3. Bölüm

44 7 5
                                    

Elekletirikler geri gelmişti. Jungkook ise çığlıklar eşliğinde kedisini tutan adamlardan kurtulmaya çalışırken Joker'e adeta yalvarıyordu. "Ben sana hiçbir şey yapmadım!"

Joker'in adamları onu kendi masasının üzerine yatırırken jungkook yerinde çırpınıyordu. Bu adamların işini zorlaştırıyor lakin herhangi fiziksel bir şey yapamıyorlardı. Patronlarının özellikle istediği bir avdı kılına bile zarar veremezlerdi.

"Sana söylediğim her şeyin boşa olduğunu mu düşünüyordun Jeon? Yersiz olduğunu mu?" Jungkook'un aklından birer birer Joker'in sözleri geçerken korkuyla yerinde titredi.

"Ben seni kurtaramazdım V-" Joker'in bir anda "tıch, tıch.." demesi ile lafı yarıda kesilirken aniden jungkook'un bakış açısına girdi. "Bana Joker diye seslen Doktor.."

Jungkook'un kaşları çatılırken ona joker diye seslenilmesinden hoşlanmadığını düşünüyordu bunca zamandır. "Sana benim çığlıklarımı  görmezden geldiğin her an için keşke dedirteceğimi söyledim.." joker öylece koca koca açtığı gözleri ile tersten Jungkook'a bakarken devam etti. "Sana bana acıyan o gözlerini yiyeceğimi söylememe rağmen sen bana hep acıyan gözlerle baktın!" Joker her konuştuğunda masaya vuruyor jungkook'u altında tir tir titretiyordu.

"Bana en büyük saygısızlığı sen yaptın Doktor.." Joker arnında çıkan damarlar ile ürkütücü gülümsemesini yüzüne kondurduğunda "Seni cezalandırmalıyım." Demiş ardından adamlarından aldığı aleti birbirine sürterek büyük bir kahkah atmıştı.

"Joker hayır.. lütfen ben senin gibi değilim dayanamam!"

"Şşt.. Seni öldürmeyeceğim doktor.."

"Bana ne yapacaksın?"

"Senin bana yaptığını yapacağım Jeon. Tıpkı senin benim aklımı karıştırdığın gibi aklınla oynayacağım.."

"Öldürecek misin?"

Joker güldü. "Hayır, hayır.. Sen zaten kendi kendini öldürmek isteyeceksin bana gerek kalmıyacak küçüğüm.."

"Ben sana kötü hiçbir şey yapmadım.. sana her zaman iyi yaklaştım Joker!"

Joker elinde tuttuğu aleti kendi kafasına götürdüğünde kare gülümsemesini gözler önüne serdi. Dudaklarına her zamanki kırmızı rujunu sürmüştü.

"İyi veya kötü.. bu kuralları kim koyuyor? Neden hepiniz aynısınız? Neden bir insan öldüğünde herkes bunu kötü olarak kabul ediyor.. Neden kimse," masaya sertçe vurdu. Jungkook yerinde sıçrarken gözlerini onun gözlerinden alamıyordu. "Dünya temizlendiği için iyi bir şey olarak kabul etmiyor bunu?"

"Sana onlarca şey yaptım neden bunu yapıyorsun bana?"

"Eğer iyi bir şey yapıyorsan bunu asla bedava yapmamalısın doktor.."

Jungkook sertçe yutkundu."İnci gibi dişlerine zarar gelsin istemeyiz öyle değil mi Jeon?" Adamlarından biri jungkook'un dişleri arasına deri kemer yerleştirirken genç doktor korkuyla titriyordu. Gözlerini derince yummuş gelicek acıya kendini hazırlamaya çalışırken aniden beynine hücum eden elektirik dalgası ile acı dolu bir çığlık attı.

Joker onun bu halini izlerken deli gibi gülüyordu. Aleti çektiği anda jungkook nefes nefese kalarken dolu gözleri ile Joker'e bakmış kafasını iki yana sallamıştı. Joker ise yüzünde ki gülümseme ile kafasını aşağıya yukarı sallarken bu sefer elektriğin dozunu daha da artırarak bastırmıştı doktorun kafasına.

Jungkook'un çığlıkları kesilmek bilmezken gözlerinden yaşlar akıyor bedeni olduğu yerde titriyordu. Gözleri kararırken daha fazla dayanamazdı. "Yaşa.. benim için yaşa Jeon Jungkook!"

Joker // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin