Thirteen

261 13 2
                                    



Değmezmiş:
Dokundu bana (04:12)
Ne kadar yapma desemde yaptı (04:12)
Çok ağladım (04:13)
Senin gelip beni kurtarmanı istedim Serdar (04:13)
Neden gelip beni kurtarmadın? (04:14)
Siktir ağlıyorum (04:15)
Ben sanırım seni çok özlüyorum be koruma (04:16)
Her gün bana yazmanı özledim (04:17)
Çok istiyorum biliyor musun yanımda olmanı (04:17)

-Değmezmiş Çevrimdışı-




^^^^^^^^^^^^^^^^




/Düz Metin/
Gözüm duvardaki saatte kaydığında saatin 5'e geldiğini gördüm. Gece boyu uyuyamamiştim. Yanımda uyuyan adama baktım, benim rızam olmadan dokunmuştu bana, o elleri her yerimde gezmişti. Ağlamaktan artık kıpkırmızı olmuş ve yanan gözlerimin yine dolmasıyla titrek bir nefes çektim içime.

Kalbim acıyordu. Kızıyordum kendime. Cidden bir zaman ben bu adamı sevmiştim. Zorbama aşık olmam fazla ironikti. Tabi şimdiyse ondan ölesiye nefret ediyordum.

Kalbim tek bir kişi için atıyordu lakin onun hayatta olup olmadığından bile bir haberdim. Bir saat önce attığım mesajlar yine görüldü olmamıştı.

Tam 1 ay oldu... Onunla konuşmayalı. Artık içimde kötü bir his vardı. Başına bir şey gelmiş düşüncesi beni yiyip bitiriyordu.

Yavaşça kalktım yataktan, ayaklarım soğuk zeminle temas ettiği an hafif bir titreme yayıldı vücuduma, doğrulurken kalçama saplanan acı yüzümü buruşturmama sebep olmuştu. Tanrım cidden berbat haldeyim.

Odanın içinde bulunan banyoya ilerledim. Girdiğim gibi kapıyı ardimdan örtüp kilitledim. Duşa kabinin sürgülü kapısını açıp kendimi içeri attım. Duş fıskiyesinden çıkan suların bedenimden aşağı akmasına izin verdim.

Kalçamdaki ağrı her ne kadar ayakta durmamı engellesede umursamadan suyun altinda bekledim.

Yorulmuştum, bıkmıştım, ruhum çekilmişti sanki. Ben ben değildim artık. Eski halime dönerbilme ihtimalim kaçtı peki...








Öptümmmmmm💗🐭





Zorba Mı? Koruma Mı? |Gay| Texting /Fazla Aşk Serisi 1\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin