V - Perancangan Tragedi Adik Iparku

13.1K 39 10
                                    

Sebaik sahaja aku melangkah masuk ke rumahku, kedengaran bunyi air mengalir dari bilik air. Memandangkan keadaan Seha yang lencun akibat hujan tadi, dia segera mandi sebaik sahaja masuk ke rumah. Aku merasakan malam ini bukan malam yang sesuai untuk mengulang aktiviti malam sebelum ini. Seha mungkin tidak tidur lena kerana kesejukkan nanti. Jadi aku membiarkan sahaja Seha menjalani malamnya seperti biasa.

Sabtu, 8 pagi, aku terjaga dan tangkas melihat jam pada telefonku. Biasanya Seha sudah mula bersiap sekitar masa ini. Aku berjalan ke pintu biliknya dan ketuk berkali-kali.

"Seha ...  Seha !" aku cuba mengejutkan dia dari luar biliknya.

Tiada sebarang sahutan kedengaran,

"Abang masuk ya" aku bercakap sekali lagi dengan lembut, mengetuk pintunya 3 kali, lalu membuka pintunya.

Kelihatan Seha seperti kelang kabut mengambil bantal menutup rambutnya, badannya ditutup penuh dengan selimut dari kaki hingga ke leher. Mukanya seolah terkejut melihat aku masuk ke biliknya.

"Ada apa bang ..." tanyanya halus. Seperti ketakutan pun ada.

"Dah lewat ni, tak pergi kerja ke ?" tanya ku kembali kepada Seha.

"Seha rasa Seha demam la, Seha dah WS (whatsapp) SV (Supervisor) Seha , kata Seha demam pagi tadi." jelasnya.

"Oh okay okay" sambil aku menggangguk. Betullah aku fikirkan semalam, cuma aku tak sangka sampai Seha demam. "Macam tu abang uruskan motor Seha hari ni la ye. Abang buatkan bubur dulu, nanti makanlah sendiri." sambungku.

Seha mengangguk lemah menandakan dia setuju.

Aku segeranya membuatnya bubur dan hidangkan di atas meja. "Seha bubur dah siap tau !" kata ku dengan nada tinggi di depan pintunya. "Abang gerak dulu, nanti apa-apa whatsapp je abang." sambungku.

Aku mendapatkan kembali kad security semalam dan menghubunginya. Namanya tertulis sebagai Satish "Satish, ni aku malam semalam yang tinggal motor, nak ambil motor boleh ke ?" tanya ku.

"Boleh boleh, saya ada di pondok guard saje." jawab Bangladesh tersebut.

Aku tanpa berlengah terus bersiap dan keluar rumahku. Dalam 15minit membonceng motosikalku, pergi ke kedai motor dan membeli tayar, lalu membawanya ke destinasiku. Kini, Aku tiba di Cloud Residence dan mencari security tersebut.

"Motor semalam ada di belakang tu." muncul Bangla semalam sambil menunjuk arah teretaknya motor adik iparku.

"Semalam kata ada upah." sambungnya lagi.

Aku tersenyum sinis mendengarnya. "Berkira jugak kau." jawabku sambil dibalas sengihan dari dia. Aku menoleh untuk memastikan tiada CCTV dalam pondok ni, sebaik sahaja aku ternampak CCTV, aku mengajaknya sambung topik tersebut di motorsikal adik iparku.

"Aku offer budak semalam nak tak ?" balas aku. Pertanyaan aku mengundang reaksi terkejut dia.

"Fuh, offer apa macam tu ?" balasnya.

"Kau habis kerja pukul berapa ? aku nak kau datang rumah aku, dia ada kat rumah." sambungku bertanya. "Tapi kau tak boleh sodok dia lagi, tapi kalau kau bagi kerjasama, lambat laun kau boleh merasa dia." jelas ku lagi.

"Apa macam kena buat tu ?" tanya nya lagi.

"Kau heret dia masuk bilik hujung sekali, bogelkan dia, ikat dia pakai benda ni dan ikat benda ni dengan bedframe dalam bilik  tu, pastikan dia tak boleh gerak." sambilku memberikan alatan bondage yang biasanya aku gunakan dengan isteriku.


"Boleh picit-picit ka ? kacau-kacau ? mau tanggal seluar jugak ?" soalnya bertubi2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Boleh picit-picit ka ? kacau-kacau ? mau tanggal seluar jugak ?" soalnya bertubi2.

"Kau lancap la sendiri, nak sodok mulut tak apa, bawah tu jangan kacau. Nanti masa kau masuk aku nak kau gantung fon ni dekat leher kau, rekod secara langsung untuk aku tengok, kalau kau cross the line, aku masuk dan report kau nanti." balasku.

"Waaah, masih boleh pancut la ni ? bagus bagus." balasnya kelihatan seronok

"Jangan la pancut kat dia, aku nak rasa dia jugak." sambungku.

"Oh boleh boleh, saya habis kerja pukul 9 malam." balas Satish. Aduh, lewat jugak, maksudnya aku pun cuma boleh merasa lagi lewat. "Boleh la boleh la, nanti aku hantar location rumah aku, kau datang la naik motor ni lepastu., aku tukar tayar kejab" keluhanku.

Dia menunjukkan ibu jarinya, aku pun membalas sama.  Sebaik sahaja dia beredar, aku terus menukar tayar Seha dan kembali pulang rumah.

Sekitar 12pm hingga ke 8pm aku hanya bermain video game dirumah, Seha kini di ruang tamu duduk berselimut sambil menonton TV. Meskipun demam, dia tidak nampak selekeh mungkin kerana baru lepas mandi, cuma nampak tidak bertenaga. Seperti biasa, dia bertudung sarung dan aku berasa dia memakai pyjamas biasa waktu malam sebab pakaian tersebut tiada di jemuran.

Tiba pukul 9pm, aku bersuara "Seha, abang nak keluar sekejab jumpa kawan, tak pe kan kat rumah ni, ada nak apa-apa ke kat luar ?" 

"Kalau ada 100plus tolong belikan bang." jawabnya. Aku membalas dengan anggukan dan keluar rumah tanpa menguncinya. Tidak lama lagi, sebelum aku dapat meratahi tubuh enaknya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Adik Iparku Pemuas SanubarikuWhere stories live. Discover now