa sparta, sunt ranit si pe jos e sange, doi zombie (morti) si.. Un satean! Mort! Ma ridic dar cad la pamand din cauza ranilor, stiu ca am vazut pe cineva intrand in casa si apoi negru.
*********
Ma ridic din pat si ma indrept spre usa. Cu cat ma apropiam mai mult, cu atat auzeam mai tare un sunet ciudat, parca cineva arunca ceva. Imi iau sabia, arcul armura si sagetile. Cand dau sa ies, ceva ca un fel de TnT, dar negru, se izbeste de peretele exterior si explodeaza o bucata din perete si putin din tavan. Imi intorc privirea si deschid usa si in fuga, ma indrept spre fantana. Toate casele erau in foc, arse, satenii nu stiau cum sa isi ia lucrurile si sa fuga.
-Luati-va toate lucrurile si veniti in mina! Trebuie sa ne ascundem, urgent! Aveti grija! spune un satean batran tuturor, inainte ca un alt TnT negru sa il izbeasca. Cade la pamant plin de sange, iar niste oameni il iau si fug in mina. Merg inapoi si iau tot din chesturi, imi pun la cal jumatate din lucruri, bun, mai am jumate. Un sfert in inventar, si restul... La sina! Imi pun tot ce a ramas in chestul din sina, ii dau drumul (acel chest duce in mina), iau calul si cainii si am plecat!
Ajuns in mina, ma duc la camera mea (fiecare satean are cate o camera inainte de intrarea in pestera, adica unde intri in mina propriu-zisa, pentru urgentele ca astea) Las toate lucrurile inafara de sabie, arc, sageti, armura si mancare. Ies si vad 4 sateni tragand de poarta de rezistenta (e din bedrock, si se trage si noaptea ca sa nu intre mobii). Aud un glas de dupa poarta, dar satenii parca nici nu au auzit. Ma apropii, si... Sa fie oare? Nu! Incerc din rasputeri sa deschid poarta avand in vedere ca satenii nu ma lasau, dar reusesc. Cand in sfarsit o deschid, o vad... Era plina de sange, cu catelusii si calul, totul...
NU!// Ei? Cine credeti ca era? \\