4 ay sonra~
MalAli:
Bebeğim nolur evine dön (05:00)
Sensiz olmuyor (05:01)
Umut yalvarıyorum sana (05:02)
Pişmanım amk yaptığım her şey için o kadar pişmanım ki(05:03)
Sadece korktum...(05:03)
O Serdar itinin seni elimden almasından çok korktum ve bu korkum yüzünden seni kendime bağlamak yerine daha da uzaklaştırdım, incittim seni(05:04)
Tek bir şey sorucam(05:05)
Cidden mutlu musun onunla?
(Görüldü)Minik Farem 🐭:
Sabahın köründe bildirimlerinle beynimi niye sikiyorsun?
(Görüldü)Minik Farem 🐭:
Demek pişmansın ha?
(Görüldü)
Kurusa bakma Ali ama bensizlikten gebersen bile asla umurumda olmayacaksın
(Görüldü)
Korkmuşmuş onca yaptığın şeyi korktum diyerekten üstünü örtemezsin!
(Görüldü)
Veee son soruna gelirsek evet mutluyum
(Görüldü)
Serdar sayesinde ben tekrar gülmeyi öğrendim
(Görüldü)
Senin bana unutturduğun o güzel duyguyu Serdar bana yeniden hatırlattı
(Görüldü)-MalAli Çevrimdışı-
___________________
Sabahtan beri koltukta oturmuş tepemde volta atan Serdarı izliyordum.
"Ben sana demedim mi engelle şunu diye! Neden o sik kırığıyla konuşuyorsun sen!" Sonda sesini fazlasıyla yükseltip bağırmasıyla hafif sektim oturduğum yerde. Hilal sinirle ayağa kalktı ve Serdarın karşısına dikildi.
"Bağırıp durma artık çocuğa Serdar!"
Serdar, Hilalin üstüne yürüyerek omuzlarindan geriye doğru hafif bir şekilde ittirdi onu. "Sen bu işe karışma Hilal. Canını yakarım"
Dişlerini sıkarak, soğuk bir katil tonlamasiyla söylemişti. Bu hâli beni korkutması gerekirken ben şu an onun ne kadar çekici olduğunu düşünüyordum.
Bana döndü ve üzerime doğru yürüdü. "Konuşsana lan! Neden o piçle hâlâ konuşuyorsun!"
Kaşlarımı çattım. "Bağırıp durma Serdar. Son yazdıklarımdan sonra bir daha yazmaz zaten"
Sinirle elini saçlarından geçirdi. "Umut sen beni deli edeceksin. O piç kurusunun ne yapacağı hiç belli olmaz. Bir daha onunla konusmayacaksin duydun mu beni?"
Kafamı salladım. Derin bir nefes aldı ve beni kendine çekip sarıldı, saçımı öptü.
"Özür dilerim. Sana bağırmak istemezdim bebeğim ama onunla mesajlaştığını görünce sinirim tepeme çıktı, kendimi kontrol edemedim"
Benden ayrılıp yüzümü ellerinin arasına aldı ve dudağımı öptü. "Küsmedin değil mi bana?"
Gülümsedim ve bende öptüm dudağını. "Hayır küsmedim"
Gülümsedi o da. Tekrar beni öpecekken Hilal göz devirerek ciyakladi.
"Ayyyhh! Yeter ya! Muck muck. Midemi bulandirdiniz"
İkimizde güldük.
Serdar benim kulağıma eğildi ve fısıldadı. "Sanırım biraz mahremiyet gerektiren eğlemler yapicaz bebeğim. Odamıza geçelim mi?"
Kızardım, yüzüne bakıp kafamı usulca salladım. Sırıttı ve beni belimden tutup yukarı odamıza çıkardı.
Kapıdan girdiğimiz anda birden üstüme abandı. Dudaklarımı büyük bir açlıkla öpüyordu. Belimi sertçe tutmus, beni kendine bastiriyordu. Ağzına inledim. Yatağa ilerletti beni, beni yatağa yatırıp üzerime çıktı.
.....
İkimizde çırılçıplak bir şekilde yatakta birbirimize sarılarak yatıyorduk. Serdarın göğüsüne uzanmıştım.
Saçımı öptü. "Yüce rabbim şu an alsın canımı. Alsın ki senin bu guzelliğinle kutsandigim an vereyim bütün günahlarımın bedelini"
Gülümsedim. "Deme öyle. Sensiz ben ne yaparım"
Kıkırdadı ve sıkıca sarıldı bana. Saçlarıma yine kokulu bir öpücük kondurdu.
Oy vermeyi unutmayalım 💗💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba Mı? Koruma Mı? |Gay| Texting /Fazla Aşk Serisi 1\
Dla nastolatkówHiç iki aşk arasında kaldınız mı? Ben kaldım. Biri beni her daim koruyan bir adam, diğeri ise beni her şekilde zorbalayan biriydi. Zorba mı? Yoksa Koruma mı? Ben hangisini seçmeliydim?