TANITIM & 1. BÖLÜM

83 38 78
                                    

Merhabalar!

Bu kurgu için baya bir heyecanlıyım. Üzerine diğeri kadar çok düşünmeden başladığım bir kurgu çünkü. İki hafta önce ani bir kararla yazmaya başladım ve şuanda ilk bölümünü paylaşıyorum.

Kitapla ilgili daha önce bir duyuru yapmayı planlamıştım aslında ama duyuru paylaşma konusunda yaşadığım bir problem vardı, bunu daha sabah çözdüm. Daha fazla bunu bekletmek istemediğim için de hemen paylaştım.

Dediğim gibi kurguyu üzerine fazla plan yapmadan yazmaya başladım bu yüzden ufak mantık hataları olabilir. Bunları fark ettiğimde düzeltmek için geri dönerim. Ayrıca fark eden olursa bunu bana bildirirse çok iyi olur.

Kurgunun konusuna geçecek olursak basit bir vampir kurgusu. Yüksek ihtimalle diğer okudugunuz vampir kurgularından daha farklı olur çünkü burada vampirler daha insancıl. Yani benim okuduklarımın yanında dümdüz insanlar. Ve ben bunlara vampir diyorum jsjsjjsjjsjs.

Hikayemizi Seda adında bir kız anlatıyor. Seda, 4 yıl önce vampir olmuş, konuşamayan bir kız. İlk vampir olduğu dönemlerde onların varlığını bile yeni tanıyordu. Bu nedenle o dünyaya ait hiçbir bilgisi yoktu ve birçok hata yaptı. Aradan geçen 4 yılda hem kendini geliştirdi hem de yaptığı hataların bedelini ödedi. İleride de zaman zaman bu bedelleri ödeyecek ve biz bunları göreceğiz.

Seda, yeni açılan bir vampir okuluna, onların deyişiyle bir eğitim kampına başlıyor. Zorlu bir parkurdan sonra başlangıç seviyeleri belirlendiğinde son sınıfta eğitim almaya başlıyor. Olaylar bu sekilde gelişirken geçmişinden parçaların hayatına dahil olmasıyla kızımız için isler daha karışık bir hal alıyor.

Söylemek istediğim muhtemelen daha çok şey var ama şuanda hicbiri aklıma gelmediği için sizi bölümle baş başa bırakıyorum.

Umarım okumaktan keyif alırsınız.

Oy verip yorum yaparsınız çok mutlu olurum.

•••

Stresli bir şekilde bahçede beklememiz gereken yere yürürken bir yandan da çevremde dolananları izliyordum. Bazıları hiç tanımadıkları kişilerin yanına gidip onlarla el sıkışıp tanışıyordu. Bazıları çoktan kendi arkadaşlarını bulmuş eleştirmen bir tavırla çevredekileri süzüyordu. Bazıları ve büyük çoğunluğuysa tek başına gitmesi gereken yere doğru ilerliyordu.

Bizim grubumuzdakiler için ayrılmış köşede birkaç kişi oturmuş sohbet ediyordu. Yerlerin kum olmasına aldırış etmeden yerde halka oluşturmuşlardı. Yanlarından geçip arka taraflarında kalan bir yerde beklemeye başladım. Arada bir gözüm onlara takılıyor, kim oldukları hakkında ufak tahminlerde bulunuyordum.

ATEŞTEN İPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin