Aktör!İsagi Yoichi X Fan!Reader
✩。:*•.───── ❁ ─────.•*:。✩Not:Bu hikayemiz farklı cinsiyetler için de anlaşılabilecek düzeyde düzenlenmiştir!
────────Mavi Kilit filminde başrol oynamak gibi muhteşem işleriyle tanınan ünlü aktör Isagi'nin pek çok hayranı olduğunu söylemeye gerek yok ama hiçbiri seninle karşılaştırılamaz. Evet sen onun en büyük hayranıydın. Onun çalışmalarına hayrandın ve oyuncu olmak senin hayalindi. Ne yazık ki aile işleri nedeniyle hayalinizi gerçekleştiremediniz.
Sevgi dolu yeni filmde İsagi'nin baş kahraman Hikaru rolünü oynaması gerekiyordu. Hikaru aşkla doluyken bir sevgili edinmenin hayalini kurmuştu. Şu anda aşık olmamasına rağmen gece gündüz aşk itirafları üzerinde çalışıyordu. Sadece şefkate mi muhtaçtı yoksa sadece hayal ürünü müydü bilmiyordu ama sokaktaki çiftlerde gördüğü sevgi ve sıcaklığın özlemini çekiyordu.
Hikaru'nun tek amacı bir sevgili edinmekti ve bu neredeyse imkansızdı. Öyle olmamaya çalışıyor ama konu aşka gelince son derece seçici. Hikaru, aşk kavramının değerli olduğunu ve değer verilmesi gerektiğini düşünüyordu.
Zaten arka plandaki karakterleri oynamaya istekli çok sayıda oyuncu var, ancak boş bir yer vardı, o da Isagi'ye aşık biri. Aşığı olmayan bir aşk hikayesi nedir? Filmin yönetmeni Ego Jinpachi bu rolü dolduracak birini bulmakta zorlanıyordu.
"Yönetmenim, neden bu rolü oynaması için Isagi'nin hayranlarından birini işe alamıyoruz?" Kameraman Bachira sordu. Ego başını salladı.
"Hayır, sadece baş belası olmakla kalmazlar, aynı zamanda oyunculuktan çok bayılırlar." dedi şakaklarına masaj yaparak.
İsagi ahşap sandalyelerden birinde oturuyordu ve Sae aslında sadece pudra, fondöten ve kapatıcıdan oluşan makyajını düzeltiyordu.
"Kıpırdama." Sae homurdandı, oyuncunun kafasını sabit tutmaya çalışıyordu. Dürüst olmak gerekirse Isagi gergindi. Bu onun ilk kez bir aşk filminde rol almasıydı. Sevgi dolu ve şefkatli mi olmalı? Tanımadığı biri olsa bile mi? Sorular istenmeyen ev ödevleri gibi kafasında birikiyordu.
Ne yapacağını bulmaya çalışırken Ego bir sonuca vardı.
"Röportajda, role daha uygun görünen hayranı seçeceğiz. Aynı aşık gibi davranması lazım." Ego bu sonuca vardı.
"Az önce söylediğim bu değil miydi.." Bachira mırıldandı, Chigiri onu neşelendirmek umuduyla sırtını sıvazladı.
Muhtemelen Isagi'nin hayranları olan bir grup insan röportaj için belirlenen binanın önünde sıraya girmişti. Sen de sıradasın. Planladığın için değil, bir grup fangirl tarafından sürüklendiğin için.
İç çekerek, sırada kalmaya karar verdiniz, sonuçta en sevdiğiniz oyuncuyu görmekten zarar gelmezdi.
> Zaman atlaması
Bir saat kadar bekledikten sonra sıra size geldi. Sandalyeye oturdun ve Isagi'nin başlamasını bekledin. Ancak ünlü oyuncu önceki hayranlarının yanıtlarını incelediği için buna dikkat etmedi.
"Beklettiğim için özür dilerim, hadi-" İsagi kağıtlarını bırakırken, senin muhteşem yüzünle karşılaştı. Bırakmak üzere olduğu kağıtlar şoktan dolayı yere düştü.
Onları onun için aldın ve düzgün bir şekilde masanın üzerine koydun. Bir süreliğine bölgeyi terk edip uzaya giren İsagi'nin aklı başına geldi.
"I-Hım.." yüzü kızardı ve kekelemeye devam etti, İsagi boğazını temizledi ve röportajına devam etti.
"Peki... Neden bu role kaydolmak istedin?" diye sordu, yüzü normale dönerek. Bir an düşündün. Zorlandığını söyleyemezdin, bu yüzden bir sebep düşündün.
"Oyuncu olmak benim hayalimdi ve filmlerinizi ilk gördüğümde, oyunculuk becerilerinizden hemen hoşlanmaya başladım." dedin, gülümseyerek, Isagi cevabını yazdı ki bu onun gerçekten dikkatini çekti.
"İyi cevap. Sonra, Oyunculuk konusunda herhangi bir tecrüben var mı?"
"Duşta konuşmak, kafanda yarattığın bir senaryoyu canlandırıyormuş gibi yapmak sayılır mı?" diye sordun, kafanı yana eğerek. Isagi kıkırdadı. "Tabii. Bunu cevap olarak alacağım." ikinci soruya 'evet' yazdı.
"Son soru, bu filmde, ÖHMM, sevgilim rolünü oynamaktan memnun olur muydun?" Isagi bu soru karşısında kızardı. Bazı nedenlerden dolayı bunu sana yani kelimenin tam anlamıyla yalnızca sana söylemekte zorluk çekti. Bu iyi bir şeydi.
"Tabii ki sende olsan bunu umursam." göz kırptın. İsagi'nin gözleri fal taşı gibi açıldı ve yüzü domates kadar kırmızı görünüyordu. Yüzünü panosuna sakladı.
'Ah! yüzüm neden bu kadar sıcak? 'düşündü. aklına bazı "başka" düşünceler süzüldü. (👀)
Sadece çekici değildin, aynı zamanda cilveli ve eğlenceliydin. Isagi senin harika bir partner olacağını düşündü.
"A-tamam. Gidebilirsin, cevapların burada." İsagi panoya doğru işaret etti
El salladın ve gittin.
Oyuncu sandalyesine çöktü. Az önceki etkileşiminizi düşündü. Sadece seninle birlikte hareket etme düşüncesi kalbinin atmasına neden oldu.
Ertesi gün sonuçlar açıklandı, aşk rolünü üstlenecek kişi belli oldu.Tabiki, Y/n L/n'den başkası değildi.
Şok bir şekilde ekrana baktın. hiçbir şekilde kendinin olacağını düşünmemiştin.
"Oyunculuğa başlamaya hazır mısın, Y/n?" İsagi sordu, sen de başını salladın.
"Ah Hikaru (Isagi) beni neden görmek istedin?" Yuuto (Y/n) sordu. Hikaru (Isagi) boğazını temizledi ve sana bir buket çiçek uzattı, sen nefesini tuttun ve minnetle çiçekleri aldın.
"Yuuto (Y/n), seninle tanıştığımdan beri sana aşığım. Kalbimi neşeyle parlatıyorsun. Sana bunu uzun zamandır söylemek istiyordum. Yuuto (Y/n), sevgilim olur musun?"
Neşeyle gülümseyerek cevap verdin, "Evet! Evet yapacağım. Ben de seni çok seviyorum, Hikaru (Isagi). " Isagi seni belinden yakına çekti. Eğildi ve dudaklarını seninkilerle birleştirdi.
Sanki o anda başka hiçbir şeyin önemi yokmuş gibi. Sadece sen ve o.
Her ne kadar bir rol gereği de olsa da, gerçek gibi geliyordu. Duygular, itiraflar, öpücük. Hepsi gerçek görünüyordu.
" Kestik! Harika iş çıkardınız." dedi Ego. Senin de aynısını yaptığın gibi Isagi de geri çekildi. Yüzü yine kızarmıştı.
"Oyunculuk yaptığımızı biliyorum ama itirafım tamamen samimiydi. Bu sefer gerçekten benim sevgilim olur musun?" İsagi kulağına fısıldadı. şok oldun ve mutlu oldun, kabul ettin. Sanırım masallar canlanıyor.
✩。:*•.───── ❁ ─────.•*:。✩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙡𝙪𝙚 𝙇𝙤𝙘𝙠
Fanfiction𝘽𝙡𝙪𝙚 𝙇𝙤𝙘𝙠 𝙊𝙣𝙚 𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨 𝙫𝙚 𝙃𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 ● ● 𝙆𝙞𝙩𝙖𝙗𝙞𝙣 𝙤𝙧𝙞𝙟𝙞𝙣𝙖𝙡𝙞 @kunikuzushishusbando' 𝙮𝙖 𝙖𝙞𝙩𝙩𝙞𝙧.