3: SERCESEL KRİZLER

2.3K 322 468
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BÖLÜM 3: Sercesel Krizler

Kırk dakika sonra en sevdiğim grup olan Grup Zıbar'ın solisti ve ben valizlerimizi çekiştirerek köyün taşlı yolunda ilerliyorduk.

Kız terleyen alnını elini tersiyle silerken şaşkınca mırıldandı.

"Demek bir konserimde seni dövdüm."

"Evet," dedim heyecanla. "Ama hak etmiştim canım! Sakın kendini suçlama. Seni sahneden aşağı çektiğim için düşmüştün."

"O zaman gerçekten hak etmişsin," dedi kız valizi çekiştirmeye devam ederken.

Ceyhun'un konum attığı düğün evine geldiğimizde gözlerimi kızdan alamıyordum. Hazır çalgı çengi ayağımıza gelmişken ne olurdu şu kızla nikahı bassaydık?

"Neden mal mal suratıma bakıyorsun?"

Kız beni terslediğinde gerçek dünyaya döndüm.

"Senin gibi ünlü ve değerli bir sanatçı nasıl buralara düştü diye düşünüyordum..."

Kız iç çekti. "Saçmalama istersen. Ayda en fazla bir kez, tek mekanda konser veren kendi halimizde bir ekiptik. Dinleyici sayımız üç yüzü bile geçmiyordu."

"Ben onlardan biriydim," dedim sırıtarak. "Sana bayılıyorum."

Kızın suratına aval aval bakarken onun ciddileştiğini fark ettim.

"Sana derken, grubuna ve şarkılara demek istedim."

"Anladım."

Valizleri yeniden çekiştirmeye başlayıp düğün evinin bahçesine yol alırken kıza merakla sordum.

"Peki onlar neden peşindeydi?"

"Abim işte," diye homurdandı kız. "Beni arıyorlar her yerde. İstanbul'a gitmemi istemiyorlar, şarkıcı olmamı istemiyorlar, bağımsız bir hayat yaşamamı istemiyorlar..."

"Allah Allah, kaldı mı öyle mağara ayıları?"

Kendi kendime söylenirken kızın yüksek bir kahkaha patlattığını duyup başımı kaldırdım. Tanıştığımız andan beri meymenetsiz yüz ifadesindeki somurtkanlığı silmeyen kız şimdi içten bir şekilde gülüyordu.

Anlık bir şokla ikinci kalp krizimi yaşadım. Bembeyaz dişleri, dolgun pembe dudakları, uzun, siyah can alıcı saçları, hiçbir şeyi umursamayan hafif serseri havasına rağmen güzelliğinden ödün vermeyen o parlak bakışları...

"Tövbe tövbe," dedim titrek bir iç çekerken. "Cenneten bana ayrılan huri mi bu kız?"

Valizi çekiştirip önüme geçen kız gülmeye devam ediyordu.

"Komik çocuksun aslında," dedi gülümsemeye devam ederken.

Karizmatik bir şekilde gülümserken işittiğim şeyle keyiften dört köşeydim. Sonra kız diğer cümleyi ekledi.

UFUKTA AŞK VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin