→ Barmen

270 18 18
                                    

Chigiri Hyoma x F!reader

✩。:*•.─────  ❁  ─────.•*:。✩

Uyarı: tacizden bahsediliyor

Uyarı: tacizden bahsediliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derin bir iç geçirdiniz. Bu, iş arkadaşlarınız sürekli işe gelmedikleri için patronunuzun size bu hafta dördüncü ekstra iş vermesiydi. Verdiği iş sonunda bittiğinde parmaklarını saçlarının arasından geçirdin. Bir bara doğru yürüdün, kapıyı açtın ve içeri girdin.

Otururken, dinlenmek için başınızı eğmeden önce 50. kez iç çektiniz. Bir barmen sizden siparişlerinizi almaya geldi. Ona bakmak için başınızı kaldırdınız ve güzel bir manzarayla karşılaştınız.

Barmenin güzel kızıl saçları ve başının yanında bir örgüsü vardı. gözleri çok güzel bir kırmızı renkteydi. Onu görmek kendini ondan aşağı hissetmene neden oldu." Bayan...?" dedi sessizliğini sorgulayarak.

"A-ah pardon. soru neydi...?" diye sordun, utanarak. Tamamen dalmıştın, onun yüz hatlarına resmen haran kaldın.

"Ne sipariş etmek istediğinizi sordum." dedi tekrar not defterini aldı ve isteğinizi yazdı.

"Uh...votka alabilir miyim..? Lütfen?" diye sordun. Tezgahın arkasına geçmeden önce başını salladı.

"Merhaba güzel bayan...Senin gibi birinin burada ne işi var?" kısık bir ses sordu. Kaynağa döndüğünüzde muhtemelen 30'lu yaşlarında sarhoş bir adamla karşılaştınız. Alkol kokuyordu ve yüzünde kızarmış, sırıtışı vardı.

"Bunu sana söylememe gerek yok." diye mırıldandın, korkmuştun.

" Şimdi öyle söyleme..." kollarını beline doladı ve vücudunu seninkine doğru itti, kıçını dürten "sert" bir şey hissediyordun.

"Lütfen...bırak..." diye mırıldandın. Kendini çok zayıf hissettin. Hayatında ilk defa kendini savunamadın. Gözyaşlarının gözlerinizi doldurduğunu, yaşların düşmek üzere olduğunu hissetiniz.

Tam o sırada aynı barmen geri geldi ve sarhoş adamın kafasına bir bardak fırlattı. Şok olmuş ve yaralanmış bir halde geri çekildi. Yüzünde hüsran dolu bir ifade olan barmen sarhoş adamın yanına yürüdü, Ona bir şeyler fısıldadı ve seni kontrol etmek için ayrıldı.

Sarhoş adam korkuyla bardan dışarı koştu. Barmen sende yara olup olmadığını kontrol etti." İyi misin?" diye sordu. Başını salladın, hâlâ cevap vermek için iyi değildin, travmatize olmuştun.

Barmen kendi ceketini sana vermeden önce içini çekti. "İşte, bunu örtbas etmek için kullan." Ceketi alıp giydin.

"Bak, bunun zor bir gece olduğunu biliyorum ama lütfen bayan. Derin nefes alın ve sakin olun. Tamam mı, canın yanmayacak." diye önerdi, söyleneni yaptın ve daha da sakinleştiğini hissettin.

"Teşekkür ederim... ah." diye mırıldandın.

" Chigiri. Chigiri Hyouma." dedi barmen. Biraz gülümsedin. 

" Chigiri, bana yardım ettiğin için teşekkür ederim. Artık gitmem gerekiyor." dedin.

Sen gitmek üzereyken Chigiri nazikçe bileğini tuttu."Bekle!" dedi. Ona baktın. Kelimeleri bulmakta zorlanıyormuş gibi görünüyordu.

"Evet?" dedin. sana bir kağıt parçası uzattı. Aldın ve merakla ona baktın.

" Bu ne için?" diye sordun.

" Bu benim numaram, tekrar yardıma ihtiyacın olduğunda beni ara." açıkladı. şok oldun ve biraz da kızardın. Dünyanın en yakışıklı erkeğinin numarasını mı alıyordunuz? başını salladın.

"Teşekkür ederim." dedin ve bardan çıktın.

Chigiri gözden kaybolana kadar size baktı ve kızararak kendi kendine gülümsedi. 

"Neye gülüyorsun?" Shidou sırıtarak sordu.

"Kapa çeneni. Bu seni ilgilendirmez." Chigiri ayrılmadan önce tersledi. 

"Ben kötü bir şey bile söylemedim..." diye sızlandı Shidou.

Artık bara gitmeyeceğini biliyordun, yani en azından bundan sonra yalnız gitmeyeceksin.

Artık bara gitmeyeceğini biliyordun, yani en azından bundan sonra yalnız gitmeyeceksin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✩。:*•.─────  ❁  ─────.•*:。✩

𝘽𝙡𝙪𝙚 𝙇𝙤𝙘𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin