1. Bölüm

62 7 8
                                    

Eyes

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eyes

.

..

1. Seans
...

Jungkook siyah saçlarını eli yardımı ile düzeltip derince bir nefes aldı. Diğer elinde tuttuğu kağıtları göz ucuyla kontrol ederken gözünden düşmek üzere olan gözlüğünü düzeltmiş ve kapıyı çalarak içeri girmişti.

İşinde acemi asla değildi. Aksine dünyanın en ünlü psikiyatri uzmanlarındandı. Lakin karşısına her ne kadar birbirinden garip, ürkünç veya korkunç vakkalar çıksa da bu adam hepsinden çok daha farklıydı. Daha önce bir çok katil, psikopat veya daha kötü onlarca insanla karşılaşmıştı.

En korkunç bulduğu vakaları ise kesinlikle çoklu kişilik bozukluğu olan hastalarıydı. Çünkü onların ne yapacağı belli olmazken, onlarla bir oda da bulunmak çok tehlikeliydi. Tabiki bu Jeon Jungkook'un 20 li yaşlarında ilk işe başladığı zamanlar için geçerliydi. Şu an 30 yaşında hayatında her şeyi görüp geçirmiş ve duygularını rahatlıkla kontrol eden çok başarılı bir uzmandı.

Ve bu işe başladığında zamanla içinde bulunan öfke, nefret, korku veya üzüntü gibi duyguları neredeyse kaybolmuştu. Çünkü bazı zeki hastalar bununla ondan yararlanmaya çalışabiliyordu. Şimdiye kadar hiçbirine kanmasada o kapıdan içeri girdiği anda başına neler geleceğini bilmediği için asla bir hastasına bu duygularını gösteremezdi.

Bu yüzden nefeslerini düzenli bir hale getirmiş suratını adeta duvar gibi yaparak o kapıdan içeri girmişti. Dünyayı yerinden oynatan o adamın yanına.

Kapıyı geri kapatarak önünde ki kafası eğik hastasının yeşil saçlarına baktı. Aslında tam da yeşil sayılmazdı. Dipleri oldukça uzamış simsiyahken, saçlarının uçları açık yeşildi. Kafasını hafifçe yana eğerek onu güzelce süzdü. Teni oldukça beyazdı. Öyle ki bu beyazlık onun için asla normal denilemeyecek kadar anormaldi.

Dipleri çıkmış yeşil saçlarda gözlerini gezdirdiğinde, kendisine veya bir başkasına zarar vermemesi için giydirilen beyaz gömleğin açıkta bıraktığı teninden görünen oldukça fazla olduğu aşikar dövmelere baktı. Yüzünde ki ifadeyi bozmadan kalın sessi ile konuştu.

"Merhaba Ben uzman doktor Jeon Jungkook. Sizinle ben ilgileneceğim." Hastanın adını bilmediği için ona adıyla hitap edemedi. Medya ona joker diyordu yakalandığında yüzünde bulunan makyaj yüzünden. Lakin Jungkook ona böyle seslenmek yerine hastası nasıl isterse o şekilde seslenecekti.

Yavaşça masaya doğru adımlamış sandalyeye otururken bacak bacak üstüne attı. Ceylan gözlerini hastasında gezdirirken elinde ki dosyayı açtı. İçinde sadece karşısında ki herifin işlediği suçlar ve fotoğraflar vardı. Ona herhangi bir teşhis koyan doktor yoktu. Onunla ilgilenmeye çalışan her doktor elleri boş bir şekilde geri dönüyor hatta ondan korkuyorlardı. Bu yüzden odağını oldukça bu adamın üzerinde tutarken hala başı eğik olduğu için yüzünü görememekteydi.

Joker // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin