Epi 4

184 9 0
                                    

Keesokan harinya ... Dirumah fang..

Pang Abang Ada kerja Abang nak Kau Jaga rumah okay... Dan jangan lupa mkn..tau Aku dah masak ... Ucap Kaizo

Ye baik ..lah abang..  ucap fang sambil berjalan menuju ke ruangan tamu...

... Skip time.... ....

Baik Aku pergi kedai tok Aba Dan jumpa boboiboy Dekat Sama .. ucap fang.   . Sambil berjalan untuk menuju ke kedai tok Aba...

Fang lama atok tak nampak kamu .Fang sihat? Ucap Tok Aba

Sihat alhamdulilah tok Aba mana boboiboy.. ucap fang sambil mencari keberadaan boboiboy...

Itupun dia .. ucap Tok Aba

Ini Yaya kawan baik boboiboy.. fang kenapa tak bagitahu yg kau nak dtg. Ucap Boboiboy...

Aku Saja je nak surprise Kan kau .. ucap fang sambil menghindari boboiboy...

Haii fang Aku yaya .. girl friend boboiboy ucap yaya sambil menggenggam tangan boboiboy.. 

Fang Dan yaya berboraklah dulu ..
Ucap Boboiboy lalu menggangkat kotak² yg berisi Koko...

Fang asal kau tau boboiboy itu milik aku ..jauhkan diri Dari dia ... Ucap yaya sambil mengharahkan pisau Di leher Fang. ...

Tidak .. akan... Aku... Ucap fang sambil ingin menghindari ... Dengan cepat fang mencampakkan pisau yg berada dileher... dengan kasar yaya mengoreskan pisau yg berada dileher fang ... Terlihat lah darah...

Arghh ucap fang...

Arghh boboiboy to . tolong..hiks2 fang mau membunuh Ku ucap Yaya ...

YAya! ..fang apa yg kau buat ni ucap boboiboy dengan nada Marah Dan kasar ..

Aku... 

DIAM kau fang ucap boboiboy dengan nada kasar lalu pergi menampar wajah fang....

PLAKK ...

Terima kasih boboiboy... hiks² kau mungkiri janji... Kamu ... Kau cintakan Aku tapi kau penipu ..hiks² ... Dan Aku tidak pernah melukai yaya. .. Ucap fang lalu pergi meninggalkan mereka berdua...

Fang !.... Tunggu... APA YG AKU DH BUAT NI .. ucap boboiboy....

Boboiboy jgn pergi... hahaha ucap yaya sambil ketawa.   ...

Disisi lain...

Tunggu Fang maafkan aku fang ucap boboiboy lalu menggenggam tangan fang...

Pergi lah kau bersama yaya kerna lu udah Cinta Sama dia ucap fang lalu menolak boboiboy sehingga jatuh Dan fang pun langsung pergi meninggalkan boboiboy...

Maafkan aku sayang hiks² ucap boboiboy..

Tbc....

Pulang ...( Elemental X Fang)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang