İtoshi Rin x M!reader
✩。:*•.───── ❁ ─────.•*:。✩
Not: Bu hikaye normalde male yani erkek okuyucuya göre yazılmış. Ancak sizler için bunu her iki cinsiyet içinde anlaşılabilecek düzeyde düzenledim. Sonuçta her cinsiyetten insan futbolcu olabilir. :)
────────────Blue Lock programı binasına vardınız, Ego sizi kaba elmasları eğitmeye yardımcı olmak için davet etti -zorladı- ve -kendi isteğin dışında- Kabul ettin çünkü neden olmasın? Sonuçta Japonya'nın en iyi futbolcularından biriydin. Bazı terli, egoist oğlanları eğitmek kesinlikle sorun olmayacaktır... Değil mi? Bunu gerçekten yapana kadar asla bilemezsiniz.
İşte şimdi buradasın, elinde bagaj ve yüzünde boş bir ifade. İçini çektin. Neden kabul ettin ki zaten? Neyse, artık geri dönüş yoktu. Binaya adım attığınız anda oldukça hoş görünüşlü bir kadınla karşılaştınız. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.
"Blue Lock'a hoş geldiniz, adım Anri ve ben sizin geçici tur rehberiniz olacağım, ilk varış noktamıza kadar beni takip edin." diye açıkladı, sen de bunu yaptın.
Tur sonunda bittiğinde uyumayı hiç bu kadar çok istemedin. Sonuçta yarın için enerjiye ihtiyacın olacak. Huzur içinde bir uykuya ihtiyacınız vardı.
Ertesi sabah uyandınız -iradeniz dışında-. Mavi kilit oyuncularının hepsi birlikte antrenman yapacak, Ego, onlarla beraber çalışırlarsan gelişmelerine yardımcı olacağını düşündü.
Tembelce ayağa kalktın, uykun bölündü. İnleyerek bir gömlek giydin ve odadan çıktın.
Büyük antrenman alanında mavi kilit yarışmacılarının çoğu zaten oradaydı, ya esniyordu ya da arkadaşlarıyla konuşuyordu.
Rin kenarda duruyordu, hiçbir şey yapma zahmetine girmiyordu, Ego onları eğitecek yeni bir antrenör olacağını söyledi. Derin düşüncelere dalmıştı. "Koçun kim olduğunu merak ediyorum." Sae'nin bu düşüncesi onu sinirlendirdi çünkü bu yüzünde çok belirgindi.
Sonunda tüm Blue Lock yarışmacıları salondaydı. Şaşırtıcı bir şekilde hepsi uyuyordu; Rin odanın dar olacağını ve herkesin ezileceğini düşünürdü. Ama öyle değildi, sanırım.
Aniden metal kapılar açıldı. Dar üniformalı ve gri eşofmanlı biri orada duruyordu.
Yüzü pek görünmüyordu ama ışığa doğru yürürken Rin onun tam olarak kim olduğunu anlayabildi.
"Olamaz, bu efsanevi Y/n mi?"
"Bazıları onun becerilerinin Sae İtoshi'ye rakip olacak kadar yeterli olduğunu söylüyor!"
"U-20'de çalışma teklifini reddettiğini duydum."
Odada fısıltılar ve dedikodular yayılırken Rin hâlâ sevgilisini görmenin şaşkınlığındaydı.
'Bu çocuklar kesinlikle dehşet verici görünüyorlar. Eğer bakışlar öldürebilseydi çoktan ölmüş olurdum. ' düşüncesiyle ürperdin.
Gözlerin İtoshi'lerle buluşana kadar odanın etrafına baktın. Gülümseyerek ona el salladın." Merhaba sevgilim!" Belki biraz fazla sesliydi.
Rin utangaç bir tavırla karşılık verdi, yüzü kızardı. Senin burada olacağını düşünmemişti ve kesinlikle seninle çıktığını kimseye söylememişti.
"Rin bu Y/n'san ile mi çıkıyorsun?!" Shidou geldi ve seni işaret etti.
"Şş... bu bilmene gerek olmayan bir şey." diye yanıtladı Rin, belli ki tedirgindi.
Sırıttınız ve sahnenin mikrofonu tuttuğu ön tarafa doğru yürüdünüz, iki kez açık olup olmadığını kontrol ettiniz.
"Öhöm. herkese günaydın, bunu beklemiyordunuz sanırım? Sonuçta, her şey son dakika kesinleşti."
Yarışmacıları çoğu başını salladı, bazıları ise yarı uykudaydı.
"Ego hepinizin futbol becerileriniz için pratik yapmanın yanı sıra sosyal bir antrenman da yapmanıza karar verdi. Daha önce hiç tanışmadığınız diğer 2 kişiyle eşleşeceksiniz ve yeteneklerinizin sadece bir kısmını paylaşacaksınız. Size önerilerde bulunmak ve geri bildirimde bulunmak partnerinize kalmıştır." Derin bir nefes aldın.
"Bunu yaptıktan sonra, lütfen bir sonraki testinizin başlayacağı 2. aşamaya geçin. Hile yapmayın, her biriniz hakkında bilgim var ve doğru mu yoksa yalan mı söylediğinizi bileceğim. Anlaşıldı mı? Peki, bundan sonra Rin, lütfen beni görmeye gel." Mikrofonu yerine geri koyarak bitirdiniz.
Söylendiği gibi çok geçmeden herkes kendi gruplarına ayrılmaya başladı, Rin konuşma bittiğinde sana doğru yürüdü.
"Ne istemiştin." Rin soğuk bir ifadeyle bunu söyledi
"Bu beni üşüttü. Bu kadar soğuk olma Rinnie! Beni gördüğün için heyecanlı değil misin?" sırıttın. İtoshi'nin kızarması kesinlikle çok az çaba gerektirdi.
Rin sert davransa da kalbi hızla atıyordu. "Tamam yapmayacağım, artık seni daha az rahatsız edeceğim. Sonuçta hâlâ yapacak eğitimin var." yürümeye başladın.
"Ah unutmadan önce- "Rin'in dudaklarına küçük bir öpücük verdin ama Rin hayal kırıklığına uğradı, sen Rin'in ifadesini fark ettin ve gülümsedin.
"Oh? Daha fazla mı istedin?" bu sefer Rin'e bir öpücük daha verdin ama daha uzun ve daha tutkulu.
"Sonra görüşürüz Rinnie!" Arkanda kızaran bir yüz bırakarak uzaklaştın.
Tüm bu süre boyunca kimse konuşmuyordu çünkü bütün oyuncular duvarın kenarından sizi izliyordu.
✩。:*•.───── ❁ ─────.•*:。✩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙡𝙪𝙚 𝙇𝙤𝙘𝙠
Fanfiction𝘽𝙡𝙪𝙚 𝙇𝙤𝙘𝙠 𝙊𝙣𝙚 𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨 𝙫𝙚 𝙃𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 ● ● 𝙆𝙞𝙩𝙖𝙗𝙞𝙣 𝙤𝙧𝙞𝙟𝙞𝙣𝙖𝙡𝙞 @kunikuzushishusbando' 𝙮𝙖 𝙖𝙞𝙩𝙩𝙞𝙧.