Episode sebelumnya :Boboiboy..Camtum semula.... Ucap all elemental...
Fang !! Ucap Boboiboy lalu menggangkat fang Dan menatap wajah fang yg penuh sayu....
Kau kuat fang kau ..hiks² ucap boboiboy dengan menangis...
Mari Kita bawa dia ucap Tok Aba
Pang kau Harus lawan...kau tak boleh macam ni Abang tak nak kehilangan kau lagi ucap kaizo....
........
Episode Akhir_______________. Selamat menikmati....
Di station Tapops...
TOLONG KEMBALIKAN PANG ! AKU..NAK ADIK AKU SELAMAT... ucap Kaizo...kepada Dokter Do ...
Baiklah Captain Saya akan Cuba Yang terbaik untuk ini .. ucap Dokter Do sambil mengarahkan nurse untuk membawa fang...
Boboiboy... Cepat... Ucap dokter do
Takpe Biar Aku yg bawa fang kedalam... Ucap Boboiboy lalu menggangkat fang Dan berjalan menuju ke bilik rawatan . boboiboy berucap lagi ...
Fang Sayang Aku akan selalu menunggu kau fang.. hiks² ... Cepat lah Sedar fang...Chup..
Boboiboy mencium kening fang sebelum meninggalkan ruangan tersebut....
Sementara itu dibumi...
Atok harap fang akan pulih ... Ucap tok Aba kepada Ochobot...
Rasanya Ochobot kena Bantu fang jugak... Ucap Ochobot...
Kalau mcm Tu Kita berdua kena pergi ke Station Tapops... Tok Aba ucap Ochobot...
Baiklah Kalau mcm Tu Kita kena hubungi boboiboy.. ucap Tok Aba...
.
Baiklah ucap Ochobot...
Boboiboy... Kami berdua akan segera kesana ... Ucap Ochobot
Ochobot hiks² tolong datang ke sini cepat... ucap boboiboy...
Baiklah KUASA teleportasi...
Ochobot Dan tok Aba pun menuju ke station Tapops....
Teleport ditutup....
Boboiboy.. kaizo Mcmmana Keadaan fang... ucap Tok Aba
Dia masih didalam bilik rawatan... Tok ucap kaizo
Boboiboy.. kau kena Banyak bersabar... Ucap tok Aba...
Mcm mana tok Aba hiks² fang tengah bertarung nyawa.. didalam bilik rawatan.. mcm mana boboiboy nk bersabar...hiks² ucap boboiboy
Kaizo! Fang dah Sedar !
Sini cepat...
Mereka berempat pun segera menuju ke bilik rawatan...
Fang Kau dah Sedar Syukurlah ucap kaizo lalu memeluk erat tubuh fang...
Abang... Te..terima..Ka.. kasih sebab..ja..ja..Jaga fang.. ucap fang tergagap gagap... Yg sedang dipakuan kaizo..
Fang takkan tinggalkan Abang Kan hiks² ucap kaizo yg tidak dapat menahan air Mata...
Abang harus kuat... Aku... Perca..ya itu ucap fang lalu menghapus air Mata kaizo..
Tok Aba te..rima ka..sih se..bab sudi te..ri..ma fang Ucap fang
Kau cucu tok ...kau baik hiks² fang ucap Tok Aba lalu memeluk fang...
Mana Bo boiboy .. fang nak jumpa dia .. ucap fang...
Boboiboy panggil fang...
Fang Aku rindukan kau ... Tolong jangan pergi lagi tolong jangan tinggalkan Aku lagi hiks² ucap boboiboy yg sudah pun menangis ia langsung pergi menghampiri fang Dan memeluk erat tubuh fang...
Fang tersenyum manis kepada boboiboy Dan keadaan fang menurun .. fang terjatuh Dan boboiboy langsung menyambut tubuh fang ...
Fang kenapa badan kau sejuk.. ! Ucap Boboiboy panik ...
Bo..boiboy .. Aku menyayangimu boboiboy... Ucap fang lalu perlahan lahan menutup Mata nya....
Fang.. !
Fanggg !!
Jangan tinggalkan Aku tolong lah bangun hiks² ucap boboiboy dengan berteriak Dan menangis... Dalam ia memeluk fang...
Manakala kaizo Dan tok Aba mereka berdua pun terduduk Dan menangisi kepergian fang...
Fang hiks² ucap boboiboy
......
TamaT....
Jgn lupa vote and share Komen below 👇
KAMU SEDANG MEMBACA
Pulang ...( Elemental X Fang)
Fiksi PenggemarBoboiboy Halilintar Fang Boboiboy gempa Boboiboy Solar Boboiboy ice Boboiboy thorn Boboiboy blaze Boboiboy taufan --------- Faizal Yaya Sai -------- Tok Aba kaizo -------- Guest role Ochobot -------- Start 6 jun 2024 End