...
8. Seans (1 hafta sonra)
Jungkook o günden sonra Namjoon'dan izin almış ve seansları artık haftada 1 kez yapmaya karar vermişlerdi.
O günden sonra jungkook asla eskisi gibi Namjoon'a bakamazken sırf işi yüzünden tüm bu olanlara susmuş sanki haberi yokmuş gibi 3 maymunu oynamaya karar vermişti.
Her ne kadar bu durum onun için zor olsada başına bir bela almak istemiyor bu herifin yaptığı suçları kendine hatırlatarak hak ettiğini defalarca içinden geçiriyordu.
Lakin..
Jungkook asla onun bu şekilde muamele görmesini hak ettiğini düşünmüyordu.
Bu sefer odaya girmeden önce uzun süre beklemişti. Kendisini karşısında göreceği enkaza hazır bir hâle getirmek için elinden geleni yapıyordu lakin o günden sonra V'nin çığlıkları en büyük kâbuslarının baş rolü olmuştu.
Sanki o kahkahalarda göz yaşlarının birer izi vardı acı bir şekilde.
Jungkook en sonunda kendinde bulduğu güç ile açtığı kapıdan içeri girerken gördüğü görüntü oracıkta donmasına sebep oldu.
V kendinde bulamadığı güç ile kafasını masaya koymuş baygın bir şekilde yatarken üzerinde ki kollarını bağlayan gömlekte bulunan ufak kan izleri doktorun çenesinin kasılmasını sağladı. Teni günden güne beyazlıyor bedeni zayıflayarak gözlerinin önünde adeta eriyordu.
Gözleri kendinden bir haber dolu dolu olurken işte tam o anda doktor kimliğinden sıyrılmıştı Jungkook.
Namjoon buraya gelen hastaların ruhunu da öldürüyordu aynı anda.
Ve bunu yaparken o kadar yavaştı ki hasta bile farkına varamadan ölümün en acılısını tadıyor, nefes alıyordu.
Nefes almak, yaşamak belkide burdakiler için en acılı ölüm yöntemiydi.
Jungkook kendine geldiği anda hızlıca olduğu yerden adımlamış kapıyı kapattığı anda V'nin yanına gitmişti.
Doktor, dövmeli eliyle adamın beyazlıktan adeta morarmış bedenin nabzını kontrol ederken derin bir nefes aldı.
Elinde tuttuğu kupasının içinde ki suyu hızlıca masaya bıraktığında sandalyesini yavaşça hastasının yanına çekti. Uyanmaması için özel olarak dikkat ediyordu hareketlerine.
V'nin yanına çektiği sandalyesine oturduğunda öylece uyuyan adamın rengi solmuş çatlaklara kaplı dudağındaki yaralara ve yüzünün görünmeyen belirli yerlerinde duran izlere bakmıştı. Eğer o görüntüleri görmeseydi jungkook, namjoon'nun dediği 'kendilerine zarar veriyorlar.' yalanına inanmaya devam edecekti.
Gözleri hâlâ dolu doluyken derin bir nefes aldı. Onu sadece bu oda içersinde rahat bıraktıklarının bilincinde olduğu için belkide günlerdir doğru düzgün uyuyamayan bu adamın öylece harabe olmuş yüzünü izledi.
Onca şeye rağmen bile o kadar duru bir güzelliği vardı ki katilin, jungkook istemsizce onun büyüsüne dalıp gitmişti. Elleri kendisinden bağımsız beyaz tenlinin saçlarına giderken o kadar dikkatli davranıyordu ki onu incitmemek için kendi bile farkında değildi.
Gözleri adamın açıkta kalan boynunda ki diş izlerine her gittiğinde dişlerini sıkıyor kendi bulunduğu konuma ve insanlara lanet ediyordu. Bu adam neredeyse 1.5 yıldır buradaydı ve belkide Jungkook'un bilmediği bir çok şeyi yaşatmışlardı ona.
Bu durum Genç doktorun canını oldukça sıkarken mavi gözlerini sakince açan adamı gülümseyerek karşıladı. Göz altları uykusuz kaldığı günleri gösterirken V'nin de ona gülümseyerek karşılık vermesi içinde burukluk yaşattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joker // Taekook
FanfictionÜnlü psikiyatri uzmanı Dr. Jeon Jungkook bir gün aldığı ilginç dosya ile kendisini yeşil saçlı suç dünyasının yakışıklı prensi Joker'in karşısında bulur. İnsanları yaptığı tüyler ürperten cinayetleri ve suçlarıyla korkutan bu adam, Jungkook'u yavaş...