7: AŞK BAZEN HAVLAMAKTIR

1.6K 271 208
                                    


7: Aşk Bazen Havlamaktır

Ufuk'tan

Serce'nin salonunda hemen karşımdaki koltukta yirmi dakikadır sessizce bakıştığım kadın her an tetikteydi. Benden bir cacık olmayacağını anlamış gibi gözlerini devirirken bir an evvel buradan gitmenin planlarını yaptığını düşünüyordum.

"Dün benim eve gelirken halin vaktin yerindeydi, Sırma Hanım. Şimdi ne oldu da gelini yatıya kal dememiş kaynana gibi surat asıyorsun?"

Cümlemden sonra kaşlarını çattı ve tehditkar bir tavırla parmağını salladı.

"Arkadaşlarına da söyledim! Nasıl bir adam olduğunu bilsem peşine takılıp gelmezdim. Sen ne kadar ciddiyetsiz, kendini düşünen, bencil biri çıktın ya? İki dakikada kendi çıkarını korumak için herkesi sattın."

"Çıkar ilişkisinden bahsedene bak," dedim sinirini bozmak için alaycı bir tavırla. "Kendin çok farklı göründüğünü düşünmüyorsundur umarım, canım."

"Canımlı cicimli konuşma yersin şu terliği kafana," dedi ayağını gösterip.

"Ayağın kaç numara bu arada?" diye gayriihtiyari sordum.

Kız sabır dilerken dişlerini sıktı. "Şu iş hallolsun, Avni denilen pısırık arkadaşın bulunmazsa kendim tıpış tıpış gideceğim aileme. Sonra görürsün cesaret neymiş, çıkar ilişkisi neymiş."

Dayanamayıp terliği gerçekten de kafama fırlattı. "Hödük!" dedi öfkeyle. "Yardıma muhtaç bir kadın sana sığındı diye etmediğin laf kalmadı."

"Bu seni neden bu kadar yaraladı?" diye sırıttım. "Babasının prensesinin kalbi mi kırıldı yoksa? Kıyamam."

"Oğlum ben seni yemin ederim parçalarım!" dedi koltuktan fırlayıp üzerime yürürken.

"Dişi bir varlık tarafından parçalanmak hoşuma gider," diye sırıttım.

Beni daha fazla memnun etmemek için durdu ve derin bir nefes verdi. Sakin kalmakla bana saldırmak arasında gidip geldiğini görebiliyordum. Daha önce sahnede gördüğümde asice etrafta dalganan bukleleri tüm o koşturmacamızın ardından iyice bozulmuş, dağılmış olsa da hala fıstık gibi görünüyordu. Onu benim gözümde daha da fıstık gibi yapan şey ise bu halinin farkında olmayışıydı.

"Bak," dedi sakince.

Tepemde dikilip oturduğum koltuğa gözlerini dikmişti.

"Baktım, güzele bakmak sevaptır."

Beni duymazdan gelmeye çalışarak devam etti. "Ailem ellerinde tabancayla, peşlerinde tüm Mardin'le beni aramıyor olsaydı çoktan defolup gitmiştim. Son iş yaptığım yer beni kandırdı, paramı vermediler. Elimde kalan son parayı da üç gündür beni bulamasınlar diye farklı şehirlere gitmek zorunda kalarak harcadım. Nasıl bir şanssızım ki o otobüslerden birinde senin gibi bir ayıya denk geldim? Bunu ben de bilmiyorum!"

"Ayı deme lazım olur," dedim aynı pişkin tebessümümle. "Çocukluğuna da inelim ister misin? Benimle paylaşmak istediğin şeyler var mı?"

Ciddiyetimi korumayacağımı anladığında her ne kadar elini yumruk yapıp birkaç saniye kendini tutmaya çalışsa da son cümlemle patladı.

"Çok acılar çekmişsin, sahnelerin tozunu attırıp Grup Zıbar'la coşarken neler sığdırmışsın o gece kulüplerinin ardındaki temiz kalbine meğer..."

Psikolog taklidi yaparcasına parmaklarımı üçgen şeklinde birleştirip başımı sallayınca kız daha fazla dayanamadı ve boğazıma yapıştı.

"Seni boğmaz mıyım ben?" dedi gözlerini korkutucu bir biçimde kocaman açarak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UFUKTA AŞK VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin