Isagi Yoichi x F!reader
✩。:*•.───── ❁ ─────.•*:。✩
Sırt çantanızla beraber sokakta yürüyordunuz daha doğrusu yürümekle telefonunuzla uğraşmak arasında gidip geliyordunuz. Bulutlu bir öğleden sonrasıydı. Okuldan yeni çıkmıştın. Eve giderken tatlı ve içecek almaya karar verdin. Ödevini de bu şekilde hızlıca halledebilirdin. Bu sayede evde rahat edersin. Planın bu şekildeydi.
Kafenin kapısı açtığın anda hafif bir çınlama duyuldu. Tatlı tarçın ve kahve kokusu burun deliklerinizde dans etti, etrafınıza bakındığınızda boş bir yer bulup oturdunuz. Kısa süre sonra siparişinizi istemek için masanıza bir garson geldi.
"Merhaba hanımefendi, Ne sipariş edersiniz?" Garson notunu ve kalemini çıkararak sordu.
"Bir [tatlı] ve [içecek] alabilir miyim lütfen?"garson başını salladı ve yemeğinizi hazırlamak için tezgahın arkasına gitti.
Kafeye koyu lacivert saçlı, mavi gözlü bir adam geldiğinde bir tınlama sesi duydunuz ancak telefonunuzda bir şeyler izlemekle meşgul olduğunuz için dikkat etmediniz.
Çok geçmeden siparişiniz geldi. En sevdiğiniz tatlıyı ve içeceği gördüğünüzde gözleriniz parladı. İçeceğinden bir yudum aldın ve ödevini çıkardın. İçini çektin. Bu epey zaman alacaktı.
> zaman atlaması
Sonunda ödevini bitirdin. Kollarını uzattın ve esnedin. Şaşırtıcı bir şekilde aynı mavi saçlı adam hâlâ buradaydı. Görünüşe göre aslında seninle sohbet edebilmek için ödevini bitirmeni bekliyordu.
"Hey." dedi.
"Merhaba? " cevap verdin.
"Benim adım Isagi Yoichi. Sadece beni hatırladın mı diye sormak istedim." Bir an durdun. Yüzünü inceledin ancak çıkaramadın. Ama asla yabancı gibi hissettirmiyordu.
"Çıkaramadım üzgünüm. Hatırlamama yardımcı olur musun?"
"Futbolu sever misin?" diye sordu, başını salladın. Futbol çocukluğunuzdan beri en sevdiğiniz spordu ve hala da öyleydi. Kardeşinizin arkadaşlarıyla futbol oynamasını izler, güçlü vuruşlarına ve hızlı reflekslerine hayran kalırsınız. O zamandan beri tüm hayatın boyunca futbol oynuyorsun.
"Gerçekten ben de. Hatırlayaman normal biraz. Üzerinden çok zaman geçti. Çocukken beraber futbol oynardık." İsagi yanıtladı.
"Sanırım biraz anımsadım. Ben ve kardeşim çok futbol oynardık ve seninle de çok oynamıştık."
"Hala forvet mi oynuyorsun?" dedi ve biraz düşündükten sonra söyledin.
"Her pozisyonda iyiyim ama bir seçim yapmak zorunda kalsaydım forvet derdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙡𝙪𝙚 𝙇𝙤𝙘𝙠
Fanfiction𝘽𝙡𝙪𝙚 𝙇𝙤𝙘𝙠 𝙊𝙣𝙚 𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨 𝙫𝙚 𝙃𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 ● ● 𝙆𝙞𝙩𝙖𝙗𝙞𝙣 𝙤𝙧𝙞𝙟𝙞𝙣𝙖𝙡𝙞 @kunikuzushishusbando' 𝙮𝙖 𝙖𝙞𝙩𝙩𝙞𝙧.