Pukul 6.30 pagi, aku terjaga dan pergi ke komputerku. Aku cuba memastikan dahulu jika telefon semalam dapat di akses sekarang. Bukak aplikasi, masukkan info yang perlu, poof, aku kini sedang mengakses telefonku dari komputerku, aku bukak aplikasi kamera, segalanya lancar, tinggal menunggu bahan lancapan tiba.
Aku kembali ke ruang tamu dan berpura-pura tidur, sekitar 7 pagi, pintu bilik Seha kedengaran terbuka, aku cuba membuka kecil mataku, dia berpakaian serta tudung sarungnya berjalan ke ruang tamu untuk mengambil pakaian kerjanya di ampaian. Aku dapat melihat reaksi terkejutnya sebab aku terbaring di ruang tamu, berbaju tapi berseluar pendek dan mungkin menampakkan sedikit bentuk alat sulitku kerana menegak. Namun Seha terus berjalan ke bilik air bersama pakaian yang di angkatnya.
Sebaik sahaja kedengaran bunyi tutup pintu, aku berangkat ke depan komputerku dan menekan butang rakam. Masa yang sama, aku dapat menyaksikan Seha sedang menanggal pakaiannya. Kali ini aku dapat melihat jelas bentuk badannya yang mengliurkan itu. Pada awalnya tidak kelihatan jelas kerana posisinya dekat dengan kamera, selepas selesai menanggalkan semua pakaian, Seha berjalan ke tempat mandi, lekuk badannya dari kepala sampai ke kaki jelas terpapar.
Aku mula menggosok kemaluanku, Seha seperti tertanya-tanya lendiran yang kering sekitar kemaluannya. Kelihatan dia cuba menyapu dengan jarinya dan membau, tetapi masih tidak terjawab. aku menjadi terangsang melihat dia memegang kesan air maniku. Seha mula membuka pili air mandian hujan dan mandi. Badannya jelas ke arah kamera, segala tentangnya memang jelas kelihatan, ikut hati mahu sahaja aku rempuh masuk bilik air dan merogolnya, tapi aku masih waras, perlu bertindak bijak dan tidak sia-siakan kepercayaan yang dibina dalam tempoh perkahwinan aku dengan Shira.
Seha membersihkan badannya, dan ada ketika dia membersihkan kawasan-kawasan lendiran air maniku. Buah dadanya serlah menonjol apabila dia mengangkat kedua tangannya untuk meratakan air di bahagian rambut. Sempat aku screenshot posisi menarik ini, seolah-olah tangannya di ikat dari atas. Terbayang aku jika dapat membuatnya begitu, tidak mampu melawan dan aku dapat membuat apa sahaja pada badannya.
Lepas bersabun dan shampoo, aku sedar dia berdiam diri sahaja di bawah mandian hujan tersebut. Ada kala aku begitu juga, hanya mahu menghabiskan masa untuk menyejukkan badan dan memikirkan aktiviti harian, bak kata orang, masa untuk merenung kembali masa lepas atau akan datang. Itu cuma agakkan aku, tidak pasti apa yang difikirkannya.
Selesai mandi, Seha mengambil tualanya dan sambung mengelap badannya, lalu memakaikan pakaian kerjanya. Aku sedar Seha hanya ada 2 uniform, tetapi hanya kerap memakai 1, dan diulang alik pakainya kerana sempat di basuh waktu malam dan kering pagi keesokkannya. Ini pun memudahkan kerja aku, kurang pakaian untuk dilipat.
Selepas beberapa minit, Seha keluar dari bilik air tersebut dan pergi ke ruang tamu. Wajahnya terkejut melihat aku sudah berada di depan komputer.
"Aik awal masuk kerja bang Lan ?" sapanya.
"Ada meeting sikit nanti, nak kena prepape sikit". jawabku goreng apa sahaja, padahal mau melihat sajian dalam bilik air.
"Bang Lan nak makan ke ? Sempat je kalau nak Seha buatkan maggi". balasnya.
Maggi ? aku pun boleh masak. "Tak pe Seha, lewat pulak ke kerja nanti, lama pulak kat toilet tadi, memerut ke apa pagi-pagi ni" saja mengusik dia.
"Tak de lah, malam tadi panas sangat, rasanya blackout, bang tidur luar pun sebab panas ke ?" balasnya. Terlupa pula aku tutup main switch biliknya semalam.
"Ha'ah ye, ni dah ok dah, bangun tadi kipas suma berpusing." balasku tanpa berfikir panjang.
"Hmm, bilik Seha masih tak boleh tadi, tak pe lah, nak pergi kerja dah pun, kalau abang free tengok-tengok la kenapa ye." Lantas terus ke pintu depan dan memakai stokinnya.
Aku terlupa untuk hidupkan balik suis biliknya. Aku meng-iya kan sahaja permintaannya lalu sambung ke hadapan komputer. Tanpa berlengah aku transfer video tadi ke dalam telefonku. Selang beberapa minit, aku membuka balik suis bilik Seha, ambil telefonku dan baring atas katilnya. Bau badannya masih kuat ekoran semalaman tidak berangin, aku jadi terangsang dan buka kembali video dia mandi.
Badannya sentiasa membuatku bernafsu sekarang. Melihatnya mandi tanpa seutas benang membuatkan lagi aku terasa ingin menikmati badannya. Terbayang aku reaksinya yang berkemungkinan terkejut, malu dan ingin meronta sekiranya aku menerkam kulit badannya. Saat ini, aku nekad untuk merasai badannya juga. Aku perlu fikirkan sesuatu, sesuatu yang mampu buatkan aku dapat menikmatinya berulang-ulang, meskipun dia tidak mahu.
YOU ARE READING
Adik Iparku Pemuas Sanubariku
General FictionDikala ketiadaan isteriku, Muncul halusinasi adiknya sebagai bidadariku. Cerita ini mengisahkan Roslan, menharungi hidupnya hanya bersama adik iparnya sebumbung selepas isternya terkena jangkitan Covid-19 dan dikuarantinkan di MAEPS