→ Oyun Arkadaşları

349 27 22
                                    

Nagi Seishiro x F!reader

✩。:*•.─────  ❁  ─────.•*:。✩

Nagi Seishiro senin en iyi arkadaşın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nagi Seishiro senin en iyi arkadaşın. İkiniz internette roblox adlı bir oyunda tanıştınız ve çok yakınlaştınız, o oyun konusunda gerçekten yetenekliydi, siz de öyleydiniz, ama... ya ona karşı hisleriniz varsa?

Nagi yeni bir oyun bulduğu ve seninle oynamak istediği için seni evine davet etti. Oyunun adı Xlovers'tı. Sessizce oyunun adını sorguladın ama yine de onunla oynamak için hazırlandın.

Beyaz saçlı oğlanın evine vardığınızda hemen sarıldınız. " Seni özledim." diye mırıldandı Nagi.

"Daha dün birbirimizi gördük." sen kıkırdadın ama Nagi somurttu.  "Evet yani?" kaşlarını çattı.

"Haha neyse, peki ya bulduğun yeni oyun?" diye sordun. Nagi kenara çekildi ve seni evin içine girmen için yolu açtı. Nagi'yi tüm kıyafetlerinin yere yığılmış ve kağıtların her yere dağılmış odasına kadar takip ettin. İçini çektin.

"Nagi, gerçekten odanı temizlemen lazım.." dedin dağınık kağıtları toplayarak. Çocuk sadece omuz silkti.

"Bu çok büyük bir zahmet." 

"İş başa düştü. " diye içinizden söylediniz ve Nagi'yi umursamadan temizlemeye başladınız. 

Kağıtları toplayıp masasını düzenlemeyi bitirdikten sonra, Nagi yeni oyununu ararken onun yanındaki armut koltuğun üzerine oturdun.

"Ah, buldum." Nagi oyunu yazdı ve sonuçlar ortaya çıktı.

Xlovers, bir oyuncunun anne, diğerinin de baba olduğu bir rol yapma oyunu. Temel olarak, normal bir ebeveynin/velinin ne yapacağına dair rol oynamanız ve görevleri tamamlamanız gerekir.

"Hadi Y/n. ben birinci oyuncu olacağım, sen de 2. oyuncu olabilirsin." Nagi rollere tıkladı ve sizinkini ve onun adını ekledi.

Nagi ile evli olma düşüncesi yüzünden kızardın. İçten içe onun seni, senin kadar sevmediğini biliyordun.

ANCAK siz sadece arkadaştınız... değil mi? YANLIŞ! Nagi'nin de arkadaşlığınızın başlangıcından beri sana karşı hisleri var. Her şeye rağmen muhtemelen asla bunu söylemeye cesaret edemeyecek.

"Y/n... L/n..." Nagi seni deli gibi sallıyordu.

" ha..?" Bu oyunun onun kazandığını fark etmeden önce yüksek sesle düşündün.

İkiniz oyunu birkaç saat oynadınız. Bir noktada Nagi'nin bir bebeğin bezini nasıl değiştireceğine dair hiçbir fikri olmadığı için kıkırdamaya başlamıştın.

Biraz daha oynadıktan sonra Nagi sonunda sıkıldı. Sen de öyle yaptın ama oyunu onunla biraz daha oynamaktan çekinmedin.

"Hey, Y/n, birine aşık mısın?" Nagi aniden sordu, donup kaldın, sonra tekrar rahatladın. "Evet aşığım, o gerçekten çok tatlı. Ama bilmiyor. Sadece onun benden hoşlanmadığını biliyorum. Keşke arkadaştan daha fazlası olabilseydik..." diye söylendin. Nagi mırıldandı ama bir nedenden dolayı hayal kırıklığına uğramış göründüğü açıkça belliydi.

"Peki ya sen?" isteksizce sordun, onun başka birinden hoşlandığını gerçekten öğrenmek istemedin.

"Evet, onu hala seviyorum. O harika biri." diye açıkladı Nagi sana bakarak.

"O-oh." Bunu duyduktan sonra oldukça üzüldün ama yine de görmezden geldin. "Ne zaman itiraf etmeyi düşünüyorsun..?" sen sordun.

"Şu anda." dedi Nagi. "Seni seviyorum Y/n. Her zaman sevdim. Lütfen, sen de beni seviyor musun..?" Nagi biraz utançtan gözlerini kaçırdı. Yüzü tamamen gizlenene kadar da durmadı. 

"H-ha?" Artık kiraz kadar kırmızıydın. "Ben de senden hoşlanıyorum." diye itiraf ettin.

Nagi yüzünüze yaklaştı. "hımmm...yapabilir miyim?" yavaşça başını salladın. İkiniz tutkulu bir öpücük paylaştınız.

"Seni seviyorum Y/n."

"Ben de seni seviyorum Sei-chan."

✩。:*•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✩。:*•.─────  ❁  ─────.•*:。✩

𝘽𝙡𝙪𝙚 𝙇𝙤𝙘𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin