epi 6

131 4 0
                                    

Seminggu kemudian..... At Pulau rintis.  .

Fang Maafkan aku sebab aku gagal mempercayaimu Aku gagal menjaga mu fang hiks² ucap boboiboy.../ Halilintar.. lalu menaburkan Bunga...

Pang Adikku .. Abang harap kau bahagia disana hiks² ucap kaizo...

Ditempat fang....

Aku Rasa Kita semua kena pergi bagitahu Halilintar..yg kawan dia masih hidup... Ucap gempa..

Tunggu Fang Sedar dulu... Boleh tak gemgem ucap Ice

Aku Rasa Aku kenal dia ... Dia fang kawan masa kecik..Kita semua... Ucap solar...

Fang sapa yg buat semua ni... Sapa yg  BERANI CEDERAKAN ...KAU ..hiks² ucap Taufan... Sambil menangis memeluk erat tubuh fang...

Mula² Aku tak cam yg dia ni adalah Fang tapi bila tgk betul² baru tau ucap solar ...

Thorn nk buat sesuatu...kuasa penyembuhan ucap thorn lalu melepaskan tangan didada fang ...  Sebuah cahaya keluar Dari tangan thorn Dan masuk ke Dalam tubuh fang....

Cepatlah Sedar fang ... Ucap Thorn

Kita kena pergi bagitahu Halilintar dgn tok Aba.. ucap Gempa...

......

At tok Aba....shop

Halilintar panggil Gempa Dan yg lain ...

Kami nak bagitahu kau sesuatu...ini tentang fang ucap Gempa...

Fang .. ucap Halilintar tersenyum kepada yg lain...

Dia dah Syurga .. ucap Halilintar...
Dia tak mungkin kembali kepadaku ...

Blaze tunjuklah sekarang... Ucap Taufan sambil menunjuk gambar fang yg sedang koma...

Ni gambar dia ucap Blaze... dengan menghulurkan gambar... Yg kini berada ditangan Halilintar...

fang ... Fang .  Bawa Aku jumpa dia hiks ²
Bawa... Aku...Se..karang ucap Halilintar...

.... Skip time....

Fang.. to.. tolong Bangun hiks² bangun aku tau ... Kalau Aku tak percayakan yaya ... Kau takkan jadi mcm ni hiks² .. Aku sayangkan kau fang ucap Halilintar dgn nada nangis teresak esak...

Aku takkan biarkan mereka berdua terlepas.. ucap Halilintar...

Sabar Hali kau kena bertenang ingat fang dia perlukan Kita semua... Ucap Gempa...

Thorn pun Sayangkan fang huwaa .. ucap thorn... 

Tbc...






Pulang ...( Elemental X Fang)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang