II - Malamku di Bilik Adik Iparku

14.4K 25 0
                                    

Keesokan harinya, seperti biasa masing2 bangun pagi dan bersiap ke kerja. Seha menyapa seperti biasa, bermakna dia tidak sedar kejadian malam tadi. Aku rasa Seha mampu dijadikan sajian aku untuk melepaskan nafsu setiap malam. Aku mulakan kerja di depan komputer seperti biasa. Seharian aku memikirkan tentang malam nanti.

Seha balik seperti biasa, nampak keletihan sedikit.

"Ai, nampak letih je Seha, kenapa tu ?" sapa aku.

"A'ah bang Lan, tadi banyak pindah-pindah barang, sakit badan jugak la ni".

"Tu ha minyak ada tu, sapu la sikit, ke ... tak sampai" sakat aku yang suka gunakan seolah2 dia pendek.

"Hish boleh je la", balasnya sambil duduk ke sofa ruang tamu.

Seha biasanya balik dalam pukul 5.30, kerja aku biasanya habis pukul 6, tapi hari ni lewat sampai pukul 6.40 gara-gara meeting yang tidak produktif. Aku pergi ke ruang tamu, kelihatan Seha tertidur duduk. Terlalu letih rasanya.

Nafsu aku kian melonjak, mukanya masih dilengkapi makeup, tudung kemas, berbaju inner ketat selepas dia menanggalkan jaket korporatnya, seluarnya pun menampakkan bentuk pehanya yang gebu. Aku menangkap beberapa gambarnya untuk dijadikan fantasi bila2 nanti.

Aku berjalan rapat ke arahnya lalu mencium tudungnya yang berbau tudung dan peluh sedikit, tangan ku cuba untuk mendapatkan dadanya, walaupun dadanya jelas kelihatan, tapi tangannya menyilang menyukarkan aku untuk mencapainya dari tepi, Aku alihkan sedikir meja kopi di hadapannya dan kini aku berdiri betul-betul di hadapannya.

Aku tidak berani lama di sini, aku membuka seluar dan cuba melancap di hadapannya, sempat juga aku merekod video sambil memaparkan bentuk badan Seha yang menggiurkan itu. Tidak lama kemudian, aku berhenti dan lari ke dalam bilik ku, aku masih belum puas tapi untuk berjaga-jaga, Seha mungkin akan terjaga jika aku di situ lebih lama.

Pukul 7.30, kedengaran bunyi pintu bilik air dibuka dan tutup. Aku terfikir jika aku dapat melihatnya dalam bilik air itu lebih memuaskan. Aku mula mencari cara untuk merekod video dari jauh. Aku serba sedikit tahu menggunakan aplikasi remote untuk rekod video telefonku menggunakan laptop.

Seperti semalam, pukul 2 malam, aku mula membuka langkah ke biliknya. Selepas buka pintunya, kelihatan Seha baring mengiring ke arah pintu, jadi aku perlu masuk berhati-hati. Selesai tutup pintu, aku mengesot ke arah sebelah katilnya. Aku baring seketika di bawah itu melihat jika Seha lena tidur. Seperti selalu, Seha memang tidak sedarkan diri jika tidur.

Perlahan-lahan tangan aku mencari buah dadanya. sebaik saja tiba, aku merasa lembut dadanya itu. Seha memakai bra, jadi aku tidak dapat mencari puting untuk melihat sensitivitinya. Aku menggunakan lagi sebelah tangan untuk meramas kedua2 buah dadanya, tanganku penuh, malahan tidak cukup untuk memikul lambakan dadanya yang besar itu. Seingat aku saiz branya sekitar 34dd, sangat cukup untuk breast fuck.

Semakin lama aku meramas dadanya, semakin aku berasa geram dah tidak puas, mungkin pakaiannya yang menghalangku dari melakukan direct contact dengan kulitnya membuatkanku geram. Aku keluar kembali dari biliknya dan menutup suis utama biliknya, kini biliknya tidak mempunyai sebarang lampu dan kipas, aku kembali ke tepi katilnya.

aku bangkit dan kini melihat mukanya. Manis wajahnya, sedikit terbuka mulutnya kemungkinan untuk bernafas. aku mencium bibirnya cepat2 beberapa kali. Seha masih nyenyak, aku perlahan-lahan menekap bibirku dengannya kembali, dan kali ini cuba untuk bermain dengan bibirnya ketika menciumnya. dapat aku basahkan bibir atas dan bawahnya. Tiba-tiba Seha bergerak sedikit, dengan pantas aku kembali menyorok ke bawah katil.

Kelihatan dia seperti sedarkan diri, dia cuba untuk membuka suis kipas tetapi gagal. Seha buntu sebentar dan duduk di katilnya. Selepas beberapa saat, dia membuka pakaiannya dan sambung untuk tidur. Sementara menunggu dia tidur, aku mencapai pakaianya tadi dari bawah katil dan jadikannya modal melancap ringan. Selepas kedengaran dengkur halusnya, aku mengesot keluar dari bawah katilnya kembali.

Seha kini tanpa seutas benang, tetapi aku tidak dapat melihat jelas kerana gelap. namun begitu aku tak kan biarkan peluang ni sia sia. Seperti biasa, aku mulakan dengan membau-bau. Bau peluhnya bercampur dengan bau sabun, membuat aku lebih terangsang sekarang. aku mula dari leher, turun ke dadanya, cuba bermain dengan putingnya menggunakan hidung, dan sebelah lagi dadanya di ramas dengan tangan kananku. Seha kelihatan tidak lena, dengan tangkas aku kembali ke tepi katilnya dan menyorok. badannya berpusing kini tidur menegak menghadap atas.

Setelah beberapa minit, aku kembali bangkit dan melihatnya. Meskipun samar-samar, tapi aku dapat nampak badannya kini terdedah penuh. Aku meraba-raba pehanya, mencari alat sulitnya di antara dua kaki. Kemaluannya tidak berbulu, seolah baru dicukur. Aku merapatkan kepala aku ke kemaluannya dan mula menghidu. Perlahan-lahan aku menolak pehanya ke tepi untuk membuka ruang lebih luas aku menjamah jamuan itu.

Setelah cukup untuk aku meletakkan kepalaku di depan kemaluannya, aku berhenti menolak pehanya dan mula menjilat perlahan di bahagian clitorisnya. Aku sentiasa bersedia untuk kembali menyorok di tepi katil jika Seha terjaga. Badannya seperti terkejut-kejut tetapi kekal tidur.

Aku tidak tahan, aku beralih dari kakinya ke sebelah kepalanya, segera aku melucutkan seluarku dan mengacukan senjata sulitku ke mukanya. Seperti biasa, perlahan2 aku tepekkan batangku ke pipinya, hidungnya, dan aku gosokkan di mulutnya. Aku cuba untuk masukkan ke mulutnya tapi Seha seolah hampir terjaga, membuatkanku lantas menyorok di bawah katilnya kembali.

Seha terduduk seketika, aku berasa cemas jika kehadiranku disedari, tambah-tambah lagi pakaiannya masih lagi masih lagi di bawah katil, tempatku menyorok sekarang. Seha berdiri dan mengelap badannya dengan tuala, lalu sambung baring. Lega rasanya, kemungkinan dia hanya berasa panas.

Aku tidak mahu mengambil risiko, aku mula melancap perlahan2 namun cuba tahan dari terpancut. Selepas beberapa minit, kedengaran dengkur halus dari Seha yang menunjukkan dia sudah tidur. Aku lekas berdiri ke antara kakinya dan menambahkan kelajuan gosokan lancapanku, tidak lama kemudian aku melepaskan air maniku di perkarangan kemaluannya, aku ambil sedikit hasil itu dengan jari manisku dan sapukan ke bibirnya, lalu cepat2 menyorok.

Setelah aku rasa cukup selamat, aku segera keluar biliknya dan pergi ke bilik air, aku selitkan telefon pintarku di bawah singki, menghadapkan kamera belakangnya ke tempat mandi, lalu menampalnya kemas dan pastikan ia tersorok cantik, telefon itu hanya nampak sekiranya orang menunduk ke bawah singki. Selesai letakkan telefon ini, aku kembali ke ruang tamu dan tidur di situ.

Adik Iparku Pemuas SanubarikuWhere stories live. Discover now