Hari ni hari jumaat, sesudah aku menghantar makanan yang isteriku mengidam di MAEPS, aku pulang sebelum solat jumaat dan masih kelihatan Seha sedang make up untuk ke tempat kerjanya.
"Masuk lambat hari ni ke Seha ? dah pukul 12 tengah hari ni." sapa aku.
"Haah, tapi hari ni balik lewat, 12 malam gitu Seha baru gerak dari sana." balasnya merujuk tempat kerjanya.
"Ouh, Seha nak makan malam tak gitu ? ke Lan beli untuk Lan je ?" jawab ku.
"Hmmm ... tak pe la bang Lan, Seha beli kat mamak je nanti kalau rasa lapar." sahutnya.
Sebelum gerak ke masjid, aku terpandang motornya dan terfikir sesuatu. Aku bergerak ke tayarnya dan mencucuk kecil tayarnya menggunakan jarum berkali-kali dengan harapan tayarnya kempis ketika balik nanti. Selepas usai mencucuk, aku duduk sebentar ke dalam kereta, beberapa minit kemudian kelihatan Seha berbaju kurung lengkap warna cream dari tudung ke kain dan menggalas bagnya berjalan ke motor tersebut, terkial2 mengangkat bajunya ke paras pinggang dan melangkah untuk menaiki motor itu. Bentuk pinggulnya and punggung bulatnya jelas terpapar sebentar tadi membuatkan aku lebih ngairah. Sebaik sahaja Seha berlalu pergi, aku lekas mendownload video camera kereta ku ke dalam telefon ku sebagai bahan lancapan kelak. Apa sahaja video Seha kini akan menjadi aset untuk aku keluarkan air mani aku bila empunya masa lapang.
Tengah hari itu berlalu seperti biasa, aku bekerja dan menyiapkan tugas-tugas yang ada. Sewaktu masa lapang tiba, aku kembali menonton video Seha di dalam toilet tempoh hari. Semakin aku tonton, semakin aku rasa ghairah dan tak sabar untuk menikmati badannya. Lancapan demi lancapan melepaskan mani ku dari videonya dan ada ketika aku tertidur sebentar selepas leka menonton.
Hari kian gelap, bukan sahaja mahu malam, tapi awak seakan-akan penuh membawa air ke kawasan ini. Guruh2 juga kian kedengaran, beberapa hari lalu cuaca panas sentiasa namun sepertinya akan hujan malam ini. Aku meneruskan hariku seperti biasa, kerja, makan dan bermain video game.
Sekitar pukul 11.30 malam, aku dapat panggilan dari Seha,
"Bang bang, dah tidur ke ?" tanya nya tergesa-gesa.
"Tak pun lagi, tengah main game je, kenapa ni ? tidur rumah kawan ke malam ni ?" sahut aku seolah bergurau dengannya.
"Eh tak bang, motor ni pancit, ke bocor, Seha tak pasti, Seha dekat stesen bas ni sebab hujan, nak minta tolong abang ambilkan Seha boleh ?" jawabnya
Inilah apa yang dirancangkan tadi, tapi tak sangka Seha sempat membawa motor ke luar kawasan tempat kerjanya. Ingatkan hanya tinggalkan di situ dan terus meminta tolong.
"Eh dah lewat ni, stesen bas mana tu ? nanti send location dekat abang, abang gerak ke sana sekarang." balas ku berpura-pura panik.
Tanpa berlengah, aku mengambil kunci keretaku, hidupkan enjin dan terus berangkat pergi ke location Seha.
Dalam 20 minit, aku tiba ke stesen tersebut tetapi aku melalui jalan di seberangnya, perlu melakukan U-turn dahulu. Kelihatan Seha berdiri di hujung stesen bas itu bersama 2 foreigner berbaju seperti security guard, sorang sedang duduk dan seorang lagi cuba berbual dengan dia, jarak berdiri dia dan Seha agak rapat. Yang paling menarik, walaupun aku diseberang jalan, aku jelas melihat Seha basah kuyup akibat hujan, bajunya melekat pada badannya menampakkan bentuk pakaian dalamnya.
Tanpa berlengah, aku teruskan perjalanan dan melakukan U-turn tersebut, lalu terus memarkir kereta ku di sebelah stesen bas, kedua-dua foreigner tersebut dan Seha memandangku. Seha lantas menundukkan kepalanya dan bergerak ke arah ku.
"Siapa tu ?" Tanya aku sebaik sahaja membuka pintu kereta.
"Entah, diorang offer hantar balik je, takut la Seha" balasnya setibanya di sebelahku. Bentuk badannya jelas tertekap dek baju yang basah, di tambah lagi dengan gayanya memeluk tubuh kerana kesejukkan, tersembul keluar buah dadanya. Tak pelik lah kalau foreigner tu ingin mencuba dia, bagai makanan yang sudah di hidang, tinggal alatan makanan yang tiada.
"Ha Seha masuk lah dulu, hujan ni, sini kunci motor, nak kena lock dulu."
"Ok, thank you bang" dia menunduk dan masuk ke pintu belakang kereta.
Aku terus berjalan ke arah motornya dan membuka kotak belakangnya. Kemudian aku ditegur dengan foreigner tersebut.
"Bang, cantik isteri, jangan kasi jalan malam-malam macam ni sorang-sorang, bahaya." teguran dari security yang sedang duduk, berwajah seperti orang myanmar. A
"Kan, kami mau kasi tolong hantar rumah saja, bahaya sorang-sorang ini macam." tegur lagi seorang yang rapat dengan Seha tadi, seperti orang bangladesh.
Aku tersengih mendengar teguran mereka.
"Tu adik ipar aku la. Korang kalau nak menggatal pun tunggu aku dapat dulu la." jawab ku sambil senyum sinis.
Kedua-dua mereka seolah terkejut, mimik wajah mereka berubah dari kalut kepada tersengih seperti aku.
"Korang security Cloud Residence ni ke ?" tanya aku melihat Cloud Residence di belakang stesen bas itu. Mereka membalas dengan anggukan. "Korang tolong jaga motor ni dulu, aku nak bawak balik adik ipar aku dulu, nanti aku ambik balik motor tu, aku bayar la sekali upah." sambung aku meminta tolong.
"Upah duit ke dalam kereta tu boss ?" tanya bangladesh tu tersengih.
"Amboi-amboi, aku pun baru merasa kau nak terus." fikiranku bermonolog. "Duit la, kau ... aku report polis kang" aku bertegas sikit.
"Gurau2 saja abang, boleh-boleh, abang contact saje nombor ni nanti." tawa kecilnya sambil menghulur kad dia.
Aku cuba untuk call no tersebut, lalu telefon dia berbunyi dan aku matikan segera, "Ok terima kasih ya, besok atau lusa aku call balik untuk ambil". Tanganku angkat tanda ingin pergi.
Aku kembali ke keretaku, aku menoleh kebelakang sebaik sahaja aku duduk, lampu jalan menyuluhi Seha yang kini tertidur di kerusi belakang. Kepalanya terlentok ke cermin kereta sambil memeluk tubuh seperti tadi.
"Seha ?" aku cuba menegurnya untuk memastikan dia tidur, teguranku tidak disahut apa-apa. Lantas aku menhidupkan video telefon ku untuk merakam pergerakkannya. Aku letakkan telefonku sekitar tali pinggang kereta ku dan menghalakan kamera kepadanya. Lalu aku terus memulakan perjalanan ke rumah.
Sebaik tiba di parkir kediamanku, aku menoleh kebelakang dan melihat Seha yang masih lagi tidur, tangannya kini memeluk longgar di hadapan perutnya, sekali lagi aku menegurnya namun tidak dibalas apa-apa. Aku panjangkan tanganku dan menghinggap ke pehanya yang gebu. Kainnya sejuk kebasahan. Perlahan-lahan aku meraba pehanya dan naik ke paras punggungnya.
Aku cuba menyentuh buah dadanya yang jelas kelihatan. Pada awalnya aku menyentuh pada kawasan bawah branya, meramas seolah-olah mengangkat buah dadanya, kemudian perlahan-lahan tapak tanganku meramas ke kawasan putingnya dan meraba dalam bentuk putaran. Aku hanya menyentuhnya secara ringan untuk memastikan Seha masih kekal tidur dengan nyenyak.
Selepas beberapa minit meraba, tanganku kini mengusap pipinya, dan diikuti bibirnya, terbayang aku sedapnya rasa sekiranya alat sulitku dimasukkan di situ. Tangan siha tiba2 bergerak perlahan kegigilan, lalu aku terus kembali ke posisi aku di kerusi pemandu dengan kelang kabut. Aku menenung ke cermin tengah melihatnya dan kelihatan Seha masih lagi tidur.
Kini aku menepuk pehanya dan memanggilnya. "Seha... Seha.". Setelah beberapa kali panggilan dan tepukan, kini dia perlahan membuka matanya dan seakan terkejut aku menyentuh pehanya.
"Bangun bangun, dah sampai dah." kata ku untuk mengurangkan risiko kejadian meraba dan mengalih perhatiannya ditepuk aku.
"Ohh ... ok ..." sahutnya perlahan seperti kepenatan. Seha mencapai bagnya, keluar dari kereta dan terus berjalan ke rumah.
Dari keadaan sekarang, aku dapat rasakan dia akan meminta tolong hantar ke kerjanya besok atau mengambil cuti kerana motornya kini tersadai di Cloud Residence tadi, sekitar 5 minit ke tempat kerjanya. Aku menutup rakaman telefonku dan terus memikirkan langkah-langkah seterusnya untuk menikmati tubuh Seha.
YOU ARE READING
Adik Iparku Pemuas Sanubariku
General FictionDikala ketiadaan isteriku, Muncul halusinasi adiknya sebagai bidadariku. Cerita ini mengisahkan Roslan, menharungi hidupnya hanya bersama adik iparnya sebumbung selepas isternya terkena jangkitan Covid-19 dan dikuarantinkan di MAEPS