Eighteen {Bildirim}

201 11 0
                                    


Bir yıl sonra~

"Umut yeter artık! Bir şeyler yemelisin"

Annemin cırlayarak konuşması kulağımı tırmalarken, göz devirdim.

"Yemicem diyorum, neyini anlamıyorsun?"

Bana sinirle bakarken içeriye giren Aliyle gözlerim bir saniyeline ona kaydı daha sonra hemen gözlerimi çektim.

"Sabah sabah ne bu ses?"

Annem bıkkın bir şekilde nefes vermiş ve Aliye olan biteni anlatmaya başlamıştı.

"Oğlum hiç sorma, Umut bir türlü yemek yemiyor. Düşüp bayılacak en sonunda"

Annem lafını bitirir bitmez yine bana sinirli bakışlarını göndermeye başlamıştı. Takan var mıydı peki? Sikimde bile değildi.

Ali yanıma gelmiş ve kolumu tutarak oturduğum koltuktan beni kaldırmıştı. "Napıyorsun lan!" Dönüp bana sinirle baktı "Kapa çeneni! Geç zıkkımlan benim de asabımı bozma!"

.....

Ali'nin zorlamalarıyla yemeğimi yemiştim. Midem bulanıyordu. Annemin ve Ali'nin yanından ayrılıp odama gittim. Yatağa geçip yatacaktım ki telefonuma gelen bildirimle olduğum yerde durdum.

Masamın üzerinde duran telefonumu elime aldım ve mesajın kimden geldiğine baktım.

Ekranda gördüğüm isimle bir an şoka girsemde kendimi toparlamıştım. Kalbim yerinden çıkacaktı neredeyse. O mesaj atmıştı. Tam bir yıl sonra fark etmişti mesajlarımı.

Kavuşamadığım🖤:
Umut
Konuşabilir miyiz?

Değmezmiş:
Konuşalım

Kavuşamadığım🖤:
Yarın saat 13:05 de vereceğim adrese gel
*Konum*
Seni bekliyor olacağım
(Görüldü)











Öptümmmmm💗🥳








Zorba Mı? Koruma Mı? |Gay| Texting /Fazla Aşk Serisi 1\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin